Mapa znanja

Otvoreni seminari

Naziv seminara

Google Ads

Predavač

Miroslav Varga

Svrha seminara

Internetsko oglašavanje je postalo popularno zbog 3 važna faktora. Prvi i glavni razlog je što su današnji korisnici tijekom dana više online, nego što spavaju. Drugi je razlog što je moguće jako puno toga u relativno kratkom vremena izmjeriti i dobiti podatke o efikasnosti svojih ulaganja. Treći je razlog mogućnost brze izmjene oglasnih poruka i smjera u kojem je zamišljena oglasna kampanja kada se izmjeri da zamišljeni smjer nije efikasan ili ne vraća na uloženo koliko je bilo planirano.

Uz navedena tri razloga postoji još jedan faktor koji je izvan kategorije usporedbe s bilo kojim drugim oglasnim kanalom - PRAVI TRENUTAK!

Kada neka osoba nešto traži na Google tražilici, ona ima problem koji želi riješiti. I upravo u tom trenutku možete predstaviti svoju ponudu i to samo onima koji traže određeni pojam, na određenom području, u određeno vrijeme, na određenom jeziku, osobi željenih starosnih, rodnih ili interesnih kategorija. U nekim državama i prema prihodima kućanstva u kojem žive. Zbog toga su Google oglasi u tražilici postali popularni jer vašu poruku vide samo one osobe za koje smatrate da bi mogle kupiti vaš proizvod ili uslugu, a plaćate samo za one od njih koje zaista zanima Vaša ponuda. I to bez obzira nudite li uslugu ili proizvod, bez obzira nudite li lokalno, globalno ili ciljano u nekoj regiji ili državi.

Google Ads sustav oglašavanja omogućuje da se pojavite kada netko nešto traži, kada čita neki članak na portalu, kada gleda neki YouTube video, kada čita Gmail poruke, kada koristi Google Maps ili igra neku igricu na mobilnom uređaju. Kako biste izvukli najveću korist iz Google Ads oglašavanja, potrebno je razumjeti mogućnosti i ograničenja tog sustava.

Na ovom seminaru ćete naučiti kako ciljati svojim oglasnim porukama osobe koje nešto traže na Google-u ili željene osobe koje čitaju članak na nekom portalu ili gledaju neki film na YouTubeu. Uz to ćete naučiti koji su važni parametri koji mogu povećati ili smanjiti ulaganja.

Odmah po završetku seminara moći ćete sami kreirati svoju Google Ads kampanju!

Ako već koristite Google Ads oglašavanje ili ste to povjerili nekoj agenciji, naučit ćete koji izvještaji i koje brojke govore ulaže li se efikasno. Ako vam netko upravlja kampanjom, naučit ćete koja pitanja će trebati postaviti i na temelju kojih brojki. I kako provjeriti da li su predani vašoj kampanji ili ne.

Najkraće - razumjet ćete kako Google AdWords sustav radi i kako možete efikasno ulagati svoj novac u povećanje prodaje.

Namjena

Seminar je namijenjen onima koji žele povećati svoju prodaju uz minimalne troškove. Naučit ćete kako efikasno ulagati u Google Ads sustav tako da postignete dobre povrate investicija. Naučit ćete kako da budete u bilo koje doba prisutni upravo tamo gdje su vaši potencijalni kupci.

Način realizacije

PPT prezentacija, grupni rad u Google Ads sučelju i pokretanje jednog oglasnog projekta prema odabiru polaznika.

Iz programa seminara

I. Uvod u Google Ads

  • Google Ads hijerarhija
  • Postavke i mogućnosti plaćanja kod Google Adsa
  • Upoznavanje  s Google Ads metodom oglašavanja

II. Google Ads mogućnosti, potrebe i razlike

  • Search advertising
  • Display advertising
  • (Gmail, Video advertising, Shopping advertising, Mobile advertising ćemo spomenuti, ali nećemo obrađivati)

III. Oglasi i ključne riječi

  • Koje ključne riječi u tražilicu upisuju vaši kupci?
  • Koje članke i portale vaši kupci posjećuju?
  • Kako plasirati pravi oglas - oglas koji će prodati vaš proizvod ili uslugu?

IV. Izrada izvješća

  • Kratko i jasno: koliko je uloženo i koliko je dobiveno?
  • Google Ads vam daje pregršt izvještaja. Naučit ćete koji od njih su vam zapravo važni.
  • Na koje brojke trebate obratiti pozornost?

V. Radionica - izrada prve kampanje (ili optimizacija postojeće, ako ona već postoji)

Predavač

Miroslav Varga je GCT - Google Certified Trainer kojih na svijetu ima manje od 400, a samo u Googleu radi preko 80.000 zaposlenih. Jedini je certificirani Google Ads individual i nositelj GAIQ certifikata u statusu djeda na svijetu. Diplomirao je na strojarskom fakultetu u Zagrebu i apsolvirao dva poslijediplomska studija. Radi kao CRM i PPC quality control voditelj u tvrtki Escape iz Osijeka.

Računala i internet fascinirali su ga od kada ih je upoznao. Tu fascinaciju pokušava prenijeti polaznicima, ali razumljivo, dinamično, zanimljivo i s umjerenom dozom humora. Jedan je od najnagrađenijih predavača i stručnjaka iz područja internet marketinga čija je najveća prednost: „...sve sam razumio što ste pričali, a bilo me strah da neću moći pratiti...“

Vrijeme

četvrtak, 14.3.2019. od 9:00 do 16:00

Mjesto

Hotel Sheraton, Kneza Borne 2, Zagreb

Kotizacija

1390,00 HRK
U cijenu nije uračunat PDV.

On-line prijava na seminar

Naziv seminara Google Ads
Vrijeme četvrtak, 14.3.2019. od 9:00 do 16:00

Ime i prezime
Dodajte sudionika
Tvrtka / udruga / institucija
Adresa
Mjesto i poštanski broj
Telefon
E-mail
OIB TVRTKE
Kontakt osoba
Pristajem na elektroničku privolu u kojoj dopuštam da me se kontaktira putem e-maila u marketinške svrhe.