Arhiva seminara
Naziv seminaraKontroling: alati i metode
Predavač
Jasmina Očko
Svrha seminara
Upoznat ćete najvažnije kontrolerske alate u mjerenju rezultata prodaje. Koristiti će se konkretni primjeri iz prakse. Naučit ćete jednostavne, ali vrlo korisne metode koje se uspješno koriste u određivanju uvjeta prodaje, nabave, rokova i načina plaćanja. Naučit ćete prepoznati rentabilne proizvode, profitabilne odjele, dobre i loše marketinške odluke. Naučit ćete upravljati kupcima.
Namjena
Seminar je namijenjen vlasnicima kako malih,srednjih i velikih poduzeća; kontrolerima; top menadžerima; menadžerima prodaje i marketinga; menadžerima logistike ili nabave; računovođama, posebno onima zainteresiranima za područje menadžerskog računovodstva.
Način realizacije
Predavanje s interaktivnom ppt prezentacijom, diskusija, radionica – rješavanje zadataka u grupama, analiza prikazanih modela, prikazi iz kontrolerske prakse, prezentacija studije slučajeva (case studies).
Iz programa seminara
-
Kontrolerski aspekt prodaje – analiza prodaje po proizvodima, grupama proizvodima, rentabilnosti/koeficijent obrtaja, praćenje naplate (case stady)
-
Kako koristiti BCG matricu u kontrolingu (simulacijski model)?
-
Planiranje prodajnih i marketinških aktivnosti (case stady)
-
Model životnog vijeka proizvoda (simulacijski model)
-
Kontrolerski aspekt prodajnih i marketinških aktivnosti,
-
ABC analiza prodaje - Paretovo pravilo
-
Prosječan nakup - jedan od osnovnih kontrolerskih podataka
-
Poslovna poluga - kako upravljati troškovima u prodaji
-
Kako procijeniti rentabilnost naših kupaca te rentabilnost prodaje?
-
Različiti prodajni uvjeti i njihov utjecaj na rezultat - kako napraviti analizu osjetljivosti
-
Analiza prodaje i rentabilnost proizvoda
-
Kako napraviti analizu promjene cijena, a kako analizu potraživanja i monitoring kupaca?
Vrijeme
četvrtak, 17.10.2019. od 9:00 do 16:00
Mjesto
Hotel Sheraton, Kneza Borne 2, Zagreb
Kotizacija
1390,00 HRK
U cijenu nije uračunat PDV.