Mapa znanja

Arhiva seminara

Naziv seminara

Strateško planiranje i izrada strateških mapa

Predavač

Sunčica Oberman Peterka, Ljiljana Drenški Cvrtila

Svrha seminara

Broj polaznika je ograničen kako bi se što kvalitetnije provodio praktičan rad.

Strateško planiranje se koristi kako bi se identificirale ključne aktivnosti koje će organizacijama omogućiti uspješno preživljavanje iz godine u godinu. Kada govorimo o strateškom planiranju, govorimo o načinima kako se nositi s pojedinim izazovima, načinima na koje organizacija funkcionira. Strateško planiranje puno je više od popisa kratkoročnih ciljeva i aktivnosti, riječ je usklađivanju kratkoročnih ciljeva kako bismo postigli dugoročan uspjeh u budućnosti.

Svjesni smo da kada je riječ o vještini kvalitetnog planiranja, zapravo kreiramo vlastitu sudbinu, a u suprotnom smo samo žrtve sadašnjeg trenutka. Ključ je u kreiranju plana koji će omogućiti da organizacije bude tamo gdje treba biti.

Ovaj modul će vas osvijestiti kako se strateško planiranje razlikuje od taktičkog. Istražit će se elementi strateškog planiranja, razvijati strateške namjere te se identificirati ključne kompetencije koje stvaraju konkurentsku prednost.

Strateške mape su sažeti prikaz na jednoj stranici što firma treba raditi da bi provela strategiju tj. sažeti prikaz ciljeva koje bi kompanije trebalo ispuniti u nekom vremenskom okviru. Strateške mape su alat koji pomaže liderima da strategiju prevedu u konkretne, jednostavne i jasne i mjerljive ciljeve kako bi ih razumjele sve razine zaposlenika. One osiguravaju usklađeni doprinos provedbi strategije svih dijelova organizacije. Dobro postavljena strateška mapa treba ispričati priču o strategiji organizacije kroz relativno malen broj ciljeva i mjera raspoređenih tako da obuhvaćaju ključne zainteresirane grupe u organizaciji.

Cilj ove radionice je na jednostavan i razumljiv način približiti pojam strateškog razmišljanja i strateškog planiranja svakog pojedincu, uključenom u bilo koju vrstu poslovnog procesa (profitnog, neprofitnog, javnog, privatnog, malog, srednjeg, velikog).

Temelj strateškog promišljanja i planiranje je dobro poznavanje situacije u kojoj se organizacija trenutno nalazi, dobro poznavanje internog i eksternog okruženja, snaga i slabosti, te  ključnih dionika i njihove uloge u stvaranju uspješne organizacije. Na temelju ove analize, definira se vizija i ciljevi organizacije, te se odabiru strategije, koje mogu osigurati ostvarenje postavljenih ciljeva i dugoročnu konkurentsku prednost.

Namjena

Seminar je namijenjen svim liderima.

Način realizacije

Predavanje s PPT prezentacijom.

Raspored seminara

I dio od 09:00 do 12:15 (pauza 15 min.)
od 12:15 do 13:15 ručak je organiziran u hotelu Sheraton
II dio od 13:15 do 16:00 (pauza 15 min.)

Iz programa seminara

Strateško planiranje

  • Kako analizirati trenutno stratešku poziciju koristeći se jednostavnim, a vrlo korisnim i moćnim alatima?
  • Kako definirati viziju i ciljeve poduzeća?
  • Kako odabrati strategije za realizaciju navedenih ciljeva?
  • Provoditi strateško planiranje i razumjeti kako se razlikuje od taktičkog planiranja
  • Identificirati koje su ključne kompetencije organizacije
  • Razviti stratešku namjeru kao temelj organizacijskog plana
  • Procijeniti trenutnu situaciju primjenom SWOT analize

Strateške mape

  • Analizirati radnu okolinu te identificirati trenutne motivacijske razine
  • Primijeniti principe izgradnje kvalitetnih odnosa i visoke razine predanosti zaposlenika
  • Identificirati motivacijske faktore i alate za podizanje motivacije u timovima
  • Naglašavati i mjeriti pozitivne učinke

Vrijeme

četvrtak, 29.9.2016. od 9:00 do 16:00

Mjesto

Hotel Sheraton, Kneza Borne 2, Zagreb

Kotizacija

1390,00 HRK
U cijenu nije uračunat PDV. Za sve sudionike seminara osigurana je hrana, piće, radni materijali i uvjerenje.