Mapa znanja

Otvoreni seminari

Naziv seminara

Google AdWords - oglašavanje na Googleu, Gmailu i Youtubeu

Predavač

Petar Čerina, stručnjak za digitalno oglašavanje, SeekandHit

Svrha seminara

Internetskim oglašavanjem postiže se mjerljiv rast prodaje bez obzira nudite li uslugu ili proizvod, bez obzira je li vaša ponuda na lokalnoj ili globalnoj razini ili pak ciljana, samo u nekim državama i regijama. Google AdWords je sustav oglašavanja koji se odvija na Googleu (najvećoj svjetskoj tražilici) i partnerskim portalima Googlea. Kako biste izvukli najveću korist iz Google AdWords oglašavanja, potrebno je razumjeti mogućnosti tog sustava.

Na ovom seminaru ćete naučiti odabrati pravi kanal oglašavanja za vas i vaš biznis, pokrenuti kampanju i postaviti parametre kampanje tako da već s vrlo malo ulaganja postignete povrat investicije. Odmah po završetku seminara moći ćete sami kreirati svoju AdWords kampanju. Ako već koristite Google AdWords oglašavanje ili ste to povjerili nekoj agenciji, naučit ćete koji izvještaji i koje brojke vam govore o efikasnosti ulaganja te na koji način istu možete optimizirati. Također, saznat ćete koja pitanja trebate postaviti, i na osnovu kojih brojki, da bi ostvarili uspješnu suradnju s agencijom i izvukli maksimum iz svojih kampanja. Naučit ćete kako, uz minimalne troškove, doprijeti do potencijalnog kupca u trenutku kad pretražuje vaše ili povezane proizvode i usluge. Ukratko, razumjet ćete kako Google AdWords sustav radi te kako možete efikasno ulagati svoj novac u povećanje prodaje.

Google AdWords danas više nije samo oglašavanje na tražilici već nudi širok spektar mogućnosti oglašavanja na različitim platformama, u različitim formatima i mrežama. Pa tako nudi mogućnosti oglašavanja putem bannera, videa, ciljanih prodajnih oglasa, oglasa specijaliziranih za pametne telefone, oglašavanja na aplikacijama... Važno je upoznati sve mogućnosti oglašavanja kako bi se kvalitetno odabrala ona koja je prikladna potrebama vašeg biznisa, a sve to u cilju donošenja povrata investicije.

Sve aktivnosti koje radite na Google AdWords kampanjama možete popratiti i u Google Analyticsu. Na ovom seminaru ćemo se taknuti samo onog djela koji ima direktne veze s Google AdWordsom, a dobit ćete uvid u mogućnosti optimizacije vaših kampanja.

Imate li Gmail, a niste primijetili oglas, onda je taj oglas dobro napravljen (jer vam je bio prikazan, barem jedan). Na ovom ćete seminaru naučiti kako treba izgledati pravilan oglas za Gmail.

Namjena

Seminar je namijenjen onima koji žele povećati svoju prodaju uz minimalne troškove. Naučit ćete kako efikasno ulagati u Google AdWords sustav tako da već i malim ulaganjem postignete dobre povrate investicija. Naučit ćete kako da budete u bilo koje doba prisutni upravo tamo gdje su vaši kupci.

Način realizacije

PPT prezentacija, Google AdWords sučelje, Google My Business sučelje.

Iz programa seminara

I. Uvod u Google AdWords

  • Google AdWords hijerarhija
  • Postavke i mogućnosti plaćanja kod Google AdWordsa
  • Upoznavanje s Google AdWords metodom oglašavanje
  • Važnost web stranice za oglašavanje
  • Povezivanje Google AdWordsa i Analyticsa

II. Google AdWords mogućnosti, razlike, koja mreža se koristi za koje ciljeve

  • Search advertising
  • Display advertising
  • Video advertising
  • Mobile advertising

III. Oglasi, ključne riječi, budžet i targetiranje

  • Kako odrediti budžet za kampanju?
  • Kako odrediti relevantne ključne riječi za vašu kampanju?
  • Zašto i kad se koriste negativne ključne riječi?
  • Kako plasirati pravi oglas koji će prodati vaš proizvod ili uslugu?
  • Koji su elementi kvalitetnog oglasa i na što treba obratiti pažnju?
  • Kako targetirati potencijalne kupce?
  • Kako targetirati strane državljane (turiste) u Hrvatskoj

IV. Ponovni marketing (Remarketing)

  • Kako vratiti kupca koji je već bio na vašim web stranicama, ali nije obavio željenu radnju?
  • Kako skupiti korisnike u remarketing listu? 

V. YouTube oglašavanje

  • Kako se oglašavati na YouTubeu?
  • Može li YouTube oglašavanje biti korisno za vaš biznis?
  • Kako se oglašavati na određenim videima i kanalima?

VI. Gmail oglašavanje

  • Za koje kampanje se koristi Gmail oglašavanje?
  • Kako napraviti dobar Gmail oglas?

VII. Google My Business – osnove

  • Kako dodati adrese, recenzije?
  • Kako da vaš oglas izgleda drugačije od ostalih?

VIII. Analiza i razumijevanje Google izvješća

  • Placement i Search term izvješća
  • Koji podaci govore koliki je povrat na uložen novac?
  • Google AdWords vam daje pregršt informacija, ali koje su od njih zapravo vama važne?
  • Na koje brojke trebate obratiti pozornost?

IX. Radionica - izrada prve kampanje (ili optimizacija postojeće, ako ona već postoji)

Predavač

Petar Čerina je certificirani Google stručnjak za Search, Display, Mobile i Video oglašavanje te vlasnik certifikata za Google Analytics. Diplomirani ekonomist na Ekonomskom fakultetu Sveučilišta u Splitu. Zaposlenik agencije za digitalno oglašavanje SeekandHit s iskustvom rada na različitim Google AdWords kampanjama za velike klijente poput Podravke, Emmezete, Sunčanog Hvara i drugih, kao i kampanjama na ostalim tražilicama poput Binga i Yandexa te oglasnim kampanjama na društvenim mrežama.  

Vrijeme

četvrtak, 5.10.2017. od 9:00 do 16:00

Mjesto

Hotel Sheraton, Kneza Borne 2, Zagreb

Kotizacija

1390,00 HRK
U cijenu nije uračunat PDV.

On-line prijava na seminar

Naziv seminara Google AdWords - oglašavanje na Googleu, Gmailu i Youtubeu
Vrijeme četvrtak, 5.10.2017. od 9:00 do 16:00

Ime i prezime
Dodajte sudionika
Tvrtka / udruga / institucija
Adresa
Mjesto i poštanski broj
Telefon
Fax
E-mail
OIB TVRTKE
Kontakt osoba