poslovne edukacije

Key Account Management (KAM)

Četvrtak, 02. 10. 2024. | 09:0015:30

Snježana Kupres 

Hotel Sheraton

Kneza Borne 2, Zagreb

Maksimalan broj sudionika

16

Kotizacija

Original price was: 264,00 €.Current price is: 224,00 €.

+ PDV

Prijavi se na seminar

Popust za rane prijave i uplate do 20.8.2024.

Key Account Management (KAM) je strateški pristup poslovanju koji se fokusira na upravljanje odnosima s najvažnijim kupcima ili klijentima kompanije.

Ovi ključni klijenti, često nazivani "key accounts", obično predstavljaju značajan dio prihoda kompanije i imaju potencijal za dugoročno strateško partnerstvo.

Cilj KAM-a je izgradnja i održavanje jakih, dugotrajnih odnosa s ovim ključnim klijentima, kako bi se povećala njihova vrijednost za kompaniju kroz visoku razinu kvalitete usluge, inovacije i prilagođena rješenja potrebama klijenta.

Key Account Management je ključan za uspeh svake kompanije koja želi izgraditi i održavati dugoročne odnose sa svojim najvažnijim klijentima.

Key Account Manager (KAM) je osoba odgovorna za upravljanje odnosima sa ključnim klijentima.

Key Account Manageri igraju vitalnu ulogu u ovom procesu, osiguravajući da klijenti dobiju najbolju moguću uslugu i podršku, što vodi ka obostranom rastu i uspehu.

Na seminaru ćete saznati koji su zadaci Key Account Managera i kako voditi klijente.

Teme seminara

  • Ključne karakterisrike Key account managera
  • Komunikacija kao ključan alat za razvoj dugoročnih odnosa povjerenja i razumjievanja
  • Razumijevanje poslovanja klijenta,njhovih problema, potreba, izazova i ciljeva
  • Što je proces sukreacije
  • Strategije kako razviti jake i dugoročne odnose s klijentima
  • Kako pratiti klijenta i razviti rješenja koja zadovoljavaju njegove spcifične potrebe

PREDAVAČ: Snježana Kupres

Snježana Kupres

Snježana Kupres, NLP i prodajni trener, medijator. Svoje 25-ogodišnje prodajno iskustvo, od čega 19 na izvršnim pozicijama, i 10-ogodišnje iskustvo u podučavanju odraslih stjecala je u Zagrebu, Kuala Lumpuru, Singapuru, Londonu i Ženevi. Nakon rada za Malaysia Airlines i Tal Aviation Group u segmentima prodaje i marketinga, počinje podučavati i obrazuje se za Sales Excellence u Londonu, NLP certificiranog trenera te izmiritelja pri Hrvatskoj udruzi za mirenje. Priprema i izvodi edukacije iz područja: prodaje, pregovaranja, komunikacijskih vještina, vještina prezentiranja, socijalnih kompetencija, BMC ( Business Model Canvas), NLP praktičarski program, Growth Mindset program, Go to market strategy program.

Broj sudionika/prijava