Srijeda, 30. 10. 2024. | 09:00 - 15:00
Mario Pintar
Hotel Sheraton
Kneza Borne 2, Zagreb
Maksimalan broj sudionika
16
Kotizacija
264,00 €
+ PDV
Newsletter je jedan od najučinkovitijih kanala prodaje s najvišom stopom konverzije, to je vaš vlastiti medij putem kojeg možete besplatno plasirati sadržaj koji želite. Njegova osnovna prednost je što vaša email poruka dolazi u korisnikov osobni „inbox“.
Ljudi na internetu skeniraju sadržaj, ali rijetko ga čitaju. Većina se odlučuje na čitanje sadržaja newslettera na temelju naslova poruke. Čitajući sadržaj korisnik treba dobiti odgovore na pitanja: tko, što, kada, gdje, zašto i kako. Jezik pisanja mora biti jednostavan i razumljiv. Sadržaj treba biti kratak, jer u protivnom čitatelj vrlo brzo odustaje od čitanja. Sadržaj uvijek mora biti vezan uz temu kojom se bavite i uvijek imajte na umu, dok pišete tekst, kome se obraćate.
Osim pripreme, dakle pisanja tekstova, kreiranje slika, ilustracija i ostalih elemenata, vrlo važan dio je testiranje, saznat ćete kako to učiniti na lak i jednostavan način. Testiranjem možemo saznati koji subject je potaknuo više primatelja na čitanje sadržaja newslettera.
Želja svake tvrtke, koja u svojem marketing miksu koristi email marketing, je imati što veću bazu pretplatnika na email newsletter. Najveći problem je prikupiti email adrese tj. izgraditi bazu - na ovom seminaru bit će riječi o tome kako na legalan način izgraditi svoju bazu podataka.
Analizirat će se i stvarni newsletteri raznih tvrtki, komentirati što je dobro, što je loše, što se može poboljšati? Koje alate koristiti i kako za izradu email newslettera? MailChimp je jedan od najpoznatijih svjetskih alata za email marketing, ali osim njega postoji čitav niz drugih rješenja kao što su Webpower, GetResponse, Aweber, Constant Contact, itd.
Kada je newsletter spreman, treba ga poslati u odgovarajuće vrijeme. Kojim danom u tjednu, u koje doba dana, koliko često… sve su pitanja na koje ćete dobiti odgovor. Email marketing izuzetno je mjerljiv.
Svrha ovog seminara je dati odgovore na pitanja – što je email marketing, kako funkcionira email newsletter, koji su elementi email newslettera, zašto i kada ga slati, koje su njegove prednosti, koju statistiku pratiti, što je spam i kako ga izbjeći? U drugom dijelu seminara pokazat će se konkretna izrada newslettera, kreiranje formi za prijavu, importiranje liste, personalizacija, upotreba raznih kodova za slanje pretplatnicima, upotreba QR koda za prijavu te ostale funkcionalnosti email marketing alata – Mailchimp.
Namjena
Seminar je namijenjen direktorima i voditeljima marketinga, brand managerima, direktorima i voditeljima prodaje, vlasnicima tvrtki i obrta, ravnateljima javnih ustanova te drugim osobama koje na bilo koji način u komunikaciji sa svojim klijentima/korisnicima/kupcima/poslovnim partnerima koriste email kao kanal razmjene informacija.
Način realizacije
Predavanje s PPT prezentacijom, live demonstracija email marketing alata Mailchimp, analiza e-mail newslettera tvrtki iz kojih dolaze sudionici seminara (ako imaju newsletter), te analiza primjera iz prakse.
Što je email marketing?
Osam elemenata dobrog newslettera
Mailing liste/baze
Pripremanje i slanje poruke
Statistika – praćenje rezultata newsletter kampanje
Ostalo
Mario Pintar
Mario Pintar, marketing manager u tvrtki Micro-Link, svoje je Internet putovanje započeo prije više od 25 godina. Iskustvo u području marketinga, web dizajna, digitalnog marketinga i web tehnologija dodatno gradi kao glavni i odgovorni urednik web stranica Podravke te kao direktor/voditelj marketinga u tvrtkama Segrad, Avalon, Hangar 18, Pro-Ping Telekom i Micro-Link. U Podravki sudjeluje u izradi jednog od prvih newslettera na ovim prostorima. U svojoj karijeri radio je na više od 100 web projekata. Zanimaju ga nove tehnologije, marketing, društvene mreže, online alati i sport. Više od 10 godina piše blog članke i drži predavanja iz područja digitalnog marketinga.