Četvrtak, 03. 10. 2024. | 09:00 - 16:00
Robert Petković
Hotel Sheraton
Kneza Borne 2, Zagreb
Maksimalan broj sudionika
25
Kotizacija
264,00 €
+ PDV
Google Analytics je alat koji se koristi za praćenje uspješnosti digitalnih aktivnosti, a na temelju točnih podataka koje generira, lakše je donijeti i procijeniti poslovne odluke.
Od 01. srpnja 2023. godine podaci o posjećenosti web stranice više se ne vide u „starom“ sučelju, ali su dostupni u novom analitičkom proizvodu - Google Analytics 4. Najveći izazovi kao i problemi nastat će upotrebom novog alata, koji ne preuzima podatke „starog“ Analyticsa, ali prikazuje nove podatke na sasvim nove načine, koji su postojećim korisnicima Google Analyticsa manje razumljivi.
Kroz praćenje, mjerenje i evaluiranje prikupljenih podataka (o posjetiteljima, web stranicama i sl.), možemo zaključiti koje dijelove weba ili marketinške strategije treba poboljšati, a u svrhu ostvarivanja poslovnih ciljeva.
Kako navodi Google, novi Analytics prikuplja podatke web-lokacija i aplikacija radi boljeg uvida u korisničko putovanje, koristi događaje (events) a ne prikaze stranica kao osnovu svih metrika, te uključuje kontrole privatnosti (mjerenje bez kolačića, bihevioralno modeliranje i modeliranje konverzija) za točniji prikaz podataka svih korisnika.
Na radionici možete doznati koje vas promjene očekuju u novom sučelju GA4, kako se što prije i lakše prilagoditi na nove postavke, kako doći do poznatih izvještaja i odgovora na pitanje, kao i vidjeti primjere nekih novh izvještaja.
Seminar je namijenjen vlasnicima biznisa, direktorima, voditeljima prodaje i marketinga, marketinškim agencijama te svima koji žele poboljšati svoju internetsku stranicu i online prodaju i prezentaciju.
Power Point prezentacija koja se naslanja na realne primjere iz prakse i iskustva predavača. Polaznicima će biti prikazana izrada i definiranje Google Analytics izvješća.
Robert Petković
Stručnjak za Google Analytics s više od 20 godina iskustva u u svemu vezano uz web. Karijeru započeo kao web developer, a posljednjih 10 godina proveo kao jedan od najistaknutijih analitičara u regiji. Studirao je psihologiju te su njegova prva praktična znanja na fakultetu bila vezana uz kreiranje i provođenje eksperimenata, obradu, analizu i interpretaciju dobivenih podataka. Upravo zato nakon godina iskustva u izradi web stranica, svoje interese usmjerio je na analizu ponašanja korisnika, uspješnosti kreiranih sadržaja i poboljšanje uspješnosti svih webova na kojima surađuje. Radio je kao analitičar u Multilinku, Degordianu, Agrokoru i agenciji Bruketa&Žinić&Grey, a trenutno je direktor digitalne analitike u Pro Media Grupi. Jedan sam od rijetkih stručnjaka u regiji Balkana koji svakodnevno koristi Analytics te surađuje s vodećim svjetskim stručnjacima na području digitalne analitike. Trenutačni profesionalni izazovi su mu napredna implementacija Google Analytics-a pomoću Tag managera, Enhanced Ecommerce, Growth hacking, integracija online i offline podataka i sve što vole analitičari. Često predajem na seminarima i konferencijama iz područja digitalnog marketinga. Na radionicama i predavanjima kroz jasne primjere iz prakse možete naučiti kako se ponašaju i što traže posjetitelji Vaših web stranica te kako te podatke možete iskoristiti za unapređenje svog poslovanja i rast prihoda.