Mapa znanja

Arhiva seminara

Naziv seminara

Voditelj ureda s naglaskom na računovodstvenu administraciju

Predavač

stručnjaci Mape znanja

Svrha seminara

Broj polaznika je ograničen.

U modernom poslovnom okruženju često nailazimo na izazove na koje je potrebno odmah odgovoriti a upravo je upravljanje dokumentima glavna okosnica uredskih procesa koji Vam mogu pružiti učinkovitost odlučivanja i upravljanja tvrtkom.

Uredsko poslovanje predstavlja rukovanje spisima, njihovo razvrstavanje, evidentiranje i pretraživanje kao i sve tehničke postupke na organizaciji dokumenata te pomoćne uredske poslove koji se svode na upis spisa u knjige, razvrstavanje, praćenje ulaznog i izlaznog prometa i konačno njihovo odlaganje.

U dinamičnom poslovnom svijetu u kojem živimo potrebno je imati stručnu osobu koja upravlja uredom, protokom informacija te se moći osloniti na nju i njezinu stručnost. Čest je slučaj da na pozicijama voditelja ureda osobe nemaju dovoljno stručnog znanja iz područja osnova trgovačkog prava te računovodstvene administracije koja je neophodna i predstavlja vitalan dio svake organizacije.

Svrha ovog seminara/radionice je naučiti i osposobiti polaznike za učinkovito vođenje ureda i uredskog poslovanja, upoznati ih s poslovnim dopisima, fakturama, pohranom dokumentacije, ispunjavanjem putnih naloga...

Namjena

Seminar je namijenjen svima koji su uključeni u vođenje ureda i organizaciju uredskog poslovanja, tajnicama, računovođama i poslovnim administratorima te svim zainteresiranim osobama koje žele naučiti praktične računovodstveno administratorske poslove koji se svakodnevno pojavljuju u uredskom poslovanju.

Način realizacije

Interaktivan pristup, primjeri iz prakse, konkretni izračuni, primjeri svih dokumenata i obrazaca koji se obrađuju na seminaru, pitanja i odgovori.

Iz programa seminara

  • Propisi i čuvanje dokumenata u uredskom poslovanju
  • Osnove trgovačkog prava – fokus na vrste trgovačkih društva
  • Trgovački ugovori
  • Računovodstveni izvještaji – bilanca, račun dobiti i gubitka i dr.
  • Knjigovodstvene i poslovne isprave – URA, IRA, izvodi i dr.
  • Putni nalozi – ispunjavanje na praktičnim primjerima
  • Loko vožnja
  • Ugovori o djelu, autorski ugovori
  • Ispunjavanje i plaćanje računa za studentski servis
  • Komunikacija s knjigovodstvenim servisom – rokovi i način dostave podataka
  • Vođenje evidencije radnog vremena
  • Upravljanje sustavom vođenja uredskih registara
  • On line pohrane dokumenata
  • GDPR u uredskom poslovanju

Vrijeme

četvrtak, 18.2.2021. od 9:00 do 16:00

Mjesto

Hotel Westin, Zagreb

Kotizacija

1490,00 HRK
U cijenu nije uračunat PDV.