Mapa znanja

Konferencije

Naziv konferencije

3. Konferencija o Web prodaji

Predavač

Ivica Kruhek, Ivo Novak, Nina Jocić, Marko Pačar, Anamarija Vujaklija, Belizar Karlović, Dubravko Blaće, Hrvoje Pilić, Mario Pintar, Vlatko Galić, Tatjana Salopek

Svrha konferencije

Mapa znanja organizira 3. Konferenciju o web prodaji, koja će se održati 20. i 21. ožujka 2018. u hotelu Sheraton u Zagrebu. 

Sve je više onih koji kupuju online. Kupci ističu da su pristupačne cijene, ušteda vremena i mogućnost dostave najčešći razlozi za online kupnju. Ipak, da bi web trgovina uspješno poslovala potrebno je poznavati navike online kupaca, znati kako se kvalitetno oglašavati, kako uspješno organizirati veleprodaju ili dostavu proizvoda, kako dizajnirati i optimizirati web stranicu, upravljati reklamacijama te poznavati pravne aspekte e-trgovine. Kroz program konferencije sudionicima se omogućava da saznaju kako u skladu s propisima osmisliti privlačnu web trgovinu koja će svojim dizajnom, nadogradnjama i sadržajima privući kupca i potaknuti ga na kupnju.

Na konferenciji će govoriti neki od vodećih stručnjaka iz svijeta online prodaje – Marker, Degordian, Universal McCann, Hangar 18, Poklonime.hr, Njuškalo,  Bazzar, Corvus Info, Qushin, Pevec, Centar tehnike, Woolf...

Na 3. Konferenciji o Web prodaji posebnu pažnju ćemo usmjeriti na različite aspekte gledanja na web marketing u kojima se mogu pronaći i veliki i mali trgovci te na temelju toga dobiti kvalitetne informacije, te na iskustva trgovaca iz prakse.

Panel pod nazivom: Primjeri web trgovaca iz prakse vodit će Ivica Kruhek iz tvrtke Marker.

Neki komentari sa prošlogodišnje konferencije:

„Odlično organizirano, s puno iskustva iz prakse“

„Pohvalila bih točnost i nekašnjenje programa“

„Konferencija je odlično organizirana. Za svaku pohvalu“

„Odlično organizirano s puno iskustva u praksi“

 

Omnichanelling – višekanalna prodaja, Ivica Kruhek, Marker

Vaši kupci ne čine razliku u tome da li informacije dobivaju putem online web trgovine ili direktno u fizičkoj trgovini. Oni žele jedinstveno korisničko iskustvo bez obzira koji kanal koriste za kupovinu ili komunikaciju s vašim brandom. Na ovom predavanju saznajte konkretne funkcionalnosti koje možete integrirati u svoje web trgovine i ispunite očekivanja današnjih kupaca.

Odnosi s kupcima, Nina Jocić, Universal McCann

Kako u slučaju webshopova obično sav fokus usmjerimo na brojčane pokazatelje i uspjehe, često se dogodi da ključni faktor za uspjeh nenamjerno stavimo u drugi plan. Na ovom predavanju ćemo se podsjetiti zašto je bitno veliki dio pozornosti usmjeriti i na odnose s kupcima, te na koji način to možemo najefikasnije organizirati. Uz ključne faktore koji utječu na zadovoljstvo kupca, usmjerit ćemo se dijelom i na segmente koje moramo detaljno obraditi kako bismo do minimuma smanjili potrebu za kriznom komunikacijom. 

