Otvoreni seminari
Naziv seminaraIzrada marketing plana
Predavač
Dino Oreški
Svrha seminara
Broj polaznika je ograničen kako bi se što kvalitetnije provodio praktičan rad.
Na tržištu danas postoji komunikacijski šum. Kupci su bombardirani raznim porukama, što online, što offline. Teško se istaknuti. Odjednom vam konkurencija više nisu samo firme koje nude isto što i vi, već svi oni koji bore za istu publiku.
Jedini način da pobijedite na tržnoj utakmici jest – strukturirani pristup. Temelj istog dobar je marketinški plan, koji se naslanja na vaš poslovni plan.
Potpuno su nova pravila igre koje su nametnuli kupci, a koje morate poštivati. Kupac je u fokusu (customer-centric) i zahtjeva da mu pristupite s porukom u pravo vrijeme i putem kanala koji njemu odgovara. S druge strane imate interne izazove i ciljeve.
Svrha ovog seminara jest kreirati marketinški plan koji će biti vezivno tkivo vaših poslovnih ciljeva i zahtjeva tržišta.
Namjena
Svaka uprava i komercijalni odjel (marketing i prodaja) danas su svjesni da bez strukturiranog pristupa tržištu rezultat izostaje. Imate li novi proizvod – treba vam plan. Na tržištu ste već 25 godina, ali zaostajete u „digitalnom svijetu“ – treba vam plan. Marketinški plan danas je potreban svakoj organizaciji. Bez istog samo plutate u moru zvanom tržište.
Način realizacije
Power point prezentacija (teorijski dio) i praktične vježbe za svaku organizaciju. Za drugi dio je poželjno da imate laptop, ali vam nužno ne treba. Sve se radi interaktivno i na stvarnim primjerima te s postojećim alatima.
Iz programa seminara
-
Ciljevi
-
Definiranje poslovnih modela
-
Marketinški funnel
-
Marketinški kanali
-
SWOT Analiza
-
Analiza konkurencije
-
Definiranje persona
-
Content marketing plan
-
Budžetiranje
-
Kalendar aktivnosti
-
Mjerenje uspješnosti
Predavač
Dino Oreški je karijeru počeo u Neckermannu prije 14 godina, a prvi radni zadatak nakon diplome mu je bio – preseliti katalog na webshop. Nakon toga postaje voditelj eCommerce odjela u Quelleu gdje je zadužen za vođenje tima i u to vrijeme najvećeg webshopa u Hrvatskoj. Potom prelazi u KG Mediju, agenciju specijaliziranu za promociju hrvatske turističke ponude gdje provodi online oglašivačke kampanje bazirane na online bookinzima, za sve vodeće hrvatske hotelijerske kuće. Iduća postaja je Inventa, na poziciji Web & eCommerce managera gdje je bio project manager web shopova. Vraća se u turizam, u Dubrovačke Vrtove Sunca te nakon četiri godine odlazi u IT svijet - u Span, gdje pokreće digitalni marketing. Danas je managing partner i konzultant u firmi Consalta, suosnivač je i, također konzultant, u Udruzi eCommerce Hrvatska. Voli izazove i vjeruje da za svaki problem postoji rješenje. Pomiče granice uspješnim kombiniranjem tehnologije i marketinga. Za dodatnu inspiraciju često zaviri u razne knjige, blogove i članke.
Vrijeme
četvrtak, 23.1.2020. od 9:00 do 16:00
Mjesto
Hotel Sheraton, Kneza Borne 2, Zagreb
Kotizacija
1390,00 HRK
U cijenu nije uračunat PDV.
On-line prijava na seminar