Mapa znanja

Otvoreni seminari

Naziv seminara

Google Analytics

Predavač

Marin Zenić

Svrha seminara

Prodaja proizvoda i pružanje usluga putem web stranica imaju razne prednosti u odnosu na fizičke lokacije - web stranice su dostupne 24/7, veći je doseg potencijalnih posjetitelja te su puno niži troškovi poslovanja. Mnogo je lakše raditi izmjene i prilagođavati ponudu i sadržaj stranice. Pored toga, moguće je analizirati ponašanje posjetitelja i optimizirati poslovanje na temelju dobivenih informacija.

Kako bi mogli doći do vrijednih informacija na temelju kojih možemo analizirati promet na web stranicama, potrebno je koristiti se nekim od dostupnih alata. Google Analytics je najkorišteniji alat za analizu web stranica jer je besplatan, jednostavan za korištenje, a podaci koje pruža su izrazito vrijedni. Te informacije mogu nam dati jasniju sliku o stanju i uspješnosti web stranice kako bi ostvarili postavljene poslovne ciljeve i optimizirali svoje poslovanje.

Svrha seminara je osposobiti sve polaznike kako bi mogli samostalno postaviti kod za praćenje na vlastitu web stranicu te pregledavati Google Analytics izvještaje kako bi se mogle uvidjeti nove prilike ili pak izbjeći nepotrebni troškovi.

Polaznici će po završetku seminara imati praktično znanje potrebno za analizu prometa na web stranici na temelju kojih se mogu poboljšati poslovni rezultati web stranice ili marketinških kampanja.

Namjena

Seminar je namijenjen polaznicima koji se dosad nisu susreli ili nemaju veliko praktično iskustvo sa Google Analytics alatom, a planiraju izradu web stranice ili žele poboljšati svoju postojeću web stranicu i online prodaju.

Način realizacije

PowerPoint prezentacija - postavljanje ciljeva Korištenje Google Analytics alata - realni primjeri iz prakse Korištenje Google Tag Manager alata - postavljanje mjerenja

Iz programa seminara

I. Google Analytics: osnove

  • Metodologija mjerenja
  • Implementacija alata
  • Administracijsko sučelje i struktura računa
  • Terminologija - dimenzije i metrike, sessions, bounce rate itd.

II. Google Analytics: standardni izvještaji

  • Real time - kada je koristan?
  • Posjetitelji - tko su naši posjetitelji?
  • Kanali - od kuda dolaze naši posjetitelji?
  • Ponašanje - što rade naši posjetitelji?

III. Postavljanje ciljeva

  • SMART ciljevi
  • Makro i mikro konverzije

IV. Google Analytics: prilagođeni izvještaji

  • Događaji (events)
  • Postavljanje ciljeva
  • Ecommerce
  • Dashboard

V. Mjerenje rezultata kampanja

  • UTM tagiranje
  • Mjerenje i analiza rezultata
  • Segmentacija i sekundarne dimenzije

VI. Google Tag Manager

  • Osnove
  • Podešavanje

Predavač

Marin Zenić specijaliziran je za web analitiku, online oglašavanje i izradu digitalnih marketinških strategija. Ima iskustvo rada u brojnim industrijama i kategorijama klijenata - od lokalnih klijenata pa sve do globalnih korporacija. Uživa raditi na digitalnim projektima od početne faze razvoja do naknadne optimizacije konverzija.

Vrijeme

četvrtak, 23.5.2019. od 9:00 do 16:00

Mjesto

Hotel Sheraton, Kneza Borne 2, Zagreb

Kotizacija

1390,00 HRK
U cijenu nije uračunat PDV.

On-line prijava na seminar

Naziv seminara Google Analytics
Vrijeme četvrtak, 23.5.2019. od 9:00 do 16:00

Ime i prezime
Dodajte sudionika
Tvrtka / udruga / institucija
Adresa
Mjesto i poštanski broj
Telefon
E-mail
OIB TVRTKE
Kontakt osoba
Pristajem na elektroničku privolu u kojoj dopuštam da me se kontaktira putem e-maila u marketinške svrhe.