Mapa znanja

Otvoreni seminari

Naziv seminara

Email marketing - izrada najboljih newslettera

Predavač

Mario Pintar

Svrha seminara

Broj sudionika je ograničen: 10

Čak 86% potrošača izjavilo je da želi primati promotivne newslettere od tvrtki čije proizvode ili usluge kupuju i to barem jednom mjesečno. Newsletter je još uvijek jedan od najučinkovitijih kanala prodaje s najvišom stopom konverzije. Upravo zbog toga je spoj web stranica i email marketinga pun pogodak, pogotovo ako koristite segmentaciju i automatizaciju.

Email marketing jedan je od kanala direktnog marketinga koji omogućuje neposrednu komunikaciju s krajnjim kupcem/korisnikom i to pomoću emaila tj. newslettera.

Namjena

Seminar je namijenjen zaposlenicima u prodaji i marketingu, voditeljima i direktorima prodaje i marketinga, brand managerima, vlasnicima malih/srednjih poduzeća i obrta, ravnateljima javnih ustanova, direktorima javnih poduzeća, agencija i drugih organizacija, ostalima koji žele uspješniji poslovni rezultat kroz bolje povezivanje sa svojim klijentima, korisnicima, kupcima.

Način realizacije

PPT prezentacija, teorijski dio svake cjeline, praktični dio svake cjeline (Mailchimp), vježbe u grupama, analiza newslettera iz prakse

Iz programa seminara

I. Uvod u email marketing

  • Što je email marketing?
  • Zašto slati newsletter?
  • Prednosti email marketinga
  • Pozicija i važnost newslettera u promociji tvrtke
  • Elementi dobrog newslettera
  • Kako do email adresa?
  • Email marketing strategija i trendovi
  • Vježba

II. Mailchimp: postavljanje korisničkog računa

  • Što je Mailchimp?
  • Što se može s besplatom verzijom platforme?
  • Koji paket pretplate odabrati?
  • Kako otvoriti korisnički račun?
  • Postavljanje korisničkog računa i profila korisnika
  • Povezivanje s društvenim mrežama te drugim alatima i servisima
  • Kreiranje liste, grupa i tagova
  • Ručno dodavanje pretplatnika
  • Importiranje pretplatnika u Mailchimp iz podatka u Excelu
  • Kreiranje potrebnih formi za pretplatu, potvrdu registracije, odjavu,…

III. Kreiranje newslettera

  • Vrste kampanja
  • Kreiranje predložaka ili korištenje gotovih tema
  • Postavljanje glavnih dijelova kampanje: kome šaljemo, tko šalje, naslov, dizajn emaila
  • Izrada newslettera: font, boje, pozadina, zaglavlje, podnožje, tekst, slike, linkovi, ubacivanje videa, linkovi na društvene mreže,…
  • Personalizacija
  • Segmentacija
  • Automatizacija
  • Vježba

IV. Slanje newslettera i analiza rezultata

  • Testiranje newslettera
  • A/B testing
  • Timing slanja newslettera – određivanje najboljeg dana i vremena
  • Zakazivanje slanja newslettera
  • Analiza rezultata email kampanje (Open rate, Click rate, Bounce rate,…)
  • Follow up newsletter
  • Analiza newslettera iz prakse

Predavač

Mario Pintar, voditelj marketinga u Pro-Ping Telekomu

Svoje Internet putovanje započeo je prije više od 25 godina. Iskustvo u području marketinga, web dizajna, digitalnog marketinga i web tehnologija dodatno gradi kao glavni i odgovorni urednik web stranica Podravke te kao direktor/voditelj marketinga u tvrtkama Segrad, Avalon, Hangar 18 i Pro-Ping. U Podravki sudjeluje u izradi jednog od prvih newslettera na ovim prostorima.

U svojoj karijeri radio je na više od 150 web projekata. Zanimaju ga nove tehnologije, marketing, društvene mreže, online alati i sport. Više od 7 godina piše blog članke i drži predavanja iz područja digitalnog marketinga.

Linkedin - https://www.linkedin.com/in/pintarmario/

Vrijeme

srijeda, 24.3.2021. od 9:00 do 16:00

Mjesto

Hotel Westin, Kršnjavoga 1, Zagreb

Kotizacija

1490,00 HRK
U cijenu nije uračunat PDV.

On-line prijava na seminar

Naziv seminara Email marketing - izrada najboljih newslettera
Vrijeme srijeda, 24.3.2021. od 9:00 do 16:00

Ime i prezime
Dodajte sudionika
Tvrtka / udruga / institucija
Adresa
Mjesto i poštanski broj
Telefon
E-mail
OIB TVRTKE
Kontakt osoba
Pristajem na elektroničku privolu u kojoj dopuštam da me se kontaktira putem e-maila u marketinške svrhe.