poslovne edukacije

Napredni Google Analytics

Utorak, 15. 10. 2024. | 09:0015:30

Robert Petković 

Hotel Sheraton

Kneza Borne 2, Zagreb

Maksimalan broj sudionika

16

Kotizacija

264,00 

+ PDV

Prijavi se na seminar

Google Analytics je najkorišteniji alat za analizu internetskih stranica, internetskih trgovina i mobilnih aplikacija u svijetu. No, 80% korisnika koristi samo 20% mogućnosti Google Analyticsa, dok 20% naprednih korisnika koristi 80% njegovih mogućnosti.

Na seminaru ćete otkriti “skrivene” mogućnosti koje će vam pomoći da budete bolji od konkurencije te kvalitetnije upravljate svojom marketinškom strategijom.

Uz to, naučit ćete naprednije pojmove ovog analitičkog alata, raditi napredne analize, uključujući i analize za web trgovine, kako ispravno podesiti račun za Google Analytics 4, te najvažnije, kako postaviti da Google Analytics radi za vas automatski.

Seminar je namijenjen voditeljima prodaje i marketinga, zaposlenicima u marketingu i prodaji koji bi htjeli maksimalno koristiti digitalne alate za razvoj poslovanja u svojim tvrtkama te svima koji žele poboljšati svoju internetsku stranicu i online prodaju i prezentaciju.

Napomena: Nije preduvjet, ali je preporuka da prije prisustvovanja ovom seminaru poslušate radionicu iz osnova Google Analyticsa.

Iz programa seminara:

  • Osnovni pojmovi web analitike
  • Napredni pojmovi
  • Napredna analiza
  • Kako ispravno podesiti račun za Google Analytics 4
  • Kako postaviti da Google Analytics radi za vas automatski

PREDAVAČ: Robert Petković

petković

Robert Petković

Stručnjak za Google Analytics s više od 20 godina iskustva u u svemu vezano uz web. Karijeru započeo kao web developer, a posljednjih 10 godina proveo kao jedan od najistaknutijih analitičara u regiji. Studirao je psihologiju te su njegova prva praktična znanja na fakultetu bila vezana uz kreiranje i provođenje eksperimenata, obradu, analizu i interpretaciju dobivenih podataka. Upravo zato nakon godina iskustva u izradi web stranica, svoje interese usmjerio je na analizu ponašanja korisnika, uspješnosti kreiranih sadržaja i poboljšanje uspješnosti svih webova na kojima surađuje. Radio je kao analitičar u Multilinku, Degordianu, Agrokoru i agenciji Bruketa&Žinić&Grey, a trenutno je direktor digitalne analitike u Pro Media Grupi. Jedan sam od rijetkih stručnjaka u regiji Balkana koji svakodnevno koristi Analytics te surađuje s vodećim svjetskim stručnjacima na području digitalne analitike. Trenutačni profesionalni izazovi su mu napredna implementacija Google Analytics-a pomoću Tag managera, Enhanced Ecommerce, Growth hacking, integracija online i offline podataka i sve što vole analitičari. Često predajem na seminarima i konferencijama iz područja digitalnog marketinga. Na radionicama i predavanjima kroz jasne primjere iz prakse možete naučiti kako se ponašaju i što traže posjetitelji Vaših web stranica te kako te podatke možete iskoristiti za unapređenje svog poslovanja i rast prihoda.

Broj sudionika/prijava