Strategija digitalnog marketinga za ecommerce, Ivo Novak, Degordian

Ako želimo povećati prodaju, potrebno je doći do pravog potrošača, u pravo vrijeme, s pravom porukom. U ovom predavanju naglasak je na kontinuiranom pristupu digitalnom oglašavanju i marketingu u ecommerceu s ciljem povećanja prodaje. Uz povećanje prodaje naravno bitno je držati što manje troškove oglašavanje. Pričat ćemo o tome kako spojiti sve elemente digitalnog marketinga (društvene mreže, video i bannere, tražilice, web analitika i optimizacija…) u smislenu cjelinu te kako evaluirati uspješnost tih aktivnosti da bismo povećali prodaju u web-trgovini

Najčešće SEO pogreške u web prodaji, Marko Pačar, Degordian

"Razvoj kvalitetnog web shopa koji bilježi konstantan rast prihoda ponajviše ovisi o dobroj optimizaciji različitih prodajnih i promotivnih kanala među kojima se posebno ističe optimizacija prometa s tražilica. Poznato je da je SEO "sveti gral" uspješnih prodajnih web stranica, pogotovo u web prodaji, ali iskustvo pokazuje da web shopovi pokazuju neke učestale nedostatke čijim bi se uklanjanjem značajno mogla poboljšati njihova optimizacija. Ovo predavanje će pokazati koje su to pogreške, kako ih možete ukloniti i kako će se to odraziti na vaše poslovanje."

Kako iskoristiti društvene mreže u web prodaji, Nina Jocić, Universal McCann

Pametnim korištenjem društvenih mreža postat ćete vidljiviji i tako omogućiti potencijalnim klijentima da vas pronađu te počnu koristiti vaše usluge. Trebate li biti prisutni na svim društvenim mrežama? Kako izabrati najbolju društvenu mrežu s obzirom na ciljnu skupinu? Tko je vaša ciljana skupina? Kako je targetirati? Kako mjeriti ulaganja u društvene mreže?

Digitalne funkcionalnosti – od korisnika do proizvoda, Anamarija Vujaklija i Belizar Karlović, Njuškalo

U izlaganju ćemo proći kroz proces razvoja proizvoda – od inicijalne ideje koja dolazi od samih korisnika ili iz potrebe unaprijeđenja poslovnih procesa, do samog istraživanja i razvoja ideje te posljedično i njene implementacije te daljnjih optimizacija.

Također, uvodno bismo se dotakli desetogodišnjeg razvoja Njuškala, do najveće njuške među oglasnicima. Njuškalo se razvijao usporedno s razvojem digitalnog tržišta u Hrvatskoj i plod je hrvatske pameti te razvoja u okviru multinacionalne medijske kompanije. Samim time svjedočio je svim izazovima poslovnog okruženja koje je razvojem interneta zapravo postalo cijelo svjetsko tržište. Korištenjem vlastitih podataka, istraživanja tržišta i praćenjem svjetskih trendova, temeljio se razvoj na zdravim osnovama dobre poslovne prakse. Danas je Njuškalo vodeći oglasnik u Hrvatskoj koji je već prerastao okvire toga i zapravo postao hrvatski „the marketplace“. Općenito, Njuškalo je oglasnik koji pruža svojim korisnicima mnoge funkcionalnosti tako da je bio među prvima koji su imali zasebnu mobilnu stranicu, a zatim vrlo ubrzo i responzivne stranice te same mobilne aplikacije za sve najkorištenije operativne sustave. Danas možete pregledavati i predavati oglase na Njuškalu na skoro bilo kojem uređaju. A što je cilj Njuškala u budućnosti? I to ćete saznati na predavanju 20./21. ožujka!

Cross border, Ivica Kruhek, Marker

Sve veći broj trgovaca razmišlja o prodaji svojih proizvoda na tržištima izvan Republike Hrvatske. Često ne znaju od kuda krenuti, kako se pripremiti i što očekivati. O zahvatima koji su potrebni da biste svoju web trgovinu prilagodili za prodaju na stranim tržištima, regulativi i smjerovima EU u kontekstu stvaranja jedinstvenog digitalnog tržišta poslušajte na ovom predavanju.

