Mapa znanja

IV. Konferencija o Web prodaji - Trendovi u online prodaji

25.9.2019. 16:13:00

Mapa znanja organizira 4. po redu konferenciju o Web prodaji pod nazivom: Trendovi u online prodaji. Konferencija će se održati 23. listopada 2019. godine u hotelu Sheraton u Zagrebu.

Iz programa:

Word cafe na temu: Trendovi u online prodaji, Jasmina Lukačević, HRPRO

Chatbotovi, Daniel Pikl

Chatbotovi su relativno nova pojava na ecoomerce tržištu, a prema predviđanjima do 2020.godine, chatbotovi, tj. virtualni asistenti činit će 25% ukupne podrške u online prodaji na globalnoj razini. Kupci žele odgovor odmah, a ako ih ne dobiju, vrlo brzo će potražiti drugog prodavatelja.

  • Što su chatbotovi?
  • Gdje i kako ih koristiti?
  • Platforme za izradu chatbotova, integracije s vanjskim sustavima
  • Case study za Bluesun hotele, koji je osvojio nagradu u Facebooku
  • Whatsapp commerce, Sendbee platforme

Daniel Pikl voditelj je digitalnog marketinga u Zdravstvenom turizmu Martinko,  u kojem je zadužen za digitalni marketing, Facebook oglašavanje, Chatbotove i Messenger marketing. Istovremeno vodi svoj projekt chatbot.com.hr.

Instagram u eCommerceu

Instagram prestaje biti samo društvena mreža za samopromociju i lijepe fotke s ljetovanja. Brandovi posredstvom influencera, ali i direktno sve vise prodaje ostvaruju direktno putem Instagrama, za sto je dijelom zaslužna i platforma koja neumorno radi na facilitiranju prodaje.

Nove mogućnosti plaćanja u eCommerceu i PSD2 direktiva, Maja Bajza Ljubičić, Corvus info

Očekivanja kupaca, tehnologija i nove direktive EU-a mijenjaju mogućnosti i načine plaćanja na Internetu. Sigurnost prije svega, a nakon nje korisničko iskustvo koje uključuje brzinu i jednostavnost prilagođene različitim uređajima, glavna su očekivanja svih sudionika plaćanja u eCommerce-u.

Internet Payment Gateway, kao njihov nezaobilazan partner, i trgovcima i kupcima danas nudi više od procesiranja kartičnih transakcija.

  • Gdje je hrvatsko eCommerce tržište u usporedbi s tržištima drugih zemalja regije, Europe i šire?
  • Zašto je web trgovcima u interesu ponuditi razne metoda plaćanja (klasično kartično plaćanje, plaćanje iz Walleta, automatizirano virmansko plaćanje i slično)?
  • Koje su i kakav efekt na kupovinu na Internetu i korisničko iskustvo općenito imaju funkcionalnosti bazirane za pohrani kartičnih podataka?
  • Koje novitete u eCommerce-u donosi primjena PSD2 direktive?

Saznajte odgovore na ova i druga pitanja iz domene plaćanja na Internetu.

Maja Bajza Ljubičić je Voditelj prodaje, marketinga i korisničke podrške za CorvusPay Internet Payment Gateway uslugu. Ima više od 15 godina iskustva u marketingu i prodaji IT rješenja i usluga u financijskoj i eCommerce industriji. Prije Corvus Pay-a radila je u tvrtkama Asseco South Eastern Europe, Končar MES i MBU (današnji Erste Group Card Processing).

Performance marketing strategija za ecommerce, Hrvoje Pilić, Degordian
Ako želimo rast i povećanje prodaje, potrebno je pravilno strukturirati marketinške aktivnosti.
U ovom predavanju naglasak je na kontinuiranom pristupu performance marketingu za ecommerce s ciljem povećanja prodaje. Pričat ćemo o tome kako spojiti sve elemente performance marketinga (digitalnu komunikaciju, web analitiku i optimizaciju konverzija) u smislenu cjelinu te kako evaluirati uspješnost tih aktivnosti da bismo povećali rast u web trgovini.

