Arhiva seminara
Naziv seminaraUpravljanje nabavom
Svrha seminara
Sljedeći termin održavanja seminara: 10.9.2015.
Svaka firma jako pazi na svoje prihode. U današnje vrijeme kada su prihodi smanjeni, potrebno je razviti funkciju nabave kako bi održali ravnotežu u odnosu na profit. Služba nabave u razvijenim firmama doživljava procvat jer je promijenila svoj karakter – od popratnog davatelja usluge postaje ravnopravan i cijenjen generator stvaranja dobiti. Suvremeni pristup procesima nabave objedinjen je pod naslovom World Class Procurement, a na predavanju ćete imati priliku savjetovati se o implementaciji nabavnih tehnika u svojoj firmi. Nabavne strategije i tehnika bit će obrađeni prema raznim strukturama firmi – centralizirana, firma s više filijala i međunarodno prisutna. Naglasak na interaktivnom tijeku predavanja pruža vam mogućnost dobivanja rješenja koje ćete moći primijeniti već slijedeći radni dan.
Namjena
Direktorima i voditeljima nabave, referentima nabave, kao i svima koji su uključeni u nabavne aktivnosti, a nabava im nije glavna poslovna aktivost.
Način realizacije
PP prezentacija, vježbe.
Raspored seminara
I dio od 09:00 – 13:00 (pauza 15 min.)
od 13:00 do 14:00 pauza
II dio od 14:00 - 16: 30 (pauza 15 min.)
Iz programa seminara
-
Svjetski pravci razvijanja nabavnih strategija
-
Upravljanje kategorijama (Category Management)
-
World Class Procurement
-
Upravljanje ugovorima (Contract Management)
-
Upravljanje odnosima s dobavljačima
-
e-nabava
-
e-aukcije
-
Outsourcing nabave
Vrijeme
utorak, 26.3.2013. od 9:00 do 16:30
Mjesto
Hotel Sheraton, Kneza Borne 2, Zagreb
Kotizacija
1390,00 HRK
U cijenu nije uračunat PDV.