Upravljanje vremenom

Četvrtak, 15. 06. 2023. | 09:0016:00

Jasmina Marić Cvijetinović 

Hotel Sheraton

Kneza Borne 2, Zagreb

Maksimalan broj sudionika

16

Kotizacija

212,36  (1.600,03 kn)

+ PDV

Prijavi se na seminar

S obzirom na današnji tempo života, poslovna organiziranost i učinkovito upravljanje vremenom su neophodne vještine. Previše obaveza i zadataka, osjećaj kontinuiranoga nedostatka vremena utječe na smanjivanje učinkovitosti i gomilanju neriješenih zadataka.

Zadržati motivaciju, uspješno upravljati vremenom i organizirati se, su ciljevi koji mogu doprinijeti da se osjećamo dobro, uspješno i zadovoljno. Osvijestiti kako učinkovito delegirati zadatke, radi stvaranja dodatne vrijednosti kroz kreativnost i inovacije, te postizanje ciljeva i rezultata. Kako izbjeći mikromenadžiranje i posljedice istoga kroz efikasno delegiranje zadataka.

Namjena seminara

Radionica upravljanje vremenom namijenjena je svima koji žele preispitati, unaprijediti i učinkovito upravljati vremenom u cilju realizacije postavljenih zadataka i radi postizanje osobnog zadovoljstva.

Sadržaj seminara

I. Vizije i ciljevi

  • Osvijestiti osobne i poslovne vizije i ciljeve

II. Motivacija i uspjeh

  • Što nas uistinu motivira
  • Kako razmišljati u  skladu sa zonom rasta

III. Planiranje vremena

  • Kako izgraditi najbolji osobni način planiranja vremena

IV. Kako efikasno upravljati vremenom

  • Što ako nema rezultata?

V. Određivanje prioriteta

  • Vrijeme vs. rezultat
  • Matrica prioriteta

VI. Delegiranje

  • Kako delegirati zadatke?
  • Unaprjeđenje timskog rada.

VII. Kako pobijediti kradljivce vremena

  • Kako raditi na kontinuiranim poboljšanjima

VIII. Konstruktivni poslovni sastanci

  • Kako definirati ključne elemente efikasnog sastanka

Način realizacije

Interaktivna radionica, primjeri iz prakse, praktične vježbe

PREDAVAČ: Jasmina Marić Cvijetinović

komercijalist

Jasmina Marić Cvijetinović

Stručne kompetencije stjecala u prodaji, izvozu i nabavi na domaćem i međunarodnom tržištu. U prodaji je prošla gotovo sve hijerarhijske pozicije od prodavača, komercijalista, voditelja prodaje, key account managera, regionalnog voditelja prodaje, voditelja prodajno logističkog centra, direktor prodaje, direktor izvoza, prodajnog agenta na međunarodnom tržištu. Stručne kompetencije u nabavi stjecala je kroz pozicije: category managementa/upravljanje kategorijom (space management), upravljanje opskrbnim lancem, logističkim centrom, skladišnim poslovanjem, distribucijom, ambulantnom dostavom, kreiranjem ruta, agenta nabave na međunarodnom tržištu. Iskustvo rada u multinacionalnoj kompaniji, korporacijama, srednjem i malom poduzetništvu, te u privatnom poduzetništvu . Neke od kompanija u kojima je radila kroz poslovnu karijeru su Vindija, Konzum, Pik Vrbovec, Gavrilović, Solina group… Sudjelovala je u organizaciji i vođenju nacionalnih i internacionalnih sajmova, te vođenju niza domaćih i internacionalnih projekata. Sudjelovala u timovima selekcije proizvoda u ulozi senzoričara.

Broj sudionika/prijava
Želite li primati obavijesti o novim edukacijama koje objavimo? Želim Ne hvala