Web 3.0 u marketingu i prodaji

Četvrtak, 23. 03. 2023. | 09:0016:00

Dino Oreški 

Hotel Sheraton

Kneza Borne 2, Zagreb

Maksimalan broj sudionika

20

Kotizacija

212,36  (1.600,03 kn)

+ PDV

Zamislite „novu vrstu interneta“ koja ne samo da točno zna i tumači ono što želite, već zapravo razumije sve što prenosite preko svih digitalnih kanala, bilo kroz tekst, glas ili druge medije. Internet u kojem je sav sadržaj koji konzumirate prilagođen vama i daje vam potpunu kontrolu privatnosti nad podacima koje dijelite s drugim stranama.

Upravo to je Web 3.0 - treća generacija interneta, na kojem će web stranice i aplikacije obrađivati informacije na pametan ljudski način putem tehnologija poput umjetne inteligencije (AI), strojnog učenja (ML), Big Data, decentraliziranih tehnologija i još više (što nam tek slijedi).

Definicija Web3 može se proširiti na sljedeći način: podaci će biti međusobno povezani na decentraliziran način, što bi bio veliki korak naprijed za našu trenutnu generaciju interneta (Web 2.0), gdje se podaci uglavnom pohranjuju u centralizirana spremišta i stoga podložni manipulaciji ili krađi. Korisnici i strojevi moći će „komunicirati“ s podacima. Ali da bi se to dogodilo, programi moraju razumjeti informacije i konceptualno i kontekstualno.

Kroz povijest, tehnologija je imala ogroman utjecaj na način na koji ljudi posluju. Kad konkretno gledamo na marketing, tijekom ovog vremena dogodila su se tri vala tehnološkog napretka: Web 2.0, društveni mediji i sada Web 3.0.

Stoga ćemo na ovom seminaru napraviti presjek svega što nas očekuje kod komercijalnih aktivnosti (marketinga i prodaje) u Web 3.0 svijetu. Proći ćemo kroz ključne pojmove, procese prilagodbe i mogućnosti koje isti nudi.

Namjena

Seminar je namijenjen organizacijama koje su spremne prigrliti nove marketinške trendove i shvaćaju važnost promjena koje donosi Web 3.0. Naučit ćete kako se pripremiti, definirati najvažnije kanale prisustva i najvažnije – kako se pripremiti za sve promjene koje nas čekaju!

Način realizacije

Power point prezentacija (teorijski dio) i praktične vježbe za svaku organizaciju. Za prvi dio je poželjno da imate laptop, tablet ili pametni telefon, ali vam nužno ne treba. Sve se radi interaktivno i na stvarnim primjerima te s postojećim alatima.

Iz programa seminara

  • Što je Web 3.0? Kako smo dospjeli ovdje?
  • Što je Web 3.0 marketing? Kako će Web 3.0 utjecati na poslovanje?
  • Ključne značajke Web 3.0 / Web3 marketinga
  • Semantički web (SW)
  • Umjetna inteligencija (AI)
  • Decentralizacija
  • Uloga blockchaina u web 3.0 marketingu
  • Kako se pripremiti za web 3.0 marketing i prodaju
  • Stvaranje sadržaja i NFT-ovi
  • Web 3.0 i društvene mreže

PREDAVAČ: Dino Oreški

Dino Oreški

Dino Oreški karijeru je počeo u Neckermannu prije 14 godina, a prvi radni zadatak nakon diplome mu je bio – preseliti katalog na webshop. Nakon toga postaje voditelj eCommerce odjela u Quelleu gdje je zadužen za vođenje tima i u to vrijeme najvećeg webshopa u Hrvatskoj. Potom prelazi u KG Mediju, agenciju specijaliziranu za promociju hrvatske turističke ponude gdje provodi online oglašivačke kampanje bazirane na online bookinzima, za sve vodeće hrvatske hotelijerske kuće. Iduća postaja je Inventa, na poziciji Web & eCommerce managera gdje je bio project manager web shopova. Vraća se u turizam, u Dubrovačke Vrtove Sunca te nakon četiri godine odlazi u IT svijet - u Span, gdje pokreće digitalni marketing. Danas je direktor strateškog razvoja digitalnog marketinga u Pro media grupi, konzultant u agenciji Upping, suosnivač je i, također konzultant, u Udruzi eCommerce Hrvatska. Voli izazove i vjeruje da za svaki problem postoji rješenje. Pomiče granice uspješnim kombiniranjem tehnologije i marketinga. Za dodatnu inspiraciju često zaviri u razne knjige, blogove i članke.

Broj sudionika/prijava

Seminar je istekao

Želite li primati obavijesti o novim edukacijama koje objavimo? Želim Ne hvala