Mapa znanja

Otvoreni seminari

Naziv seminara

Emocije u poslu

Predavač

Kosjenka Muk

Svrha seminara

Ljudi većinu vremena reagiraju na prošlost više nego na sadašnjost. Ono što naučimo i doživimo u ranoj obitelji obično i kasnije uzimamo zdravo za gotovo i ponašamo se u skladu s tim, a da nismo niti svjesni. Naša podsvijest cijelo vrijeme uspoređuje ljude i događaje u sadašnjosti s onima u prošlosti i reagira na načine na koje smo se u prošlosti naučili prilagoditi okolini. Ali to nisu nužno najbolji načini.

Mnogi poslodavci i stručnjaci za ljudske resurse biraju zaposlenike koji ih podsjećaju na članove obitelji. Mnogi ljudi na radnom mjestu projiciraju dječje osjećaje na suradnike. Ako smo u svojoj obitelji bili mirotvorac, žrtva, zabavljač ili princ/princeza, lako ćemo i spontano ulaziti u slične uloge na radnom mjestu. Neriješene emocije i konflikti iz rane obitelji također često uzrokuju iracionalne i nepotrebne sukobe.

Ako vas problematični zaposlenik podsjeća na člana obitelji, možete imati problema s postavljanjem granica, a ako vas nadređeni podsjeća na roditelja, možete gubiti samopouzdanje i učinkovitost. U sukobima sa suradnicima ili klijentima možemo ulaziti u dječja stanja te se mentalno zablokirati ili reagirati neprimjereno i nekonstruktivno.

Mnogi ljudi pokušavaju ignorirati ili izbjeći takve emocije, ali time ih ne rješavaju nego samo nakupljaju. Ako smo spremni prepoznati svoje dječje reakcije i suočiti se s njima, obično ćemo odmah primijetiti kako se samim time i lakše s njima nositi. A to puno znači posebno na poslu, gdje trebamo pokazati svoje najbolje strane bez obzira na stres.

Da bi na radnom mjestu mogli biti smireni, konstruktivni i efikasno koristiti svoje potencijale, potrebno je prije svega naučiti prepoznati koje naše reakcije i navike dolaze iz prošlosti, a zatim kako se ispravno nositi s njima i mijenjati ih. Seminar je usmjeren na iskustveno učenje i praktične vježbe.

Namjena

Seminar je namijenjen stručnjacima za ljudske resurse, managerima, poslodavcima, zaposlenicima i svima koji žele bolju atmosferu i kvalitetnije odnose u poslovnom okruženju.

Način realizacije

Interaktivno predavanje, primjeri, diskusija, pitanja, praktične vježbe

Iz programa seminara

  • Kako prepoznati dječje emocije (dobnu regresiju) i razlikovati ih od odraslih emocija. Dječje emocije, iako često nerealistične, u pravilu su snažne i uvjerljive, intenzivnije od zrelih emocija, te malo ljudi zna prepoznati odakle one zapravo dolaze. Obično se tek kasnije pitamo zašto smo tako reagirali i mislimo nešto kao "pa to nisam stvarno ja!" Čak i ako ne reagirate nezdravo prema vani, dječje emocije vas mogu mučiti iznutra. Jednom kad prepoznate odakle one stvarno dolaze, možete se puno lakše i nositi s njima.
  • Kako prepoznati i razriješiti transfer i projekciju. Ono što osjećamo prema drugim ljudima i kako ih percipiramo nije uvijek realistično – često ih naša podsvijest djelomično "pomiješa" s ljudima iz naše obitelji i uže okoline. Neke od tih emocija mogu biti nerealistično ugodne (uključujući nadu), a neke nerealistično negativne. Tada možemo imati potrebu izraziti prema drugima ono što nismo izrazili ljudima iz naše prošlosti, ili dobiti od njih ono što nismo dobili od članova obitelji. Naravno, to često vodi frustraciji i sukobima. Rješavanje takvih projekcija pomaže vam imati "čišće" i zdravije odnose.
  • Kako se vratiti u odraslo i konstruktivno stanje. Prepoznavanje dječjih emocija (dobne regresije) je pola posla, ali čak i tada nije ih se uvijek lako riješiti. Dodatne strategije za vraćanje u stvarnost i odraslu percepciju često mogu značiti razliku između stvaranja i uništavanja povjerenja, ako ne i opipljivijih posljedica. Vrijedi se potruditi da ih naučimo i koristimo.
  • Stvaranje novih navika zdrave komunikacije. Nisu samo dječje emocije to što nam može stvarati probleme u komunikaciji, nego i nezrela, nekonstruktivna komunikacija kakvu u pravilu učimo od rane okoline. Malo tko od nas imao je priliku naučiti kako smireno postaviti granice, kvalitetno izraziti ljutnju, uputiti kritiku ili je prihvatiti. To nije tako teško, ali svaka nova navika zahtijeva strategiju i vježbu.
  • Razvoj novih navika ponašanja i unutarnjeg dijaloga. Naše misli, bilo ljutite, umirujuće ili praktične, usmjeravaju naše ponašanje, a misli su dijelom refleksija emocija, a dijelom navika nastala ponašanjem. Ako pratite svoj unutarnji dijalog u stresnim poslovnim situacijama, pomaže li vam on? Je li to nešto što želite da vas usmjerava? Ili bi moglo i bolje? Na ovom seminaru, učit ćete usmjeravati svoj unutarnji dijalog u smjeru koji vas potiče i podržava u konstruktivnom ponašanju.

Vrijeme

četvrtak, 20.2.2020. od 9:00 do 16:00

Mjesto

Hotel Sheraton, Kneza Borne 2, Zagreb

Kotizacija

1390,00 HRK
U cijenu nije uračunat PDV.

On-line prijava na seminar

Naziv seminara Emocije u poslu
Vrijeme četvrtak, 20.2.2020. od 9:00 do 16:00

Ime i prezime
Dodajte sudionika
Tvrtka / udruga / institucija
Adresa
Mjesto i poštanski broj
Telefon
E-mail
OIB TVRTKE
Kontakt osoba
Pristajem na elektroničku privolu u kojoj dopuštam da me se kontaktira putem e-maila u marketinške svrhe.