Arhiva seminara
Naziv seminaraKako napraviti uspješan asortiman
Predavač
Sanja Kucan
Svrha seminara
Najveći izazov za svaku tvrtku, malu ili veliku je odabrati najbolji asortiman i odrediti najbolju cijenu za proizvode. Taj je izazov pogotovo važan za start-up tvrtke, male poduzetnike i samostalne djelatnosti. Svrha seminara je omogućiti polaznicima da sagledaju širu sliku procesa kreiranja uspješnog asortimana te steknu uvide u alate kojima možemo učinkovito utjecati na njih, u svrhu vlastite profitabilnosti. Svrha je osposobiti sudionike da kroz bolje razumijevanje međusobnih odnosa (tržišta, cijene i konkurencije) pozitivno utječu na krajnji rezultat svojih proizvoda.
Nakon seminara moći ćete bolje razumjeti što je potrebno za uspješan asortiman, kako odrediti najbolju cijenu, koja su područja najvećeg utjecaja na asortiman, kako prepoznati vlastite prednosti i potencijal te kako ih uspješno upotrijebiti.
Nakon seminara moći ćete odmah segmentirati vlastiti proizvod / uslugu i odlučiti koji asortiman je najoptimalniji.
Namjena
Seminar je namijenjen malim poduzetnicima, Start-up tvrtkama i svima koji razvijaju neku ponudu asortimana.
Način realizacije
PPT prezentacija, vježba, razgovor
Raspored seminara
I dio od 09:00 do 12:15 (pauza 15 min.)
od 12:15 do 13:15 ručak je organiziran u hotelu Sheraton
II dio od 13:15 do 16:00 (pauza 15 min.)
Iz programa seminara
I. Osnovno o proizvodu
-
Što je proizvod ?
-
Životni ciklus proizvoda
-
Matrica Portfelja
II. Asortiman
-
Dimenzije Asortimana
-
Planiranje asortimana
-
Drvo kategorije
-
Upravljanje asortimanom
-
Analiza asortimana
III. Kvaliteta
IV. Cijena
-
Što je cijena?
-
Strategija cijene
-
Psihologija potrošača
-
Percipirana vrijednost proizvoda i kako ju povećati?
-
Strategije cijene za novi proizvod
V. Robna Marka ( Brand )
VIII. Izrada izvješća
-
Kako pratiti rezultate po pojedinom proizvodu ?
-
Na što obratiti pažnju kod odlučivanja što zadržati u asortimanu
IX. Radionica – izraditi drvo kategorije
Vrijeme
četvrtak, 14.12.2017. od 9:00 do 16:00
Mjesto
Hotel Sheraton, Kneza Borne 2, Zagreb
Kotizacija
1390,00 HRK
U cijenu nije uračunat PDV.