Hrvoje Pilić voditelj je odjela za digitalno oglašavanje u Degordianu, zadužen za upravljanje i razvoj na strateškoj i operativnoj razini. Kroz svoj rad stekao je iskustvo rada sa preko 100 klijenata i vodio oglašivačke kampanje na svim kontinentima osim Antartike, te je stekao više od 10 certifikata na području digitala. Uživa u performance pristupu upravljanja digitalnim kampanjama, a u slobodno vrijeme se opušta sa obitelji i prijateljima uz nogomet, čitanje i hranu.

Evolucija email promocije u online prodaji, Martina Šepić, Webpower

Na ovom predavanju saznajte koji su trendovi u email marketingu koji pridonose povećanju prodaje putem web-a. Radeći za klijente iz raznih industrija, uključujući i renomirane webshopove u regiji, Martina će nam otkriti koji su to noviteti u sadržaju vašeg promotivnog email newslettera, koji donose više konverzija. Pogrešno je interpretirati da ulažemo novac u promociju putem društvenih mreža i Google AdWords, dok s druge strane trošimo novac na email marketing, budući je email bio i ostao najpersonaliziraniji online kanal promocije kroz vizualno atraktivan, a od sada i interaktivan sadržaj.

Martina Šepić je direktorica Webpower Adria, jedina tvrtka specijalizirana za email marketing u regiji. Svoju je svoju karijeru započela u najvećoj hotelskoj kompaniji u Hrvatskoj, Valamar Riviera d.d. gdje se specijalizirala u području email marketinga i CRM-a. Osmogodišnju karijeru u Valamaru zaključila je kao voditelj odjela za CRM, odgovorna za email marketing i CRM aktivnosti te program vjernosti. Pozicioniranje Webpower Adrie kao regionalno prepoznatog email marketing partnera koji ne nudi samo software za izradu profesionalnih newslettera već i cjelokupnu email marketing uslugu, uključujući izradu email marketing strategije, edukaciju i lokalnu korisničku podršku, te prilagođeno rješenje za razne grane industrije (turizam, telekom, retail, osiguranja, medije…), Martinina je poslovna misija i cilj.

Case study Tvornica snova - Web kao mjesto za sukreaciju knjiga, Andrijana Majstorović, Goran Galetić

Tvornica snova je projekt pokrenut 2011. godine i jedan je od pionira internet trgovine u Hrvatskoj (ali i prodaje iz Hrvatske u druge države!) u B2C segmentu. Radi se o čudesnom web mjestu – shop je to na kojem korisnik može najprije sukreirati (i pri tome u live previewu pratiti tijek personalizacije), a potom i naručiti personaliziranu knjigu za svoje dijete. Shop živi na dvije adrese – hrvatskoj www.tvornica-snova.hr  i njemačkoj www.mrgoodknight.de, a u pripremi je i otvaranje novih tržišta.

Goran i Andrijana, osnivači projekta, u svom će vam predavanju ispričati ponešto od znanja koja su skupili u proteklih 8 godina suživota s online prodajom. Ispričat će vam i greške koje su putem napravili (jer bolje je učiti iz tuđih) te kako su stvari ispravili i popravili (i kako to i dalje čine).

Neke od tema kojih će se dotaknuti su sljedeće:

  • Marketing strategija u praksi (tko?kamo?kako?zašto? Ček', što?)
  • Web stranica i stopa konverzije (mobile first, payment gateway, registracija)
  • Influencer marketing – tips & tricks
  • O društvenim mrežama sve najbolje: Facebook i Instagram
  • Pričaj mi priču: content plan i copywriting
  • E-mail promocija nekada i sada
  • Case study unutar case studya: najuspješnija kampanja (Božić 2018.)