Otvoreni seminari
Naziv seminaraContent marketing - Marketing kroz sadržaj
Predavač
Ilija Brajković
Svrha seminara
Broj sudionika ograničen
Content marketing predstavlja način komunikacije s potrošačima, ali sasvim drukčijom metodom od tradicionalnog oglašavanja i samo je dio cjelokupne strategije digitalnog marketinga. Korisnici su svakodnevno preplavljeni morem oglasa koji stavljaju naglasak na proizvod: „naš proizvod je najbolji“, „naš proizvod je najefikasniji“ i slično. Content marketing ima potpuno drugačiji pristup. Njegova svrha je dati odgovore na pitanja korisnika, dati mu rješenje problema, educirati ga i pomoći mu u izboru.
Content marketing podrazumijeva promociju putem blogova, infografika, eBook-ova i ostalih sadržaja kojima se privlače korisnici. Kao i kod većine marketinških aktivnosti cilj mu je povećanje prodaje, ali indirektno jer najviše služi za podizanje svijesti o brendu i edukaciju tržišta. Pozitivna svijest o brendu i povezivanje s njime dugoročno će dovesti do konačnog cilja, odnosno kupnje ili korištenja usluge.
Tradicionalni marketing traži kupca, dok u slučaju content marketinga kupac traži proizvod. Content marketing daje vrijednost kupcu, sadržaj prilagođava korisniku i na taj način ga zainteresira i privlači pažnju. Sadržaj je koristan i poučan tako da će osoba rado provesti neko vrijeme proučavajući više o brendu, razvijajući tako mišljenje i vezu s brendom prije nego li uopće kupi proizvod.
Kanali kojima možemo besplatno plasirati sadržaje publici:
Blogovi – danas je iznimno bitno da svoje kupce i klijente informirate o svojim uslugama i proizvodima. Svaki kupac koji posjeti vaš blog imat će prilike informirati se o vašoj ekspertizi i vi ćete ih moći uvjeriti kako ste doista „majstor od zanata“. Tvrtke koje pišu blog: dobivaju 55% više posjetitelja web stranice nego tvrtke koje ne pišu, pretvaraju 70% više posjetitelja u kupce, 57% tvrtki je dobilo klijente zahvaljujući blogu, pokazalo se da su blog i društvene mreže zajedno savršen mix i s njima je moguće postići odličan marketing uz malo novaca, ali dosta truda.
Case study – studija slučaja - Putem studije slučaja prikazujete problem koji je vaša tvrtka riješila određenom klijentu i na taj način gradite svoj imidž u svijesti potencijalnih kupaca kao stručnjak u svom području
Infografike - slikovni sadržaji koji u sebi sadrže različite informacije, koje su prezentirane piktogramima, grafikonima i sličnim pomoćnim grafičkim materijalima. Prednost infografika je to što su mnogo zahvalnije i kompaktnije za čitanje od samog teksta, korisnici vole ovakav način prikazivanja podataka i rado ga dijele.
Video - izvrstan način da pružite svojim korisnicima uvid u novi proizvod, uslugu, ponudu ili da jednostavno predstavite sebe, svoj tim i ono što radite. Postavljanjem edukacijskih videozapisa online možete saznati koje su najčešće teme koje zanimaju korisnike, te jesu li vaše usluge u skladu s upitima ciljanog tržišta. Potencijalni klijenti će vaš video, ako ga smatraju zanimljivim i edukativnim, podijeliti s prijateljima na društvenim mrežama, lajkati i pričati o njemu, čime će zapravo pričati o vašem brendu.
Webinari – Prezentacija, predavanje, radionica ili seminar koji se prenosi Internetom u realnom vremenu, a uključuje video, audio i tekstovnu komunikaciju između sudionika
E-bookovi ili elektroničke knjige – izvrstan izbor ako trebate iskomunicirati kompleksniju poruku ili sadržaj, ali u čitkoj i jednostavnoj formi.
Namjena
Seminar je namijenjen svima koji se bave marketingom direktno ili indirektno, managerima i voditeljima marketinških odjela (bez obzira radi li se marketingu na društvenim mrežama interno ili se outsourcea agenciji), community managerima i onima koji se žele baviti tim poslom, vlasnicima manjih poduzeća i obrta, zaposlenicima u digitalnim marketinškim odjelima
Način realizacije
PPT prezentacija, demonstracija alata.
Raspored seminara
I dio od 09:00 do 12:15 (pauza 15 min.)
od 12:15 do 13:15 ručak je organiziran u hotelu Sheraton
II dio od 13:15 do 16:00 (pauza 15 min.)
Iz programa seminara
-
Ponašanje potrošača – nove spoznaje
-
Što govore statistike o današnjem kupcu?
-
Zašto je content marketing tako bitan za uspješnu prodaju i opstanak na tržištu?
-
Što je srž content marketing strategije?
-
5 faza content marketinga
-
Kako implementirati content marketing uz što manje novca?
-
Koji su sve formati/kanali content marketinga?
-
Savjeti za pisanje bloga:
-
Koliko često pisati blog
-
Kako pronaći zanimljivu temu
-
Koliko linkova i slika staviti u blog
-
Kako promovirati vlastiti blog
-
Jezični stil koji je najprimjereniji pisanju bloga
-
Savjeti za pisanje E book-a
-
Kako napisati E book koji će pročitati tisuće korisnika
-
Kako ga promovirati
-
Kako čitatelje pretvoriti u kupce
-
Savjeti za izradu infografike – primjeri uspješnih infografika
-
Case study - primjeri uspješno objavljenih studija slučaja
-
Webinari – što i kako
-
Konferencije i seminari – tvrtke kojima bi mogli ponuditi svoje usluge predavača, pri tome zaraditi, a ujedno se i odlično promovirati
-
Case study za svaki pojedinačni formate content marketinga
-
Kako koristiti moć društvenih mreža za promociju vlastitih sadržaja
-
Call-to-action
-
Računanje ROI-ja
Predavač
Ilija Brajković je godinama aktivan na internetskoj sceni, a posljednjih deset godina se aktivno posvetio digitalnom marketingu. U duši geek, ali život ga odnio u nešto u čemu još više uživa. Danas partner u digitalnoj agenciji Kontra gdje vodi odnose s klijentima i fanovima. Radio kao community manager za najpoznatiji hrvatski startup ShoutEm gdje je upravljao zajednicom sastavljenom od korisnika iz svih krajeva svijeta. Nakon toga, radio s velikim klijentima poput Microsofta Hrvatska, Turističke zajednice Grada Zagreba, Kenwooda i Renaulta. Redoviti je predavač na mnogim konferencijama i seminarima u zemlji i inozemstvu, uvijek među najbolje ocjenjenim predavačima.
Vrijeme
četvrtak, 3.3.2022. od 9:00 do 16:00
Mjesto
Hotel Sheraton, Kneza Borne 2, Zagreb
Kotizacija
1490,00 HRK
U cijenu nije uračunat PDV.
On-line prijava na seminar