Arhiva seminara
Naziv seminaraZakup medija: Efikasno upravljanje medijskim investicijama
Svrha seminara
Broj sudionika ograničen
Komunikacija s krajnjim korisnicima predstavlja najveći izazov tržišno orijentiranih kompanija. Ciljevi interakcije s tržišnim segmentom nisu isključivo prodajne svrhe. Razvoj tehnologije snažno utječe na životne cikluse proizvoda i usluga, ali u jednakoj mjeri I na konzumaciju medija. Svrha seminara je naučiti kako pravilno analizirati stadij u kojime se nalazimo, detektirati alate za ostvarivanje željenih ciljeva te optimalno konvertirati marketinške ciljeve u komunikacijske.
Namjena
Seminar je namijenjen svima koji se bave marketingom direktno ili indirektno, managerima i voditeljima marketinških kampanja, community managerima i onima koji se žele baviti tim poslom, vlasnicima manjih poduzeća i obrta, zaposlenicima u digitalnim marketinškim odjelima.
Način realizacije
PPT prezentacija, demonstracija istraživačkih metodologija, alata i aplikacija, praktičnih primjera i vježbi.
Raspored seminara
I dio od 09:00 do 12:15 (pauza 15 min.)
od 12:15 do 13:15 ručak je organiziran u hotelu Sheraton
II dio od 13:15 do 16:00 (pauza 15 min.)
Iz programa seminara
-
Ground zero – istraživanje kao baza
-
Who are we?
-
Where are we?
-
Who do we want to reach?
-
Where to reach them?
-
Alati za kontinuirana medijska istraživanja
-
Alati za obradu podataka i optimizaciju rezultata
-
Alati za optimizaciju medijskih strategija
-
Kako odrediti optimalnu investiciju komunikacije, odrediti razine aktivnih tjedana i pritiska po tjednu?
-
Određivanje industrijskog benchmarka, krivulje dosega i pritiska.
-
Određivanje točke diminishing returna
-
Izbjegavanje zamke CPPa nauštrb dosega
-
Definiranje i analiza ciljnog segmenta, navika i medijskog utjecaja
-
Određivanje optimalnog medijskog spleta u skladu s komunikacijskim ciljevima
-
Utjecaj “novih” medija (uspješno praćenje medijskog utjecaja na multiplatformama)
-
Incremental reach - kako ga postaviti, kako doseći optimum kroz razne platforme istih varijabli?
-
Utjecaj sezonalnosti na konzumaciju medija – implikacija na medijski splet
-
Case studies
-
Primjeri uspješnih oglašivačkih kampanja
-
Radionica: “Život jednog medija plana”
Vrijeme
četvrtak, 28.5.2015. od 9:00 do 16:00
Mjesto
Hotel Sheraton, Kneza Borne 2, Zagreb
Kotizacija
1290,00 HRK
U cijenu nije uračunat PDV.