poslovne edukacije

Key Account Management (KAM)

Srijeda, 26. 11. 2025. | 09:3015:30

Snježana Kupres 

Hotel Sheraton

Kneza Borne 2, Zagreb

Maksimalan broj sudionika

16

Kotizacija

280,00 

+ PDV

Prijavi se na seminar

Key Account Management (KAM) je strateški pristup poslovanju koji se fokusira na upravljanje odnosima s najvažnijim kupcima ili klijentima kompanije. Ovi ključni klijenti, često nazivani "key accounts", obično predstavljaju značajan dio prihoda kompanije i imaju potencijal za dugoročno strateško partnerstvo.

Key Account Manageri igraju vitalnu ulogu u ovom procesu, osiguravajući da klijenti dobiju najbolju moguću uslugu i podršku, što vodi ka obostranom rastu i uspehu.

Na seminaru ćete saznati koji su zadaci Key Account Managera i kako voditi klijente.

Teme seminara

  • Ključne karakteristike Key account managera
  • Komunikacija kao ključan alat za razvoj dugoročnih odnosa povjerenja i razumjievanja
  • Razumijevanje poslovanja klijenta,njhovih problema, potreba, izazova i ciljeva
  • Što je proces sukreacije
  • Strategije kako razviti jake i dugoročne odnose s klijentima
  • Kako pratiti klijenta i razviti rješenja koja zadovoljavaju njegove specifične potrebe

Nakon edukacije sudionici će:

  • Jasno razumjeti ulogu i odgovornosti Key Account Managera te kako njihov rad utječe na poslovni uspjeh kompanije.
  • Razviti komunikacijske vještine koje potiču povjerenje, suradnju i dugoročne odnose s ključnim klijentima.
  • Analizirati poslovanje klijenta i prepoznati njegove potrebe, izazove i ciljeve radi stvaranja dodane vrijednosti.
  • Primjenjivati koncept sukreacije – zajedničkog razvoja rješenja koja zadovoljavaju specifične potrebe klijenta.
  • Kreirati i implementirati strategije razvoja ključnih klijenata, usmjerene na obostrano zadovoljstvo i dugoročno partnerstvo.
  • Unaprijediti sposobnost praćenja klijenata kroz cijeli prodajni ciklus, uz jačanje lojalnosti i prepoznavanja novih poslovnih prilika.
  • Povećati učinkovitost i rezultate u prodaji, kroz profesionalan, strateški i partnerski pristup ključnim računima.

 

Pogledajte slične teme koje imamo na programu:

11.12.2025. Unapređenje prodaje

PREDAVAČ: Snježana Kupres

snježana kupres

Snježana Kupres

Snježana Kupres, NLP i prodajni trener, medijator. Svoje 25-ogodišnje prodajno iskustvo, od čega 19 na izvršnim pozicijama, i 10-ogodišnje iskustvo u podučavanju odraslih stjecala je u Zagrebu, Kuala Lumpuru, Singapuru, Londonu i Ženevi. Nakon rada za Malaysia Airlines i Tal Aviation Group u segmentima prodaje i marketinga, počinje podučavati i obrazuje se za Sales Excellence u Londonu, NLP certificiranog trenera te izmiritelja pri Hrvatskoj udruzi za mirenje. Priprema i izvodi edukacije iz područja: prodaje, pregovaranja, komunikacijskih vještina, vještina prezentiranja, socijalnih kompetencija, BMC ( Business Model Canvas), NLP praktičarski program, Growth Mindset program, Go to market strategy program.

Broj sudionika/prijava