Arhiva seminara
Naziv seminaraKreiranje evenata kao jedinstvenih turističkih proizvoda
Predavač
Aleksandra Krajnović, Ivana-Paula Gortan-Carlin
Svrha seminara
Svrha radionice je upoznati polaznike s osnovama jednog od najznačajnijih područja suvremenog menadžmenta u turizmu – turističkih „evenata“ ili događaja u turizmu. Na radionici će polaznici imati priliku upoznati najvažnije karakteristike i specifičnosti područja i procesa upravljanja eventima u turizmu i to kroz sve faze kreiranja i realizacije eventa. Posebno će se obrađivati tipologija evenata s obzirom na njihove najvažnije pojavne oblike: glazbeni eventi, gourmet eventi, kulturno-umjetnički eventi, fantasy eventi i drugi.
Specifičnost ove radionice je u njenoj potpunoj interaktivnosti: vođeni dvjema voditeljicama polaznici će, formirani u male kreativne grupe, samostalno kreirati, planirati, organizirati i testirati konkretan event – događaj u turizmu, i to kroz sve faze procesa organizacije eventa.
Nakon provedenih pojedinačnih radionica vođe grupa predstavit će kreirane evente svim polaznicima, nakon čega će uslijediti zajednička rasprava i analiza. Cilj je doći do zajedničkog zaključka o provedivosti, odnosno o mogućnostima i ograničenjima za provođenje ovakvih i sličnih evenata u realnom turističkom sektoru.
Iz programa seminara
I. Eventi (događaji)
-
Pojam i značenje
-
Uloga i specifičnosti evenata u turizmu
-
Eventi kao dio integralnog turističkog proizvoda destinacije
II. Tipologija evenata u turizmu
-
Oblici i vrste evenata
-
Tipologija evenata prema hijerarhijskoj razini
III. Upravljanje eventima
-
Strateško, taktičko i operativno planiranje eventima
-
Uključenje stakeholdera (dionika) turističke destinacije u planiranje evenata
-
Dizajn event portfolija u turističkim destinacijama
-
Kreiranje eventa kao kreativnog proces
IV. Mikroorganizacija (operativni plan) eventa
-
Budžetiranje eventa
-
Marketing evenata kroz klasične i digitalne alate
-
Realizacija eventa
-
Post-event analiza – analiza uspješnosti eventa
V. Zaključci
-
Zauzimanje zajedničkog kritičkog mišljenja grupe o izvršenom kreativnom procesu na radionici
-
Poruke, savjeti i koraci za uspješno upravljanje eventima u turističkoj destinaciji
Vrijeme
četvrtak, 21.3.2019. od 9:00 do 16:00
Mjesto
Hotel Sheraton, Kneza Borne 2, Zagreb
Kotizacija
1390,00 HRK
U cijenu nije uračunat PDV.