Mapa znanja

Arhiva seminara

Naziv seminara

Pisanje sadržaja za web i društvene mreže

Predavač

Irena Petrović

Svrha seminara

Ima li išta manje inspirativno od praznog papira? A baš Vas je dopala čast napisati blog post kojim trebate promovirati rad Vaše tvrtke. Baš Vi trebate napisati sljedeću objavu na društvenim mrežama. Ne znate ni što, ni zašto… od kuda krenuti… i već pola sata pišete i brišete istu rečenicu.

Ne brinite. Svi koji se bavimo pisanjem bili smo na Vašem mjestu i vjerujte mi ne trebate tamo ostati.

Pridružite nam se na seminaru Pisanje sadržaja za web i društvene mreže te naučite:

  • Zašto i za koga pišemo?
  • Što i kako možemo pisati na webu?
  • Što je SEO i zašto je važan?
  • Kako pisati SEO optimizirani sadržaj?
  • Koja je razlika između copywritniga i contentwritinga?
  • Kako osmisliti i provoditi content strategiju?
  • Kako strukturirati i napisati svoj idući blog post?
  • Kako ga promovirati na društvenim mrežama?

Namjena

Seminar je namijenjen svima koje zanima zašto je pisanje u digitalnom prostoru toliko važno, kako nam može pomoći u prodaji naših proizvoda i usluga te kako nas može približiti kupcima dok istovremeno ostvarujemo svoje poslovne ciljeve.

Način realizacije

PPT prezentacija, Facebook sučelje, Instagram sučelje, LinkedIn sučelje, Canva sučelje, Google SERP

Raspored seminara

I dio od 09:00 do 12:15 (pauza 15 min.)
od 12:15 do 13:15 ručak
II dio od 13:15 do 16:00 (pauza 15 min.)

Iz programa seminara

I. Zašto i za koga pišemo?

  • Tko su buyer persone te kako ih definirati?
  • Koje su faze buyers journeya i u kojoj se nalaze naše buyer persone?
  • Tko smo mi? Postavljanje brand persone.

II. Što i kako možemo pisati na webu?

  • Što je sve sadržaj i zašto je važan?
  • Formati web sadržaja te kada i za što, koji odabrati?
  • Koji sadržaj istaknuti na web stranici i kako ga napisati?

III. Što je SEO i zašto je važan?

  • Što je SERP i gdje smo mi u njemu?
  • Kako Google dolazi do sadržaja koji smo napisali?
  • Onsite i Offsite SEO parametri te kako ih zadovoljiti?

IV. Kako pisati SEO optimizirani sadržaj?

  • Kako koncipirati i provoditi SEO strategiju?
  • Što su ključne riječi, kako do njih dolazimo, gdje ih i zašto koristimo?

V. Koja je razlika između copywritniga i contentwritinga?

  • Copy formati, namjena i ciljevi.
  • Content formati, namjena i ciljevi.

VI. Kako osmisliti i provoditi content strategiju?

  • Specifikacija dobrog sadržaja.
  • Što je content audit, kako, koliko često i zašto ga provodimo?
  • Kako ekipirati svoj content tim?

VII. Kako strukturirati i napisati svoj idući blog post?

  • Koncept dobrog blog posta – kako ga postaviti i razraditi?
  • Tips and tricks za kvalitetnije i jednostavnije pisanje i čitanje.
  • Što kada nema dizajnera? Prva pomoć u izradi vizualnog sadržaja.

VIII. Kako promovirati sadržaj na društvenim mrežama?

  • Kada, kako i zašto koristiti koju društvenu mrežu?
  • Treba li moja tvrtka biti na TikToku?
  • Tips and tricks za komunikaciju na društvenim mrežama.

IX. Content & copy praktikum

  • Kratka analiza weba i društvenih mreža tvrtki polaznika.
  • Postavljanje koncepta blog posta na zadanu temu.
  • Osmišljavanje promotivnih aktivnosti i pisanje objave za odabranu društvenu mrežu.

Vrijeme

utorak, 14.6.2022. od 9:00 do 16:00

Mjesto

Hotel Sheraton, Kneza Borne 2, Zagreb

Kotizacija

1490,00 HRK
U cijenu nije uračunat PDV.