Četvrtak, 05. 10. 2023. | 09:00 - 16:00
Jasmina Marić Cvijetinović
Hotel Westin
Kršnjavoga 1, Zagreb
Maksimalan broj sudionika
16
Kotizacija
212,36 € (1.600,03 kn)
+ PDV
Kada govorimo o pregovaračkim vještinama i nabavi osim strategija i taktika pregovaranja, važna je dobra priprema i poznavanje kretanja kategorije interno i na tržištu. Pregovaranje i donošenje odluka na temelju podataka i trendova u cilju kreiranja potrebe i odgovora na potrebe. Pitamo se kako razmišlja ona druga strana ili smo fokusirani na cilj?
Seminar je namijenjen svima koji rade u nabavi ili su voditelji kategorija, te žele unaprijediti pregovaračke vještine, unaprijediti poslovanje, unaprijediti suradnju. Ujedno, osvijestiti vlastite pregovaračke snage, te otvoriti prostor novim prilikama.
Jasmina Marić Cvijetinović
Stručne kompetencije stjecala u prodaji, izvozu i nabavi na domaćem i međunarodnom tržištu. U prodaji je prošla gotovo sve hijerarhijske pozicije od prodavača, komercijalista, voditelja prodaje, key account managera, regionalnog voditelja prodaje, voditelja prodajno logističkog centra, direktor prodaje, direktor izvoza, prodajnog agenta na međunarodnom tržištu. Stručne kompetencije u nabavi stjecala je kroz pozicije: category managementa/upravljanje kategorijom (space management), upravljanje opskrbnim lancem, logističkim centrom, skladišnim poslovanjem, distribucijom, ambulantnom dostavom, kreiranjem ruta, agenta nabave na međunarodnom tržištu. Iskustvo rada u multinacionalnoj kompaniji, korporacijama, srednjem i malom poduzetništvu, te u privatnom poduzetništvu . Neke od kompanija u kojima je radila kroz poslovnu karijeru su Vindija, Konzum, Pik Vrbovec, Gavrilović, Solina group… Sudjelovala je u organizaciji i vođenju nacionalnih i internacionalnih sajmova, te vođenju niza domaćih i internacionalnih projekata. Sudjelovala u timovima selekcije proizvoda u ulozi senzoričara. Sudjelovala na internacionalnim konferencijama kao autor i izlagač, kao gost predavač predavala teme: category management, upravljanje lancem opskrbe, pregovaranje, marketing u trgovini.