Četvrtak, 27. 02. 2025. | 09:00 - 15:00
Mirela Saračević Trogrlić
Hotel Sheraton
Kneza Borne 2, Zagreb
Maksimalan broj sudionika
16
Kotizacija
Original price was: 280,00 €.240,00 €Current price is: 240,00 €.
+ PDV
Popust na rane prijave i uplate do 31.12.2024.
Korisnici danas očekuju brzu i uvijek dostupnu korisničku podršku, individualno prilagođenu njihovim potrebama. U sve konkurentnijem svijetu u kojem živimo, kvalitetna korisnička podrška ima veliki utjecaj na zadovoljstvo korisnika i reputaciju brenda čime izravno doprinosi i povećanju prihoda kompanije.
Na ovoj edukaciji naučit ćete kako poboljšati rad svog call centra, kako uvesti nove tehnologije i učinkovitije organizirati svakodnevne procese neophodne za uspješan rad call centra.
Cilj je podići vaše poslovanje na višu razinu kroz prilagodbu i izvrsnost u svakom kontaktu s korisnikom.
Za koga je edukacija namijenjena?
Sadržaj edukacije
Mirela Saračević Trogrlić
Mirela Saračević Trogrlić poslovna je konzultantica s bogatim korporativnim iskustvom i ekspertizom u području customer experience-a, marketinga, digitalne transformacije i projektnog managementa. Više od dvadeset godina provela je u međunarodnim korporacijama, u nekoliko različitih industrija – investicijsko bankarstvo, mediji i telekomunikacije. Ima veliko iskustvo u vođenju i upravljanju projektima na lokalnoj i međunarodnoj razini. U zadnjih deset godina područje djelovanja je experience design kroz inovativnost, transformaciju i svjesno djelovanje usklađeno s vrijednostima i svrhom. U svom radu koristi brojne alate i metode kreativnog razmišljanja i inovativnih pristupa. Voli kombinirati znanja iz različitih oblasti – dizajna, psihologije, antropologije, bihevioralne ekonomije. Velika je zagovornica dizajna usmjerenog na krajnjeg korisnika. Bavim se poslovnim savjetovanjem i treninzima u području CX, EX, UX, poslovne strategije i projektnog managementa. Također radim kao trener i facilitator Design Thinking metodologije. Certificirani sam Scrum Master, Executive Coach (AoEC), NLP i POY praktičar.