poslovne edukacije

Kako unaprijediti korisničko iskustvo u Call Centru

Četvrtak, 27. 02. 2025. | 09:0015:00

Mirela Saračević Trogrlić 

Hotel Sheraton

Kneza Borne 2, Zagreb

Maksimalan broj sudionika

16

Kotizacija

Original price was: 280,00 €.Current price is: 240,00 €.

+ PDV

Prijavi se na seminar

Popust na rane prijave i uplate do 31.12.2024.

Korisnici danas očekuju brzu i uvijek dostupnu korisničku podršku, individualno prilagođenu njihovim potrebama. U sve konkurentnijem svijetu u kojem živimo, kvalitetna korisnička podrška ima veliki utjecaj na zadovoljstvo korisnika i reputaciju brenda čime izravno doprinosi i povećanju prihoda kompanije.

Na ovoj edukaciji naučit ćete kako poboljšati rad svog call centra, kako uvesti nove tehnologije i učinkovitije organizirati svakodnevne procese neophodne za uspješan rad call centra.

Cilj je podići vaše poslovanje na višu razinu kroz prilagodbu i izvrsnost u svakom kontaktu s korisnikom.

Za koga je edukacija namijenjena?

  • Voditeljima i menadžerima call centara
  • Djelatnicima u korisničkoj podršci
  • Kompanijama koje planiraju postavljanje call centra
  • Kompanijama s postojećim call centrima kojeg žele optimizirati i unaprijediti
  • Kompanijama koje žele povećati operativnu učinkovitost, lojalnost korisnika i konkurentsku prednost kroz izvanredno korisničko iskustvo

Sadržaj edukacije

  • Uloga call centra u poslovanju i utjecaj na zadovoljstvo korisnika
  • Operativno vođenje
  • Opseg poslova
  • Kanali komunikacije s korisnicima
  • Upravljanje procesima
  • Planiranje
  • Pokazatelji učinkovitosti
  • Kompetencije i razvoj agenata
  • Unaprjeđenje rada call centra
  • Uvođenje novih tehnologija i umjetne inteligencije
  • Prodajno orijentirani call centri
  • Upravljanje rizicima i izvanrednim situacijama u call centru
  • Pokazatelji uspješnosti korisničkog iskustva
  • Izvještavanje
  • Trendovi i smjer razvoja modernih call centara

PREDAVAČ: Mirela Saračević Trogrlić

mirela saračević trogrlić

Mirela Saračević Trogrlić

Mirela Saračević Trogrlić poslovna je konzultantica s bogatim korporativnim iskustvom i ekspertizom u području customer experience-a, marketinga, digitalne transformacije i projektnog managementa. Više od dvadeset godina provela je u međunarodnim korporacijama, u nekoliko različitih industrija – investicijsko bankarstvo, mediji i telekomunikacije. Ima veliko iskustvo u vođenju i upravljanju projektima na lokalnoj i međunarodnoj razini. U zadnjih deset godina područje djelovanja je experience design kroz inovativnost, transformaciju i svjesno djelovanje usklađeno s vrijednostima i svrhom. U svom radu koristi brojne alate i metode kreativnog razmišljanja i inovativnih pristupa. Voli kombinirati znanja iz različitih oblasti – dizajna, psihologije, antropologije, bihevioralne ekonomije. Velika je zagovornica dizajna usmjerenog na krajnjeg korisnika. Bavim se poslovnim savjetovanjem i treninzima u području CX, EX, UX, poslovne strategije i projektnog managementa. Također radim kao trener i facilitator Design Thinking metodologije. Certificirani sam Scrum Master, Executive Coach (AoEC), NLP i POY praktičar.

Broj sudionika/prijava