Mapa znanja

Otvoreni seminari

Naziv seminara

Storytelling

Predavač

Sanja Petek Mujačić

Svrha seminara

Storytelling je jedan od najrelevantnijih alata u današnjem poslovnom svijetu i koriste ga neke od najuspješnijih svjetskih kompanija i lidera (Airbnb, Nike, Apple, Microsoft…). Bilo da se radi o liderima u organizacijama i zajednicama ili brandovima, upravo je kreiranje i pričanje priča ključno u građenju veza s publikom kojoj se obraćamo (zaposlenici, kupci, javnost)

Razvoj tehnologije i povećan broj komunikacijskih kanala, a time i informacija dovele su do smanjenja pažnje, zasićenosti i nezainteresiranosti. S druge strane, velike transformativne promjene u kompanijama, novi principi rada, ubrzani razvoj i zahtjevi tržišta,  traže od lidera nove pristupe u vodstvu i motiviranju članova tima i organizacije.

Više nije dovoljno reći koji je zadatak i koji cilj pred nama, brojkama i drugim racionalnim pokazateljima objasniti što nam je za činiti, potrebno je inspirirati organizaciju, postaviti viziju i približiti najvažnije lekcije – pojasniti tko smo i u što vjerujemo.

Upravo u tome je bit storytellinga – jer priče kreiraju emocije, a emocije nas pokreću i pomoću njih se povezujemo s brandovima, ciljevima, organizacijama.

Ova radionica osvijestit će vam koliko su priče bitne u poslovanju, kako koristeći storytelling možete motivirati i pokrenuti ljude te kako potaknuti promjenu kod zaposlenika. Također, osnažit će vas kao lidera i pomoći da otkrijete svoju priču i snagu i potaknete svoj tim ili organizaciju u željenom smjeru.

Namjena

Seminar je namijenjen svima koji vode organizacije, timove, projekte i žele unaprijediti i razvijati svoje leadership vještine. Posebno je korisna profesionalcima koji se bave unapređenjem i razvojem organizacijske kulture, transformacijskim promjenama u kompanijama, human resource temama i komunikacijom.

Način realizacije

PPT prezentacija, grupni i individualni rad kroz vježbe (teoretski i praktičan dio)

Iz programa seminara

I. Uvod: Što je storytelling?

  • Povijest priča, kako su se razvijale kroz povijest
  • Koji su elementi priče
  • Kako priče djeluju na nas, na naš um i na naše emocije
  • Primjeri i vježbe

II. Priče i poslovni svijet

  • Zašto je storytelling danas bitan u poslovnom svijetu?
  • Kako se priče manifestiraju u poslovnom svijetu?
  • U kojim aktivnostima i poslovnim kategorijama koristimo priče, kako i kada, te s kojim efektom?
  • Primjeri i vježbe

III. Lideri i storytelling: Kako lideri storytellingom pokreću promjene?

  • Kako transformacija utječe na tvrtke i zaposlenike?
  • Koje se promjene dešavaju u tvrtkama i zašto priče postaju bitne?
  • Kako se mijenja uloga lidera i kako lideri mogu utjecati na svoje timove, kolege i organizacije?
  • Tko su storytelleri modernog doba?
  • Primjeri i vježbe

IV. Elementi priče

  • Koji su elementi i struktura priče?
  • Modeli kreiranja priča
  • Primjeri i vježbe

V. Kreiraj svoju priču

  • Kako kreirati svoju priču za promjenu (story for change)?
  • Model
  • Vježba i prezentacija

Predavač

Sanja Petek Mujačić, business transformation consultant

Sanja ima višegodišnje menadžersko iskustvo u komunikacijskoj i kreativnoj industriji kao direktor agencije Bruketa&Žinić OM i kao partner u konzultantskoj kući VETTURELLI. Osim upravljanja tvrtkom, bavila se procesima širenja na druga tržišta, razvoja novih proizvoda i usluga (digitalni odjel, Design Thinking itd).  Aktivna je u kreiranju i provedbi komunikacijskih strategija za klijente iz raznih industrija (financije, FMCG, korporativni sektor, retail), kao i u strateškom savjetovanju vezanom za razvoj organizacijske kulture i transformaciju. 

Pažnju i interes joj zaokupljaju teme vezane uz digitalnu transformaciju i ulogu čovjeka u tom procesu. Povjesničarka umjetnosti i hispanistica.

Vrijeme

srijeda, 17.4.2019. od 9:00 do 16:00

Mjesto

Hotel Sheraton, Kneza Borne 2, Zagreb

Kotizacija

1390,00 HRK
U cijenu nije uračunat PDV.

On-line prijava na seminar

Naziv seminara Storytelling
Vrijeme srijeda, 17.4.2019. od 9:00 do 16:00

Ime i prezime
Dodajte sudionika
Tvrtka / udruga / institucija
Adresa
Mjesto i poštanski broj
Telefon
E-mail
OIB TVRTKE
Kontakt osoba
Pristajem na elektroničku privolu u kojoj dopuštam da me se kontaktira putem e-maila u marketinške svrhe.