Mapa znanja

Otvoreni seminari

Naziv seminara

Marketing strategija i budžetiranje

Predavač

Dino Oreški

Svrha seminara

Strategija i budžetiranje prate poslovni plan organizacije. Imaju jasno definirane ciljeve i rokove. Ponekad je iste teško ostvariti, posebice u dinamičnoj situaciji u kojoj se svjetsko gospodarstvo našlo zadnjih godinu dana. Kupci i klijenti su sve zahtjevniji, koriste sve više uređaja, platformi i aplikacija, a s druge strane vi morate ostvariti zacrtani poslovni rezultat. Na ovom ćemo vam seminaru dati praktične smjernice preko kojih ćete moći krenuti s korekcijama vaše marketinške strategije, popraćeno s budžetiranjem. Pripremite olovku i papir, jer budžetiranje ide ruku pod ruku s matematikom.

Namjena

Seminar je namijenjen organizacijama koje su spremne prigrliti promjene i kupca staviti na prvo mjesto. Za to su najviše odgovorni članovi uprava, marketinga, prodaje i IT-a. Kupac ne zna i ne želi znati razliku između vaše unutarnje organizacije, ali želi sve informacije o vašim proizvodima - odmah. Ako na to niste spremni, vaša konkurencija jest. Primarna svrha seminara jest dati uvid u alate i taktike koje možete početi primjenjivati odmah.

Iz programa seminara

  • Svijet danas i promjene kojima svjedočimo
  • Važnost strategije i prilagodbe iste novim uvjetima
  • Koraci izrade i prilagodbe strategije
  • Prilagodba marketinškog plana
  • Kako pristupiti tržištu
  • Kako se pozicionirati
  • Budžetiranje – primjeri i izazovi
  • Pregled alata koji vam pomažu

Predavač

Dino Oreški karijeru je počeo u Neckermannu prije 14 godina, a prvi radni zadatak nakon diplome mu je bio – preseliti katalog na webshop. Nakon toga postaje voditelj eCommerce odjela u Quelleu gdje je zadužen za vođenje tima i u to vrijeme najvećeg webshopa u Hrvatskoj. Potom prelazi u KG Mediju, agenciju specijaliziranu za promociju hrvatske turističke ponude gdje provodi online oglašivačke kampanje bazirane na online bookinzima, za sve vodeće hrvatske hotelijerske kuće. Iduća postaja je Inventa, na poziciji Web & eCommerce managera gdje je bio project manager web shopova. Vraća se u turizam, u Dubrovačke Vrtove Sunca te nakon četiri godine odlazi u IT svijet - u Span, gdje pokreće digitalni marketing. Danas je direktor strateškog razvoja digitalnog marketinga u Pro media grupi, konzultant u agenciji Upping, suosnivač je i, također konzultant, u Udruzi eCommerce Hrvatska. Voli izazove i vjeruje da za svaki problem postoji rješenje. Pomiče granice uspješnim kombiniranjem tehnologije i marketinga. Za dodatnu inspiraciju često zaviri u razne knjige, blogove i članke.

Vrijeme

četvrtak, 4.11.2021. od 09:00 do 16:00

Mjesto

Hotel Sheraton, Kneza Borne 2, Zagreb

Kotizacija

1490,00 HRK
U cijenu nije uračunat PDV.

On-line prijava na seminar

Naziv seminara Marketing strategija i budžetiranje
Vrijeme četvrtak, 4.11.2021. od 09:00 do 16:00

Ime i prezime
Dodajte sudionika
Tvrtka / udruga / institucija
Adresa
Mjesto i poštanski broj
Telefon
E-mail
OIB TVRTKE
Kontakt osoba
Pristajem na elektroničku privolu u kojoj dopuštam da me se kontaktira putem e-maila u marketinške svrhe.