poslovne edukacije

Upravljanje konfliktima i emocijama

Četvrtak, 20. 06. 2024. | 09:0015:00

Snježana Kupres 

Hotel Sheraton

Kneza Borne 2, Zagreb

Maksimalan broj sudionika

16

Kotizacija

260,00 

+ PDV

Prijavi se na seminar

Upravljanje konfliktima je vještina koja je jednako važna u poslovnom i privatnom životu.

Konflikti ili sukobi su neizbježni kako u osobnom tako i poslovnom kontekstu. Konflikti sami po sebi nisu loši kako to često mislimo. Mogu nam pomoći da otkrijemo uzroke različitih problema i potaknemo odnose. No isto tako mogu biti izvor frustracija, nezadovoljstva i stresa.

Zašto ulazimo u konflikte?

U poslovnom kontekstu najčešće se srećemo sa funkcionalnim i emocionalnim konfliktima. Ako se sukobljavamo oko različitog pristupa kako riješiti neki zadak ili obaviti posao, govorimo o funkcionalnom konfliktu. Kada konflikt nastane zbog različitih osobnosti i sukobljenih vrijednosti koje dovode do neželjenih emocionalnih reakcija govorimo o emocionalnom konfliktu.

Otvorena komunikacija, građenje ozračja razumijevanja i poštovanja bez obzira na različitost značajno utječu na broj konflikata i njihov intenzitet. Da bismo što uspješnije upravljali konfliktima i poticali zdrave rasprave važno je razvijati osobne i socijalne kompetencije.

Neka od pitanja kojima ćemo se baviti na ovoj radionici su:

  • Zašto se bojimo konflikata?
  • Kako otvoreno komunicirati i poticati zdravu raspravu bez ulaženja u konflikt?
  • Je li otvorena komunikacija zaista moguće sa svakom osobom?
  • Kako izreći sve što želimo i pri tome zadržati odnos razumijevanja sa drugom stranom bez obzira na razlike u razmišljanju i ponašanju?
  • Kako konflikti utječu na međuljudske odnose i na timski rad?
  • Koju strategiju rješavanja konflikata primijeniti u kojoj situaciji?

Iz programa seminara

  • Konflikti ili teški razgovori i što razgovor čini teškim
  • Emocinalana inteligencija i rješavanje sukoba
  • Vrste konflikata
  • Vrijednosti - najčešći okidači konflikta
  • Utjecaj konflikata na međuljudske odnose i timski rad
  • Strategije ponašanja u konfliktu
  • Sagledavanje konflikta iz različitih perspektiva
  • Kako komunicirati i graditi ozračje razumijevanja bez obzira na različitost u razmišljanju i ponašanju?

PREDAVAČ: Snježana Kupres

kupres

Snježana Kupres

Snježana Kupres, NLP i prodajni trener, medijator. Svoje 25-ogodišnje prodajno iskustvo, od čega 19 na izvršnim pozicijama, i 10-ogodišnje iskustvo u podučavanju odraslih stjecala je u Zagrebu, Kuala Lumpuru, Singapuru, Londonu i Ženevi. Nakon rada za Malaysia Airlines i Tal Aviation Group u segmentima prodaje i marketinga, počinje podučavati i obrazuje se za Sales Excellence u Londonu, NLP certificiranog trenera te izmiritelja pri Hrvatskoj udruzi za mirenje. Priprema i izvodi edukacije iz područja: prodaje, pregovaranja, komunikacijskih vještina, vještina prezentiranja, socijalnih kompetencija, BMC ( Business Model Canvas), NLP praktičarski program, Growth Mindset program, Go to market strategy program.

Broj sudionika/prijava