Otvoreni seminari
Naziv seminaraTikTok u marketinške svrhe
Predavač
Dario Marčac
Svrha seminara
TikTok u ovom trenutku broji više od milijardu aktivnih korisnika. Sadržaj čine kratki video formati jednostavni za korištenje i postoji bezbroj načina kako se kreativno izraziti i time privući ciljanu publiku. Cilj seminara je potaknuti sudionike da budu među prvima koji koriste platformu u marketinške svrhe. Osim pozicioniranja vlastitog branda kao trendsetera, cilj je iskoristiti povoljnu trenutnu situaciju kada TikTok još uvijek nije zagušen brojnim drugim oglašivačima.
Način realizacije
PPT prezentacija, demonstracija alata, praktični dio kroz korištenje osobnih mobilnih uređaja
Iz programa seminara
-
Što je TikTok?
-
Zašto TikTok?
-
Statistika TikToka
-
Preuzimanje aplikacije i registracija
-
Business vs Personal profil
-
FYP – što je i zašto je važan
-
Kako postaviti dobar opis profila
-
Kako biti savršena kompanija na TikToku?
-
3 savjeta za TikTok u poslovne svrhe
-
Što kompanije mogu objavljivati na TikToku?
-
Ne snimajte reklame, snimajte TikTokove
-
Strategija dobrog profila
-
Praktični dio – proces snimanja, editiranja i objave TikTok videa
Predavač
Dario Marčac ima 26 godina i TikTok je senzacija s pola milijuna pratitelja, a broj svakodnevno raste. On se nalazi u Top 10 Balkan TikTokera i organizator je prvog TikTok meet-upa u Hrvatskoj. Svojim duhovitim sadržajem na spomenutoj društvenoj mreži te brojnim izazovima kojima uveseljava mnogobrojnu publiku, Dario se istaknuo kao jedan od najpopularnijih domaćih TikTokera. Vodi i kanale za nekoliko brendova koji su među prvima prepoznali snagu TikTok platforme koja je najbrže rastuća, a čiji je koncept drugačiji od Instagrama i Facebooka. Bio je gost mnogih konferencija i festivala, između ostalog i kao najmlađi predavač na Weekend Media Festivalu 2021. u Rovinju.
Vrijeme
utorak, 21.6.2022. od 10:00 do 15:00
Mjesto
Hotel Sheraton, Kneza Borne 2, Zagreb
Kotizacija
1000,00 HRK
U cijenu nije uračunat PDV.
On-line prijava na seminar