Mapa znanja

Arhiva seminara

Naziv seminara

Marketing strategija za mala i srednja poduzeća

Predavač

Dino Oreški

Svrha seminara

Strategija i budžetiranje prate poslovni plan organizacije. Imaju jasno definirane ciljeve i rokove. Ponekad je iste teško ostvariti, posebice u dinamičnoj situaciji u kojoj se svjetsko gospodarstvo našlo zadnjih mjeseci. Kupci i klijenti su sve zahtjevniji, koriste sve više uređaja, platformi i aplikacija, a s druge strane vi morate ostvariti zacrtani poslovni rezultat. Na ovom ćemo vam webinaru dati praktične smjernice preko kojih ćete moći krenuti s korekcijama vaše marketinške strategije, popraćeno s budžetiranjem. Pripremite olovku i papir, jer budžetiranje ide ruku pod ruku s matematikom.

Namjena

Seminar je namijenjen organizacijama koje su spremne prigrliti promjene i kupca staviti na prvo mjesto. Za to su najviše odgovorni članovi uprava, marketinga, prodaje i IT-a. Kupac ne zna i ne želi znati razliku između vaše unutarnje organizacije, ali želi sve informacije o vašim proizvodima - odmah. Ako na to niste spremni, vaša konkurencija jest. Primarna svrha webinara jest dati uvid u alate i taktike koje možete početi primjenjivati odmah.

Iz programa seminara

  • Svijet danas i promjene kojima svjedočimo
  • Važnost strategije i prilagodbe iste novim uvjetima
  • Koraci izrade i prilagodbe strategije
  • Prilagodba marketinškog plana
  • Kako pristupiti tržištu
  • Kako se pozicionirati
  • Budžetiranje – primjeri i izazovi
  • Pregled alata koji vam pomažu

Vrijeme

četvrtak, 8.7.2021. od 09:00 do 16:00

Mjesto

Hotel International, Miramarska 24, Zagreb

Kotizacija

1490,00 HRK
U cijenu nije uračunat PDV.