poslovne edukacije

Dizajn korisničkog iskustva

Četvrtak, 14. 11. 2024. | 09:0015:00

Mirela Saračević Trogrlić 

Hotel Sheraton

Kneza Borne 2, Zagreb

Maksimalan broj sudionika

16

Kotizacija

264,00 

+ PDV

Prijavi se na seminar

86% kupaca spremno je platiti više za bolje korisničko iskustvo, a tvrtke koje sustavno ulažu u CX ostvaruju 60% više profita u usporedbi s konkurencijom. Ne možemo zanemariti činjenicu da lojalni korisnici generiraju 67% više prihoda.

Kome je edukacija namijenjena

  • Rukovoditeljima i voditeljima timova koji prepoznaju važnost korisničkog iskustva za rast i uspjeh kompanije.
  • Marketinškim profesionalcima dat će razumijevanje kako kvalitetno korisničko iskustvo može pozitivno utjecati na brand percepciju, zadovoljstvo korisnika i dugoročni rast prodaje.
  • Ova edukacija će biti od velike koristi i za one koji su zaduženi za razvoj proizvoda i usluga jer će im dati strateške smjernice za stvaranje konkurentnih proizvoda koji privlače i zadržavaju korisnike.

Ciljevi edukacije

Dati sveobuhvatan uvid u suštinske aspekte koji čine uspješno korisničko iskustvo u današnjem poslovnom okruženju.

Sadržaj edukacije

  • Što je upravljanje korisničkim iskustvom (CX) i razumijevanje CX-a kao strateškog pristupa usmjerenog na korisnika i njegove potrebe i očekivanja.
  • Elementi korisničkog iskustva - funkcionalni i emocionalni aspekti koji oblikuju način na koji korisnici percipiraju vašu uslugu ili proizvod.
  • CX strategija i usklađivanje s ciljevima kompanije i kako razviti CX strategiju koja je u skladu s poslovnim ciljevima te pitanja na koja treba odgovoriti prilikom izrade iste.
  • Zašto je CX ključan za poslovni uspjeh: Povezanost između izvrsnog korisničkog iskustva i povećanja prihoda, lojalnosti korisnika i smanjenja troškova.
  • Važnost razumijevanja potreba korisnika: kako razumjeti funkcionalne i emocionalne potrebe korisnika te kako ih integrirati u CX dizajn.
  • Mjerenje CX-a i usklađivanje s poslovnim metrikama: ključne točke mjerenja CX-a i kako pratiti rezultate koji su usklađeni s općim poslovnim ciljevima.
  • Izazovi i suradnja u CX-u: Organizacijska suradnja i izazovi u implementaciji uspješne CX strategije.

PREDAVAČ: Mirela Saračević Trogrlić

mirela saračević trogrlić

Mirela Saračević Trogrlić

Mirela Saračević Trogrlić poslovna je konzultantica s bogatim korporativnim iskustvom i ekspertizom u području customer experience-a, marketinga, digitalne transformacije i projektnog managementa. Više od dvadeset godina provela je u međunarodnim korporacijama, u nekoliko različitih industrija – investicijsko bankarstvo, mediji i telekomunikacije. Ima veliko iskustvo u vođenju i upravljanju projektima na lokalnoj i međunarodnoj razini. U zadnjih deset godina područje djelovanja je experience design kroz inovativnost, transformaciju i svjesno djelovanje usklađeno s vrijednostima i svrhom. U svom radu koristi brojne alate i metode kreativnog razmišljanja i inovativnih pristupa. Voli kombinirati znanja iz različitih oblasti – dizajna, psihologije, antropologije, bihevioralne ekonomije. Velika je zagovornica dizajna usmjerenog na krajnjeg korisnika. Bavim se poslovnim savjetovanjem i treninzima u području CX, EX, UX, poslovne strategije i projektnog managementa. Također radi kao trener i facilitator Design Thinking metodologije. Certificirani je Scrum Master, Executive Coach (AoEC), NLP i POY praktičar.

Broj sudionika/prijava