Optimizacija konverzija u web prodaji - kako izvući više od posjetitelja?, Marko Pačar, Degordian

"U web prodaji, nerijetko se susrećemo da i neki iznimno optimizirani web shopovi imaju stopu konverzija koja iznosi 1-2 posto. To znači da na svako sto posjetitelja, tek jedan ili dva zaista obave kupovinu. Jasno je, stoga, da je fokus na optimizaciju konverzija i povećanje postotka konvertiranja od ključnog interesa svakog vlasnika web shopa, a čak i najmanje povećanje može značiti veliku razliku u profitabilnosti i poslovnom potencijalu. Predavanje će pokazati koji su to koraci koje svi vlasnici web shopova mogu poduzeti kako bi poboljšali User Experience i kvalitetu informiranja posjetitelja te tako pozitivno utjecali na povećanje broja i stope konverzija."

Višekanalni remarketing za ecommerce, Hrvoje Pilić, Degordian

Činjenica je da velika većina posjetitelja ne kupuje na vašem webshopu. Na ovom predavanju ćete saznati kako to promijeniti i kako utjecati na te posjetitelje koristeći moderne remarketing strategije. Kako se možete obratiti ljudima koji su pred odlukom o kupnji? Kako se možete obratiti ljudima koji su već kupovali kod vas? Kako postaviti višekanalnu strategiju remarketinga u ecommerceu (Search, Display, Video, Social)? Kako oblikovati remarketing scenarije? Kako na optimalan način skalirati remarketing oglašavanje na sve proizvode koje želite - od 1-1000+ proizvoda? Kako personalizirati komunikaciju i obraćati se ljudima 1 na 1? Kako raditi cross-selling i up-selling kroz remarketing

Google Analytics, Kako mjeriti uspješnost web trgovine, Dubravko Blaće

Tko kupuje na mojoj web trgovini? Od kuda dolaze kupci? Koliko vremena prolazi od prve posjete do kupnje? Je li moj checkout proces prekompleksan pa kupci odustaju na nekom koraku? Analizu uspješnosti web trgovine rade svi - od malog obrtnika koji preko weba prodaje med, do najvećih trgovaca poput Amazona. Na ovom predavanju dobit ćete kratak uvid u svijet web analize i saznati na koji način mjeriti uspješnost web trgovine koristeći besplatni alat Google Analytics te koja su prava pitanja za postaviti prilikom analize vaše web trgovine.

Case study Rukometno ludilo - Mario Pintar, Hangar 18

Sigurnost kartičnih online plaćanja, Vlatko Galić, Corvus Info

PCI DSS Level 1 certifikat je najveći sigurnosni standard u platnoj industriji postavljen od strane vodećih svjetskih kartičnih organizacija koji imaju sve banke, a moraju ga imati i sve druge tvrtke koje pohranjuju kartične podatke i/ili procesiraju transakcije. Proces certifikacije je zahtjevan i skup, pa web trgovcima najčešće nije isplativo ishoditi certifikat, pogotovo ako se uzme u obzir da se certifikat mora obnavljati svakih godinu dana. Zbog važnosti i utjecaja sigurnog pohranjivanja i baratanja kartičnim podacima i transakcijama na imidž i ukupno poslovanje, na primjeru certificiranog Internet Payment Gateway servisa dat ćemo više informacija o tome što sve certifikacija obuhvaća i koje prednosti donosi za web trgovce. Sigurnost kupaca s jedne te komocija i bolje korisničko iskustvo s druge strane dvije su strane vage i ponekad je teško odlučiti čemu i kako dati prioritet. Saznajte više o 3D sigurnosnoj provjeri, zašto postoji, kako i gdje se odvija, kako su podijeljene odgovornosti, koliko web trgovaca je koristi, u kojim slučajevima se može isključiti i s kojim posljedicama te kako pohrana kartičnih podataka može pružiti dobar spoj zavidne razine sigurnosti i ugodnog korisničkog iskustva.

Pravni aspekti web trgovine, Tatjana Salopek, odvjetnica

Web trgovina je poseban oblik trgovine reguliran nizom propisa, između ostaloga, kao najvažnije se pojavljuju odredbe Zakona o zaštiti potrošača i  Zakona o elektroničkoj trgovini, te u dijelu osobnih podataka koji se obrađuju prilikom kupnje, relevantne su i odredbe Opće Uredbe o zaštiti osobnih podataka koja stupa na snagu dana 25.05.2018.g.

