Četvrtak, 23. 03. 2023. | 09:00 - 16:00
Dino Oreški
Hotel Sheraton
Kneza Borne 2, Zagreb
Maksimalan broj sudionika
20
Kotizacija
212,36 € (1.600,03 kn)
+ PDV
Zamislite „novu vrstu interneta“ koja ne samo da točno zna i tumači ono što želite, već zapravo razumije sve što prenosite preko svih digitalnih kanala, bilo kroz tekst, glas ili druge medije. Internet u kojem je sav sadržaj koji konzumirate prilagođen vama i daje vam potpunu kontrolu privatnosti nad podacima koje dijelite s drugim stranama.
Upravo to je Web 3.0 - treća generacija interneta, na kojem će web stranice i aplikacije obrađivati informacije na pametan ljudski način putem tehnologija poput umjetne inteligencije (AI), strojnog učenja (ML), Big Data, decentraliziranih tehnologija i još više (što nam tek slijedi).
Definicija Web3 može se proširiti na sljedeći način: podaci će biti međusobno povezani na decentraliziran način, što bi bio veliki korak naprijed za našu trenutnu generaciju interneta (Web 2.0), gdje se podaci uglavnom pohranjuju u centralizirana spremišta i stoga podložni manipulaciji ili krađi. Korisnici i strojevi moći će „komunicirati“ s podacima. Ali da bi se to dogodilo, programi moraju razumjeti informacije i konceptualno i kontekstualno.
Kroz povijest, tehnologija je imala ogroman utjecaj na način na koji ljudi posluju. Kad konkretno gledamo na marketing, tijekom ovog vremena dogodila su se tri vala tehnološkog napretka: Web 2.0, društveni mediji i sada Web 3.0.
Stoga ćemo na ovom seminaru napraviti presjek svega što nas očekuje kod komercijalnih aktivnosti (marketinga i prodaje) u Web 3.0 svijetu. Proći ćemo kroz ključne pojmove, procese prilagodbe i mogućnosti koje isti nudi.
Seminar je namijenjen organizacijama koje su spremne prigrliti nove marketinške trendove i shvaćaju važnost promjena koje donosi Web 3.0. Naučit ćete kako se pripremiti, definirati najvažnije kanale prisustva i najvažnije – kako se pripremiti za sve promjene koje nas čekaju!
Power point prezentacija (teorijski dio) i praktične vježbe za svaku organizaciju. Za prvi dio je poželjno da imate laptop, tablet ili pametni telefon, ali vam nužno ne treba. Sve se radi interaktivno i na stvarnim primjerima te s postojećim alatima.
Dino Oreški
Dino Oreški karijeru je počeo u Neckermannu prije 14 godina, a prvi radni zadatak nakon diplome mu je bio – preseliti katalog na webshop. Nakon toga postaje voditelj eCommerce odjela u Quelleu gdje je zadužen za vođenje tima i u to vrijeme najvećeg webshopa u Hrvatskoj. Potom prelazi u KG Mediju, agenciju specijaliziranu za promociju hrvatske turističke ponude gdje provodi online oglašivačke kampanje bazirane na online bookinzima, za sve vodeće hrvatske hotelijerske kuće. Iduća postaja je Inventa, na poziciji Web & eCommerce managera gdje je bio project manager web shopova. Vraća se u turizam, u Dubrovačke Vrtove Sunca te nakon četiri godine odlazi u IT svijet - u Span, gdje pokreće digitalni marketing. Danas je direktor strateškog razvoja digitalnog marketinga u Pro media grupi, konzultant u agenciji Upping, suosnivač je i, također konzultant, u Udruzi eCommerce Hrvatska. Voli izazove i vjeruje da za svaki problem postoji rješenje. Pomiče granice uspješnim kombiniranjem tehnologije i marketinga. Za dodatnu inspiraciju često zaviri u razne knjige, blogove i članke.
Prijavite se na newsletter i prvi saznajte novosti o nadolazećim edukacijama!