Četvrtak, 20. 06. 2024. | 09:00 - 15:00
Snježana Kupres
Hotel Sheraton
Kneza Borne 2, Zagreb
Maksimalan broj sudionika
16
Kotizacija
260,00 €
+ PDV
Upravljanje konfliktima je vještina koja je jednako važna u poslovnom i privatnom životu.
Konflikti ili sukobi su neizbježni kako u osobnom tako i poslovnom kontekstu. Konflikti sami po sebi nisu loši kako to često mislimo. Mogu nam pomoći da otkrijemo uzroke različitih problema i potaknemo odnose. No isto tako mogu biti izvor frustracija, nezadovoljstva i stresa.
U poslovnom kontekstu najčešće se srećemo sa funkcionalnim i emocionalnim konfliktima. Ako se sukobljavamo oko različitog pristupa kako riješiti neki zadak ili obaviti posao, govorimo o funkcionalnom konfliktu. Kada konflikt nastane zbog različitih osobnosti i sukobljenih vrijednosti koje dovode do neželjenih emocionalnih reakcija govorimo o emocionalnom konfliktu.
Otvorena komunikacija, građenje ozračja razumijevanja i poštovanja bez obzira na različitost značajno utječu na broj konflikata i njihov intenzitet. Da bismo što uspješnije upravljali konfliktima i poticali zdrave rasprave važno je razvijati osobne i socijalne kompetencije.
Neka od pitanja kojima ćemo se baviti na ovoj radionici su:
Snježana Kupres
Snježana Kupres, NLP i prodajni trener, medijator. Svoje 25-ogodišnje prodajno iskustvo, od čega 19 na izvršnim pozicijama, i 10-ogodišnje iskustvo u podučavanju odraslih stjecala je u Zagrebu, Kuala Lumpuru, Singapuru, Londonu i Ženevi. Nakon rada za Malaysia Airlines i Tal Aviation Group u segmentima prodaje i marketinga, počinje podučavati i obrazuje se za Sales Excellence u Londonu, NLP certificiranog trenera te izmiritelja pri Hrvatskoj udruzi za mirenje. Priprema i izvodi edukacije iz područja: prodaje, pregovaranja, komunikacijskih vještina, vještina prezentiranja, socijalnih kompetencija, BMC ( Business Model Canvas), NLP praktičarski program, Growth Mindset program, Go to market strategy program.