Četvrtak, 12. 12. 2024. | 09:00 - 15:30
Snježana Kupres
Hotel Sheraton
Kneza Borne 2, Zagreb
Maksimalan broj sudionika
16
Kotizacija
264,00 €
+ PDV
Svrha seminara međuljudski odnosi u organizacijama je rasvijetliti psihološke aspekte odnosa među ljudima te pomoći sudionicima da bolje razumiju njihovu dinamiku te otkriju mogućnosti vlastitog utjecaja na njihovo poboljšanje. Polaznici će tijekom seminara dobiti uvid u proces stvaranja odnosa s kolegama i šefovima, osvijestiti svoju ulogu u tom procesu, te razumjeti dinamiku i uzroke sviđanja ili nesviđanja.
Istraživanja radnih vrijednosti pokazuju da su većini ljudi odnosi među kolegama važniji od napredovanja ili plaće, često se kaže da je važnije s kim radiš nego što radiš. No istovremeno, svi donosimo sa sobom na posao često nezdrave navike komunikacije i nošenja s emocijama naučene u obitelji i ranoj okolini. Takve navike mogu očito ili prikriveno stvarati neugodnu atmosferu i posve nepotrebne sukobe.
Današnji poslovi postaju previše kompleksni da bi ih mogla odraditi jedna osoba. Potrebni su nam drugi za složene projekte, treba nam njihovo znanje, kompetencije i motivacija, često smo samo dio jednog procesa i ne možemo obaviti svoj posao kvalitetno ako to nisu učinili i drugi.
Na poslu provodimo polovicu, a i više, našeg budnog vremena i praktički je nemoguće da to vrijeme provedemo sami. Mi smo ipak „društvena bića“. Jedan mozak ne može sve odluke donositi sam. Potrebni su nam ljudi za diskusiju, provjeru naših pretpostavki, davanje stručnog mišljenja ili ideja i sl. Trebaju nam ljudi koji će cijeniti naš rad ili nam ukazati na greške te nas povremeno motivirati kad posustanemo. Potrebne su nam osobe u blizini kojima je uistinu stalo do nas. Trebaju nam dobri kolege koji će nam biti podrška ili pomoć u kriznim situacijama.
Loši međuljudski odnosi u organizaciji imaju vrlo mjerljiv financijski učinak na organizaciju. Jeste li znali da loši međuljudski odnosi u organizaciji donose više štete od loših poslovnih odluka? Osim financijskih, loši međuljudski odnosi imaju brojne druge negativne posljedice na organizaciju: gubitak radnog vremena, porast bolovanja i izostanaka s posla. „Borba“ tj pobjeda postaju važniji od uspješno obavljenog posla. Pri tome se često koriste ponašanja koje Julian Treasure, jedan od vodećih svjetskih stručnjaka za komunikaciju, naziva sedam smrtnih grijeha u komunikaciji. To su tračevi, osude, prigovori, negativnosti, izgovori, pretjerivanja i dogme.
Mnogi ljudi nisu svjesni na koje načine njihova iskustva iz obitelji i škole te način na koji su bili odgajani utječu na njihove svakodnevne emocije, odnose i komunikaciju. Nitko se ne razvija "u vakuumu", ali svi uglavnom zaboravimo odakle potječu naše navike osjećanja i ponašanja pa ih često doživljavamo neizbježnima i ne preispitujemo. Na seminaru ćemo posvetiti pažnju i osvještavanju, raščlanjivanju i konstruktivnom pristupu takvim emocionalnim obrascima.
Budući da loše međuljudske odnose često prati još lošija komunikacija, polaznici će upoznati defenzivne komunikacijske obrasce koji odnose čine napetim i umjetnim.
Osim toga, upoznat ćemo i neke metode za prevladavanjem negativnosti na poslu kao i mogućnosti izlaženja na kraj s „teškim“ kolegama i šefovima te načinom kako se zaštititi od tuđe negativne energije i emocija, te kako zaštiti svoje granice.
Svim zaposlenima u organizacijama kao i njihovim menadžerima i direktorima čija je odgovornost stvoriti kvalitetne međuljudske odnose i dobru organizacijsku klimu
Kratka predavanja, razmjena iskustava i diskusija, vježbe u parovima ili malim grupama,
Snježana Kupres
Snježana Kupres, NLP i prodajni trener, medijator. Svoje 25-ogodišnje prodajno iskustvo, od čega 19 na izvršnim pozicijama, i 10-ogodišnje iskustvo u podučavanju odraslih stjecala je u Zagrebu, Kuala Lumpuru, Singapuru, Londonu i Ženevi. Nakon rada za Malaysia Airlines i Tal Aviation Group u segmentima prodaje i marketinga, počinje podučavati i obrazuje se za Sales Excellence u Londonu, NLP certificiranog trenera te izmiritelja pri Hrvatskoj udruzi za mirenje. Priprema i izvodi edukacije iz područja: prodaje, pregovaranja, komunikacijskih vještina, vještina prezentiranja, socijalnih kompetencija, BMC ( Business Model Canvas), NLP praktičarski program, Growth Mindset program, Go to market strategy program.