Arhiva seminara
Naziv seminaraIzrada marketing plana
Svrha seminara
Broj sudionika ograničen: 16
Koja je prava razlika između organizacija koje napreduju i onih koje dožive krah? To svakako nije tek puka sreća. Naime, za opstanak, razvoj i dugovječnost potrebno je mnogo više od naklonosti sreće. Stvarni temelji uspjeha su u pronalaženju odgovora na ključno pitanje: kako privući i zadržati kupce, te biti operativno djelotvoran? Osnovna teza polazi od premise da je prodaja srce, marketinga, mozak organizacije! Marketing je proces stvaranja i posredovanja u razmjeni vrijednosti organizacija s kupcima.
Radionica sadrži 4 tematska područja: integrirana marketinška komunikacija i stvaranje vrijednosti; svrha, načini i načela izrade marketing plana; privlačnost industrije (eksterna analiza); lanac vrijednosti (interna analiza).
Svrha seminara je upoznati poduzetnike i poduzetne menadžere sa konceptom integrirane marketinške funkcije u novoj ekonomiji; načelima praktične izrade pobjedničkog marketinškog plana; suvremenim marketinškim strategijama i taktikama, stvaranjem dodanih vrijednosti u unutarnjem lancu.
Namjena
Seminar je namijenjen menadžerima marketinga, product, brand i category menadžerima, direktorima marketinga i prodaje, glavnim menadžerima manjih i srednje velikih tvrtki, malim i mikro poduzetnicima, stručnjacima u ministarstvima, agencijama i javnim poduzećima.
Način realizacije
PPT, case study, analiza primjera i vježbe na temelju najboljih praksi (best practices); praktični rad - izrada marketinškog plana.
Raspored seminara
I dio od 09:00 do 12:15 (pauza 15 min.)
od 12:15 do 13:15 ručak je organiziran u hotelu Sheraton
II dio od 13:15 do 16:00 (pauza 15 min.)
Iz programa seminara
-
Pojam i značenje marketinga u novoj ekonomiji
-
Osnove izrade kvalitetnog marketinškog plana
-
Koja su načela i glavni sastavni elementi “pobjedničkog” plana?
-
Kako se formira i koristi marketinški budžet?
-
Kako se mjere marketinška ulaganja (metrika)?
-
Projektiranje, programiranje i planiranje svih aktivnosti kroz marketinški plan (cjelovita sinergija marketinga i prodaje)
-
Razlike između potrošačkog (Consumer) i trgovačkog (Trade) marketinga
-
ATL i BTL aktivnosti?
-
Pozicioniranje: odabir “bojnog polja” na kojemu ćemo biti najjači i dominantni
-
Funkcionalni i emocionalni atributi marke (brenda)
-
Brend quadrant analiza
-
Konstantna fokusiranost na inovacije kao imperativ u marketinški orijentiranom poslovanju?
-
Važnost stvaranja robne marke (branding), inovacije i načela uspješnog odabira ciljnog segmenta (pozicioniranje na tržištu)
-
Kada u pronalaženje novih kupaca i izlazak na nova tržišta?
-
Zašto nas mora zanimati konkurencija? Kako do podataka?
Vrijeme
četvrtak, 15.1.2015. od 9:00 do 16:00
Mjesto
Hotel Sheraton, Kneza Borne 2, Zagreb
Kotizacija
1290,00 HRK
U cijenu nije uračunat PDV.