Četvrtak, 21. 11. 2024. | 09:00 - 15:00
Sanja Varlaj
Hotel Sheraton
Kneza Borne 2, Zagreb
Maksimalan broj sudionika
16
Kotizacija
264,00 €
+ PDV
Jedno od ključnih pitanja na koje želimo dobiti odgovor na ovoj edukaciji je promjena, Uz to, naglasak će biti i osvijestiti kako naša osobnost te karakter utječu na prihvaćanje i upravljanje promjenama. Kroz individualne i grupne vježbe pokušat ćemo doći do odgovora koja nas to ograničavajuća uvjerenja spriječavaju da napravimo i prihvatimo promjenu te koja su ona osnažujuća uvjerenja koja nam mogu pomoći biti uspješniji i sretniji.
Uz puno praktičnih primjera, pričat ćemo o psihološkom aspektu promjena te će predavačica kao logoterapeutski savjetnik ( u edukaciji pod supervizijom) dati osvrt i rješenja za lakše suočavanje s neizbježnim promjenama koje se događaju u životu, a nisu pod našom kontrolom i utjecajem. Je li zaista tako i kako se s time nositi, privatno te u poslovnom okruženju kao zaposlenik ili menadžer, biti će jedna od tema radionice.
Sanja Varlaj
Sanja Varlaj, mag. Oec, NLP Master practitioner & Business coach. Nakon diplome na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu započinje uspješnu poslovnu karijeru koja nakon više od 25 godina traje i danas. Na poziciju direktora Marketinga i PR u američkoj kompaniji McDonalds dolazi vrlo mlada i odmah se nameće svojom kreativnošću i entuzijazmom. Proglašena je među top 100 mladih menađera na svijetu od kompanije McD i među 100 najutjecajnijih poslovnih žena u Hrvatskoj koje je objavio časopis Nacional. U karijeri prolazi mnoge renomirane hrvatske, regionalne i multinacionalne kompanije kao što su McDonald's, Lura d.d. ( Dukat, Sirela), Beiersdorf ( Nivea), Zubak Holding, L'Oreal, Keune Haircosmetics. Završila je i stekla naziv NLP Master practitioner i business coach te je član Hrvatske udruge coacheva. Ističe svoje iskustvo u savjetovanju kod pokretanja ili reorganizacije poslovanja, osobnog razvoja lidera i liderskih vještina, izrade strategije marketinga i poslovanja te analize tržišta. Posebni naglasak stavlja na svoju ekspertizu u B2B marketingu, vođenje i organiziranje prodajnih timova, razvijanje poslovnih vještina i osobni razvoj poslovnih ljudi.