Email marketing

Četvrtak, 02. 03. 2023. | 09:0016:00

Mario Pintar 

Marketing Manager

Hotel Sheraton

Kneza Borne 2, Zagreb

Maksimalan broj sudionika

16

Kotizacija

265,45  (2.000,03 kn)

U cijenu je uračunat PDV.

Prijavi se na seminar

Newsletter je jedan od najučinkovitijih kanala prodaje s najvišom stopom konverzije, to je vaš vlastiti medij putem kojeg možete besplatno plasirati sadržaj koji želite. Njegova osnovna prednost je što vaša email poruka dolazi u korisnikov osobni „inbox“.

Ljudi na internetu skeniraju sadržaj, ali rijetko ga čitaju. Većina se odlučuje na čitanje sadržaja newslettera na temelju naslova poruke. Čitajući sadržaj korisnik treba dobiti odgovore na pitanja: tko, što, kada, gdje, zašto i kako. Jezik pisanja mora biti jednostavan i razumljiv. Sadržaj treba biti kratak, jer u protivnom čitatelj vrlo brzo odustaje od čitanja. Sadržaj uvijek mora biti vezan uz temu kojom se bavite i uvijek imajte na umu, dok pišete tekst, kome se obraćate.

Osim pripreme, dakle pisanja tekstova, kreiranje slika, ilustracija i ostalih elemenata, vrlo važan dio je testiranje, saznat ćete kako to učiniti na lak i jednostavan način. Testiranjem možemo saznati koji subject je potaknuo više primatelja na čitanje sadržaja newslettera.

Želja svake tvrtke, koja u svojem marketing miksu koristi email marketing, je imati što veću bazu pretplatnika na email newsletter. Najveći problem je prikupiti email adrese tj. izgraditi bazu - na ovom seminaru bit će riječi o tome kako na legalan način izgraditi svoju bazu podataka.

Analizirat će se i stvarni newsletteri raznih tvrtki, komentirati što je dobro, što je loše, što se može poboljšati? Koje alate koristiti i kako za izradu email newslettera? MailChimp je jedan od najpoznatijih svjetskih alata za email marketing, ali osim njega postoji čitav niz drugih rješenja kao što su Webpower, GetResponse, Aweber, Constant Contact, itd.

Email marketing izuzetno je mjerljiv. Možete ga povezati i s Google Analyticsom i pratiti konverzije koje proizlaze iz vaših newslettera.

Svrha ovog seminara je dati odgovore na pitanja – što je email marketing, kako funkcionira email newsletter, koji su elementi email newslettera, zašto i kada ga slati, koje su njegove prednosti, koju statistiku pratiti, što je spam i kako ga izbjeći?

Namjena

Seminar je namijenjen direktorima i voditeljima marketinga, brand managerima, direktorima i voditeljima prodaje, vlasnicima tvrtki i obrta, ravnateljima javnih ustanova te drugim osobama koje na bilo koji način u komunikaciji sa svojim klijentima/korisnicima/kupcima/poslovnim partnerima koriste email kao kanal razmjene informacija.

Način realizacije

Predavanje s PP prezentacijom, vježbe u grupi, analiza e-mail newslettera tvrtki iz kojih dolaze sudionici seminara (ukoliko imaju newsletter), te analiza primjera iz prakse.

Iz programa seminara

Što je email marketing?

  • Pozicija i važnost newslettera u promociji tvrtke
  • Zašto slati email newsletter?
  • Kako funkcionira email newsletter?
  • Prednosti email marketinga

Osam elemenata dobrog newslettera

  • Naslov
  • Personalizacija
  • Ime pošiljatelja
  • Sadržaj
  • Slike
  • Call-to-Action (linkovi)
  • Social media linkovi
  • Odjava s mailing liste

Mailing liste/baze

  • Stvaranje vlastite mailing liste (baze)
  • Kako legalno dobiti bazu emailova?
  • Kako privući prijavljivanje na newsletter na web stranici?
  • Segmentacija mailing liste
  • Ažuriranje mailing liste
  • 15 savjeta za stvaranje mailing liste

Pripremanje i slanje poruke

  • Pripremanje poruke
  • Kakav sadržaj slati – kako napisati učinkovit prodajni email?
  • Struktura i template poruke: optimalna količina teksta, slike, ilustracije, boje, dizajn – osnovna pravila
  • Fotografije koje možete legalno preuzeti na internetu
  • Besplatni alat za provjeru pravopisa i tipfelera - hascheck
  • Kako napisati dobar subject email newslettera?
  • A/B test - testiranje sadržaja poruke i subjecta
  • Timing – vrijeme slanja email newslettera
  • Responsive dizajn – prestiž ili potreba?
  • 25 savjeta za dobar email marketing

Statistika – praćenje rezultata newsletter kampanje

  • Razlika između gotovih email marketing alata i custom rješenja
  • Ključni pokazatelji: Open Rate i Click Rate
  • Povezivanje s Google Analyticsom
  • Primjer iz prakse

Ostalo

  • Praktičan primjer izrade jednog newslettera sa svim bitnim elementima
  • Što predstavlja neželjene elektroničke komunikacije - SPAM?
  • Kako se zaštititi od SPAM-a?
  • Analiza newslettera tvrtki iz kojih dolaze polaznici seminara
  • Alati i servisi za pripremu dobrog sadržaja za newsletter

PREDAVAČ: Mario Pintar

Mario Pintar
Marketing Manager

Mario Pintar je marketing manager u Micro-Linku. Svoje Internet putovanje započeo je prije više od 30 godina. Iskustvo u području marketinga, web dizajna, digitalnog marketinga i web tehnologija dodatno gradi kao glavni i odgovorni urednik web stranica Podravke te kao direktor/voditelj marketinga u tvrtkama Segrad, Avalon, Hangar 18, Pro-Ping i Micro-Link. U Podravki sudjeluje u izradi jednog od prvih newslettera na ovim prostorima. U svojoj karijeri radio je na više od 150 web projekata. Zanimaju ga nove tehnologije, marketing, društvene mreže, online alati i sport. Više od 10 godina piše blog članke i drži predavanja iz područja marketinga.

Broj sudionika/prijava