Otvoreni seminari
Naziv seminaraEmail marketing - izrada najboljih newslettera
Predavač
Mario Pintar
Svrha seminara
Broj sudionika je ograničen: 10
Čak 86% potrošača izjavilo je da želi primati promotivne newslettere od tvrtki čije proizvode ili usluge kupuju i to barem jednom mjesečno. Newsletter je još uvijek jedan od najučinkovitijih kanala prodaje s najvišom stopom konverzije. Upravo zbog toga je spoj web stranica i email marketinga pun pogodak, pogotovo ako koristite segmentaciju i automatizaciju.
Email marketing jedan je od kanala direktnog marketinga koji omogućuje neposrednu komunikaciju s krajnjim kupcem/korisnikom i to pomoću emaila tj. newslettera.
Namjena
Seminar je namijenjen zaposlenicima u prodaji i marketingu, voditeljima i direktorima prodaje i marketinga, brand managerima, vlasnicima malih/srednjih poduzeća i obrta, ravnateljima javnih ustanova, direktorima javnih poduzeća, agencija i drugih organizacija, ostalima koji žele uspješniji poslovni rezultat kroz bolje povezivanje sa svojim klijentima, korisnicima, kupcima.
Način realizacije
PPT prezentacija, teorijski dio svake cjeline, praktični dio svake cjeline (Mailchimp), vježbe u grupama, analiza newslettera iz prakse
Iz programa seminara
I. Uvod u email marketing
-
Što je email marketing?
-
Zašto slati newsletter?
-
Prednosti email marketinga
-
Pozicija i važnost newslettera u promociji tvrtke
-
Elementi dobrog newslettera
-
Kako do email adresa?
-
Email marketing strategija i trendovi
-
Vježba
II. Mailchimp: postavljanje korisničkog računa
-
Što je Mailchimp?
-
Što se može s besplatom verzijom platforme?
-
Koji paket pretplate odabrati?
-
Kako otvoriti korisnički račun?
-
Postavljanje korisničkog računa i profila korisnika
-
Povezivanje s društvenim mrežama te drugim alatima i servisima
-
Kreiranje liste, grupa i tagova
-
Ručno dodavanje pretplatnika
-
Importiranje pretplatnika u Mailchimp iz podatka u Excelu
-
Kreiranje potrebnih formi za pretplatu, potvrdu registracije, odjavu,…
III. Kreiranje newslettera
-
Vrste kampanja
-
Kreiranje predložaka ili korištenje gotovih tema
-
Postavljanje glavnih dijelova kampanje: kome šaljemo, tko šalje, naslov, dizajn emaila
-
Izrada newslettera: font, boje, pozadina, zaglavlje, podnožje, tekst, slike, linkovi, ubacivanje videa, linkovi na društvene mreže,…
-
Personalizacija
-
Segmentacija
-
Automatizacija
-
Vježba
IV. Slanje newslettera i analiza rezultata
-
Testiranje newslettera
-
A/B testing
-
Timing slanja newslettera – određivanje najboljeg dana i vremena
-
Zakazivanje slanja newslettera
-
Analiza rezultata email kampanje (Open rate, Click rate, Bounce rate,…)
-
Follow up newsletter
-
Analiza newslettera iz prakse
Predavač
Mario Pintar, voditelj marketinga u Pro-Ping Telekomu
Svoje Internet putovanje započeo je prije više od 25 godina. Iskustvo u području marketinga, web dizajna, digitalnog marketinga i web tehnologija dodatno gradi kao glavni i odgovorni urednik web stranica Podravke te kao direktor/voditelj marketinga u tvrtkama Segrad, Avalon, Hangar 18 i Pro-Ping. U Podravki sudjeluje u izradi jednog od prvih newslettera na ovim prostorima.
U svojoj karijeri radio je na više od 150 web projekata. Zanimaju ga nove tehnologije, marketing, društvene mreže, online alati i sport. Više od 7 godina piše blog članke i drži predavanja iz područja digitalnog marketinga.
Linkedin - https://www.linkedin.com/in/pintarmario/
Vrijeme
srijeda, 24.3.2021. od 9:00 do 16:00
Mjesto
Hotel Westin, Kršnjavoga 1, Zagreb
Kotizacija
1490,00 HRK
U cijenu nije uračunat PDV.
On-line prijava na seminar