Mapa znanja

Otvoreni seminari

Naziv seminara

Digitalni marketing kod izlaska na tržište

Predavač

Dino Oreški

Svrha seminara

Digitalni marketing je skup marketinških procesa koji koriste sve raspoložive digitalne kanale za promociju poduzeća, branda, usluge i/ili proizvoda iz asortimana. Često je učinkovitiji od tradicionalnog oglašavanja i brže donosi rezultate jer omogućuje ciljano oglašavanje velikog dosega, njegovi su rezultati mjerljivi, a u konačnici je puno lakše doći do poslovnih prilika. Ne zanemarujući cijeli marketinški miks, budžet je često prepreka (i nedostaje ga). S digitialnim marketingom možete doći brže i jeftinije do ciljane publike - na početku.

Danas najčešće korišteni kanali digitalnog marketinga su oglašavanje na tražilicama, web stranice, društvene mreže, email marketing, optimizacija sadržaja za tražilice, i slično. Svrha edukacije je dati konkretne savjete o izradi strategije (digitalnog) marketinga u izboru najučinkovitijih digitalnih alata/kanala za postizanje najboljih rezultata u poslovanju prilikom izlaska na tržište.

Namjena

Radionica je namijenjena vlasnicima malih i srednjih biznisa, menadžerima i specijalistima marketinga, početnicima u digitalnom zaposlenju. Na radionici nije potrebno tehničko znanje niti je ono predmet predavanja.

Način realizacije

Predavanja, grupni rad, praktični primjeri, materijali za naknadnu uporabu

Iz programa seminara

  • Izrada strategije digitalnog medijskog nastupa
  • Pristup tržištu prema proizvodima (go to market)
  • Kreiranje i vođenje kampanja koristeći različite alate i tehnike digitalnog marketinga: Google, YouTube, društvene mreže, …
  • Korištenje alata za medijsko planiranje, postavljanje i optimizaciju kampanja te interpretacija rezultata
  • Briga o klijentima te ažurno odgovaranje na njihove potrebe
  • Analiza svih aktivnosti i pravovremeno donošenje odluka
  • Praktični zadatak za sudionike: promocija na društvenim mrežama

Predavač

Dino Oreški karijeru je počeo u Neckermannu prije 14 godina, a prvi radni zadatak nakon diplome mu je bio – preseliti katalog na webshop. Nakon toga postaje voditelj eCommerce odjela u Quelleu gdje je zadužen za vođenje tima i u to vrijeme najvećeg webshopa u Hrvatskoj. Potom prelazi u KG Mediju, agenciju specijaliziranu za promociju hrvatske turističke ponude gdje provodi online oglašivačke kampanje bazirane na online bookinzima, za sve vodeće hrvatske hotelijerske kuće. Iduća postaja je Inventa, na poziciji Web & eCommerce managera gdje je bio project manager web shopova. Vraća se u turizam, u Dubrovačke Vrtove Sunca te nakon četiri godine odlazi u IT svijet - u Span, gdje pokreće digitalni marketing. Danas je direktor strateškog razvoja digitalnog marketinga u Pro media grupi, konzultant u agenciji Upping, suosnivač je i, također konzultant, u Udruzi eCommerce Hrvatska. Voli izazove i vjeruje da za svaki problem postoji rješenje. Pomiče granice uspješnim kombiniranjem tehnologije i marketinga. Za dodatnu inspiraciju često zaviri u razne knjige, blogove i članke.

Vrijeme

srijeda, 14.9.2022. od 9:00 do 16:00

Mjesto

Hotel Sheraton, Kneza Borne 2, Zagreb

Kotizacija

1300,00 HRK
Za prijave i uplate do 16.8.2022. odobravamo popust i kotizacija iznosi 1.300,00 + PDV, redovna kotizacija je 1.506,90 HRK + PDV.

On-line prijava na seminar

Naziv seminara Digitalni marketing kod izlaska na tržište
Vrijeme srijeda, 14.9.2022. od 9:00 do 16:00

Ime i prezime
Dodajte sudionika
Tvrtka / udruga / institucija
Adresa
Mjesto i poštanski broj
Telefon
E-mail
OIB TVRTKE
Kontakt osoba
Pristajem na elektroničku privolu u kojoj dopuštam da me se kontaktira putem e-maila u marketinške svrhe.