
In-house seminari
DISC model osobnosti
DISC profil je osobna procjena koja se koristi za prepoznavanje i mjerenje pojedinačnog DiSC stila ponašanja.
Komunikacija s teškim i zahtjevnim klijentima
Kvalitetan odnos s klijentima zauzima jedno od najvažnijih mjesta u današnjem poslovnom svijetu. O ovom odnosu ovisi hoće li tvrtke pružiti klijentima upravo ono što žele i trebaju i hoće li ih uspjeti zadržati ili ih prepustiti konkurenciji. Nezadovoljan klijent svoje će iskustvo podijeliti s više ljudi nego što će to učiniti zadovoljan klijent.
Vođenje prodajnog tima
Bez obzira upravljate li malim ili većim prodajnim timom, poboljšanje procesa upravljanja prodajom najkritičniji je korak za povećanje zadovoljstva članova prodajnog tima, učinkovitosti i rastući prihod tvrtke.
Međuljudski odnosi u organizaciji
Jeste li znali da loši međuljudski odnosi u organizaciji donose više štete od loših poslovnih odluka? Osim financijskih, loši međuljudski odnosi imaju brojne druge negativne posljedice na organizaciju: gubitak radnog vremena, porast bolovanja i izostanaka s posla. „Borba“ tj pobjeda postaju važniji od uspješno obavljenog posla.
Prodajne vještine i tehnike
Jedno od ključnih pitanja u prodaji je što su zaista voljni platiti klijenti, korisnici, kupci? Precizno komunicirati vrijednost proizvoda ili usluge na način da je klijent prihvati kao najbolje rješenje za problem s kojim se suočava zahtjeva prodajne vještine.
NLP tehnike u prodaji
Prvi put voditelj
Kako povećati promet u maloprodaji
U današnje vrijeme maloprodajni objekti suočavaju se sa sve većom konkurencijom, manjom kupovnom moći kupca, ali i zahtjevnijim te nadasve izbirljivijim kupcima koji osim kvalitete proizvoda traže izvrsnu uslugu i doživljaj koji imaju prilikom kupovine. Taj doživljaj mora toliko dugo trajati da im date razlog da se kupac vrati upravo u vašu prodavaonicu.
Verbalna samoobrana i postavljanje granica
Situacijsko vođenje
Situacijsko vodstvo je model vođenja koji svakom voditelju, bez obzira na hijerarhijsku razinu ili veličinu tima, nudi alat kako voditi ljude u svakoj situaciji, prilagođavajući osobni stil vođenja njihovoj kompetenciji i motivaciji za određeni zadatak.
Emocije u poslu - kako se nositi s emocijama u poslu i kako ih mijenjati
Da bi na radnom mjestu mogli biti smireni, konstruktivni i efikasno koristiti svoje potencijale, potrebno je prije svega naučiti prepoznati koje naše reakcije i navike dolaze iz prošlosti, a zatim kako se ispravno nositi s njima i mijenjati ih. Seminar je usmjeren na iskustveno učenje i praktične vježbe.