Arhiva seminara
Naziv seminaraKontroling prodaje
Svrha seminara
Upoznat ćete najvažnije kontrolerske alate u mjerenju rezultata prodaje. Koristit će se konkretni primjeri iz prakse. Naučit ćete jednostavne, ali vrlo korisne metode koje se uspješno koriste u određivanju uvjeta prodaje, nabave, rokova i načina plaćanja. Upoznat ćete jezik upravljačkog i troškovnog računovodstva i koristiti ga pri upravljanju prodajnim aktivnostima. Naučit ćete prepoznati rentabilne proizvode, profitabilne odjele, dobre i loše marketinške odluke. Naučit ćete upravljati kupcima. Na treningu ćete upoznati i koliko je značajno upoznati poslovanje konkurenata i na temelju globalne slike tržišta reagirati što brže i kvalitetnije.
Namjena
Namijenjen je svim kontrolorima, menadžerima, vlasnicima malih, srednjih i velikih poduzeća. Zbog svog holističkog pristupa razumijevanju procesa u poduzećima, kontroling ulazi u sve dijelove poduzeća, pa donosi kvalitetna znanja koja su neophodna kako top-menadžerima, tako i menadžerima proizvodnje, prodaje, logistike ili nabave. Sadržaj radionice posebno je interesantan računovođama, posebno onima zainteresiranima za područje menadžerskog računovodstva.
Način realizacije
Predavanje s interaktivnom ppt prezentacijom, diskusija, radionica – rješavanje zadataka u grupama, analiza prikazanih modela, prikazi iz kontrolerske prakse, prezentacija studije slučajeva (case studies.
Raspored seminara
Kava dobrodošlice
I.dio: 9:00 – 13:00 (pauza za kavu 15 min)
od 13:00 do 14:00 ručak
II.dio: 14:00 – 16:30 (pauza za kavu 15 min)
Iz programa seminara
-
Kontroling i upravljanje modernim organizacijama
-
Kontrolerski aspekt prodaje – analiza prodaje po proizvodima, grupama proizvodima, rentabilnosti/koeficijent obrtaja, praćenje naplate (case stady)
-
Kako koristiti BCG matricu u kontrolingu (simulacijski model)
-
Planiranje prodajnih i marketinških aktivnosti (case stady)
-
Model životnog vijeka proizvoda (simulacijski model)
-
Kako uspješno kombinirati različite prodajne kanale (specifičnosti različitih prodajnih kanala, odabir pravog prodajnog kanala za određeni proizvod)
-
Kontrolerski aspekt prodajnih i marketinških aktivnosti,
-
Mjerenje marketinških efekata,
-
Određivanje načina tržišne komunikacije s obzirom na planiranu prodaju
-
Kako marketinške aktivnosti utječu na dobit
-
Analiza konkurencije, praćenje grane i rasta cjelokupnog tržišta i utjecaj tih podataka na vlastito poduzeće, planiranje pomoću analize konkurencije
-
Zadaci kontrolinga u key accountu
-
ABC analiza prodaje - Paretovo pravilo
-
Prosječan nakup - jedan od osnovnih kontrolerskih podataka
-
Poslovna poluga - kako upravljati troškovima u prodaji
-
Zašto je važno dobro poznavati naše "stare" i "nove" kupce
-
Kako prikupiti i koristiti podatke o sadašnjim i potencijalnim kupcima
-
Kako procijeniti rentabilnost naših kupaca te rentabilnost prodaje
-
Različiti prodajni uvjeti i njihov utjecaj na rezultat - kako napraviti analizu osjetljivosti
-
Uvjeti prodaje prema kategoriji kupaca
-
Analiza prodaje i rentabilnost proizvoda
-
Kako napraviti analizu promjene cijena, a kako analizu potraživanja i monitoring kupaca
Vrijeme
četvrtak, 25.4.2012. od 9:00 do 16:30
Mjesto
Hotel Sheraton, Kneza Borne 2, Zagreb
Kotizacija
1390,00 HRK
U cijenu je uračunat ručak, napici, pisani materijali, uvjerenje i parking.
U cijenu nije uračunat PDV.