Obzirom na poprilično visoke novčane kazne koju su propisane gore citiranim propisima, svako trgovačko društvo koje namjerava svoje usluge i/ili proizvode prodavati u obliku web trgovine, mora se upoznati sa mjerodavnim zakonskim i podzakonskim propisima, te europskim uredbama, a sve kako bi svoje poslovanje u cijelosti uskladiti s navedenim propisima.

Svrha ovog seminara je u najvećoj mogućoj mjeri ukazati trgovačkim društvima na sve najvažnije odredbe mjerodavnih propisa, te savjetovati koje konkretne korake je potrebno poduzeti kako bi u cijelosti uskladili na vrijeme svoje poslovanje i time izbjegli poprilično visoke kazne kojima će biti potencijalno izloženi u slučaju neusklađenosti.

Panel: Primjeri web trgovina iz prakse: Bazzar, Poklonime.hr, Qushin, Pevec, Centar tehnike, Woolf

Iz programa konferencije

1.dan, utorak, 20.3.2018.

9:00 – 9:15 otvaranje konferencije

9:15 – 9:45 Omnichanelling, Ivica Kruhek, Marker

9:45 – 10:30 Optimizacija konverzija u web prodaji, Marko Pačar, Degordian

10:30 -10:45 pauza za kavu

10:45 – 11:30 Kako iskoristiti društvene mreže u web prodaji, Nina Jocić, Universal McCann

11:30 -12:15 Najčešće SEO pogreške u web prodaji, Marko Pačar, Degordian

12:15 – 13:15 ručak u restoranu hotela

13:15 – 14:15 Panel: Prvi koraci nakon pokretanja web shopa – Primjeri web trgovina iz prakse – Bazzar, Poklonime.hr, Qushin, Centar tehnike, Woolf, Pevec

14:15 -14:30 pauza za kavu

14:30 – 15:15 Odnosi s kupcima, Nina Jocić, Universal McCann

15:15 – 16:00 Digitalne funkcionalnosti – od korisnika do proizvoda, Anamarija Vujaklija i Belizar Karlović, Njuškalo

 

2. dan, srijeda, 21.3.2018.

9:00 – 9:45 Cross border, Ivica Kruhek, Marker

9:45 – 10:30 Strategija digitalnog marketinga za ecommerce, Ivo Novak, Degordian

10:30 – 10:45 pauza za kavu

10:45 – 11:30 Višekanalni remarketing za ecommerce, Hrvoje Pilić, Degordian

11:30 – 12:15 Google Analytics, Dubravko Blaće 

12:15 – 13:15 ručak u restoranu hotela

13:15 – 13:45 Case study: Hangar 18 – Kako smo preživjeli rukometno prvenstvo, Mario Pintar

13:45 – 14:15 Sigurnost kartičnih online plaćanja, Vlatko Galić, Corvus info

14:15 – 15:30 GDPR i Pravni aspekti web trgovine, Tatjana Salopek

Vrijeme

utorak i srijeda, 20. i 21.3.2018. od 9:00 do 16:00

Mjesto

Hotel Sheraton, Kneza Borne 2, Zagreb

Kotizacija

2300,00 HRK
U cijenu nije uračunat PDV.

On-line prijava na konferenciju

Naziv konferencije 3. Konferencija o Web prodaji
Vrijeme utorak i srijeda, 20. i 21.3.2018. od 9:00 do 16:00

Ime i prezime
Dodajte sudionika
Tvrtka / udruga / institucija
Adresa
Mjesto i poštanski broj
Telefon
E-mail
OIB TVRTKE
Kontakt osoba
Pristajem na elektroničku privolu u kojoj dopuštam da me se kontaktira putem e-maila u marketinške svrhe.