Arhiva seminara
Naziv seminaraPrezentacijske vještine u prodaji
Svrha seminara
Prezentacijske vještine su u današnjem poslovnom svijetu postale jedne od ključnih vještina za uspjeh. Svrha ovog seminara je otkriti vlastiti stil prezentiranja, kao i uvježbati ključne elemente prezentacijskih vještina – držanje, disanje, glas i govor, dikciju ali i sposobnost za pričanje dobre priče. Isto tako, učimo se pripremati tako da dovedemo manifestacije treme pod kontrolu kako bismo mogli što bolje prezentirati i osjećati se što ugodnije u toj ulozi. Iako se često jako dobro pripremamo za prezentaciju, često nam se događaju manifestacije treme - ruke se počinju tresti, usta se suše, glas podrhtava ili se dogodi potpuna blokada. Na ovom seminaru učimo kako umanjiti učinke treme i učiniti prezentiranje što ugodnijim iskustvom za prezentera.
Namjena
Svima koji u svom radu puno prezentiraju, javno govore, drže prezentacije, vode sastanke ili samo žele usavršiti ili poboljšati svoje prezentacijske vještine i javni nastup, te svima zaposlenima u prodaji i marketingu.
Način realizacije
PPT prezentacija, vježbe, radionica.
Raspored seminara
I dio od 09:00 do 12:15 (pauza 15 min.)
od 12:15 do 13:15 ručak je organiziran u hotelu Sheraton
II dio od 13:15 do 16:00 (pauza 15 min.)
Iz programa seminara
Neverbalna komunikacija
-
Važnost neverbalne komunikacije u prezentiranju proizvoda i usluga
-
Što govore naše neverbalne poruke i facijalne ekspresije?
-
Jesu li naše neverbalne poruke u skladu s onim što želimo iskazati?
-
Kako nas drugi doživljavaju?
-
Važnost držanja kod prodajne prezentacije
-
Važnost dikcije
-
Kako pravilno disati i koristiti glas bez naprezanja?
-
Kako zauzeti osobni prostor na adekvatan način?
Verbalna komunikacija
-
Kako otkriti vlastiti stil prezentiranja?
-
Kako ispričati dobru prodajnu priču?
-
Kako učinkovito prezentirati proizvod i/ili uslugu?
-
Kako zadržati pažnju sugovornika?
-
Strukturiranje i komuniciranje jednostavnih i uvjerljivih poruka - kako reći što više sa što manje riječi
-
Kako uspješno komunicirati sa sugovornicima i kako se snaći u diskusijama?
-
Komunikacijski alati u prodaji
-
Kako prodajnom prezentacijom učinkovito potaknuti sugovornika na kupnju?
Vrijeme
četvrtak, 18.6.2015. od 9:00 do 16:00
Mjesto
Hotel Sheraton, Kneza Borne 2, Zagreb
Kotizacija
1290,00 HRK
U cijenu nije uračunat PDV.