poslovne edukacije

Upravljanje vremenom i kriznim situacijama

Četvrtak, 29. 02. 2024. | 09:0015:30

Jasmina Marić Cvijetinović 

Hotel Sheraton

dvorana London

Maksimalan broj sudionika

16

Kotizacija

240,00 

+ PDV

Prijavi se na seminar

Upravljanje vremenom i kriznim situacijama pomoću planiranja, prioritiziranja i delegiranja

S obzirom na današnji tempo života, poslovna organiziranost i učinkovito upravljanje vremenom su neophodne vještine. Previše obaveza i zadataka, osjećaj kontinuiranoga nedostatka vremena utječe na smanjivanje učinkovitosti i gomilanju neriješenih zadataka.

Zadržati motivaciju, uspješno upravljati vremenom i organizirati se, su ciljevi koji mogu doprinijeti da se osjećamo dobro, uspješno i zadovoljno. Osvijestiti kako učinkovito delegirati zadatke, radi stvaranja dodatne vrijednosti kroz kreativnost i inovacije, te postizanje ciljeva i rezultata. Kako izbjeći mikromenadžiranje i posljedice istoga kroz efikasno delegiranje zadataka.

Namjena poslovne edukacije

Radionica upravljanje vremenom namijenjena je svima koji žele preispitati, unaprijediti i učinkovito upravljati vremenom u cilju realizacije postavljenih zadataka i radi postizanje osobnog zadovoljstva.

Sadržaj seminara

I. Vizije i ciljevi

  • Osvijestiti osobne i poslovne vizije i ciljeve
  • Što Vas uistinu motivira
  • Kako razmišljati u skladu sa zonom rasta

II. Efikasno upravljanje vremenom

  • Kako usmjeriti fokus na aktivnosti koji donose rezultate
  • Zamke multitaskinga
  • Kako izgraditi najbolji osobni način planiranja vremena
  • Što ako nema rezultata, gdje griješimo
  • Određivanje prioriteta
  • Kako definirati prioritete prema važnosti
  • Riješite se nepotrebnog
  • Dnevno planiranje aktivnosti

III. Delegiranje

  • Zašto i kako delegirati zadatke
  • Mikromenadžment i delegiranje
  • Razvoj timskog rada i feedback

IV. Kako pobijediti kradljivce vremena

  • Analiza i vrste kradljivaca vremena
  • Kako neutralizirati kradljivce uspjeha
  • Povećajte efikasnost i prilike za poboljšanja

V. Konstruktivni poslovni sastanci

  • Definirati svrhu sastanka, što se rješava
  • Sudionici sastanka, organizacija i dinamika sastanka
  • Timeline i organizacija tijeka sastanka
  • Sastanak nema smisla ako nema svrhu, zadatke i zaključak

VI. Određivanje prioriteta

  • Paretovo pravilo 80/20
  • Matrica: Hitno/Važno
  • Budite asertivni

Način realizacije

Interaktivna radionica, primjeri iz prakse, praktične vježbe

PREDAVAČ: Jasmina Marić Cvijetinović

Jasmina Marić Cvijetinović

Stručne kompetencije stjecala u prodaji, izvozu i nabavi na domaćem i međunarodnom tržištu. U prodaji je prošla gotovo sve hijerarhijske pozicije od prodavača, komercijalista, voditelja prodaje, key account managera, regionalnog voditelja prodaje, voditelja prodajno logističkog centra, direktor prodaje, direktor izvoza, prodajnog agenta na međunarodnom tržištu. Stručne kompetencije u nabavi stjecala je kroz pozicije: category managementa/upravljanje kategorijom (space management), upravljanje opskrbnim lancem, logističkim centrom, skladišnim poslovanjem, distribucijom, ambulantnom dostavom, kreiranjem ruta, agenta nabave na međunarodnom tržištu. Iskustvo rada u multinacionalnoj kompaniji, korporacijama, srednjem i malom poduzetništvu, te u privatnom poduzetništvu . Neke od kompanija u kojima je radila kroz poslovnu karijeru su Vindija, Konzum, Pik Vrbovec, Gavrilović, Solina group… Sudjelovala je u organizaciji i vođenju nacionalnih i internacionalnih sajmova, te vođenju niza domaćih i internacionalnih projekata. Sudjelovala u timovima selekcije proizvoda u ulozi senzoričara.

Broj sudionika/prijava