Mapa znanja

Arhiva seminara

Naziv seminara

SEO Optimizacija web stranica za tražilice

Svrha seminara

Broj sudionika ograničen

SEO, (engl. search engine optimization), optimizacija stranica za tražilice je postupak poboljšanja vidljivosti web stranice na "prirodnim" ili ne-plaćenim "organskim" rezultatima. Cilj SEO optimizacije je postizanje bolje vidljivosti na tražilicama radi ostvarivanja kvalitetnog prometa ka našim web stranicama. Razlikuje se od plaćenih rezultata na tražilici (AdWords sustav) tako što oglašivač u slučaju da ima organske, prirodne rezultate nikad ne plaća za klikove koji mu dovode prirodne, organske posjete.
Postizanje organske, prirodne vidljivosti na tražilicama bazično je teži i dugotrajniji postupak od direktne kupovine pozicija na tražilici kroz plaćene oglase, poput onih unutar sustava AdWords. Svaka web stranica "ima pravo" na određeni broj "besplatnih" posjeta s tražilica. Njihov broj ponajprije ovisi o kvaliteti stranice i provedenoj SEO optimizaciji.
Iako sama SEO optimizacija nije niti lagan niti brz postupak jednom kada neki web dosegne prirodne organske rezultate za relevantne ključne riječi, može očekivati i značajan rast broja posjeta koje neće direktno plaćati tražilicama. 

Seminar će vam pomoći lakše razumjeti što je sve uključeno u SEO optimizaciju. Saznat ćete kako utjecati na tražilice da bi vaše rezultate pogurale prema vrhu. U prvom dijelu seminara naučit ćete što je sve potrebno napraviti na samoj stranici s tehničkog i konceptualnog dijela, a drugi dio seminara govorit će o Off site SEO metodama poput link buildinga i utjecaju drugih stranica na naše organske, prirodne pozicije.

Namjena

Svima koji žele poboljšati svoju vidljivost na tražilici Google i time povećati broj posjeta na svojoj web stranici.

Način realizacije

Predavanje s PP prezentacijom.

Raspored seminara

I dio od 09:00 do 12:15 (pauza 15 min.)
od 12:15 do 13:15 ručak je organiziran u hotelu Sheraton
II dio od 13:15 do 16:00 (pauza 15 min.)

Iz programa seminara

  • Osnovni SEO koncepti (Google SEO starte guide)
  • Pozicioniranje na tražilicama
  • Prednosti dobrih SEO pozicija
  • Ključni čimbenici pretraga
  • On site i Off site SEO optimizacija
  • Istraživanje ključnih riječi
  • Izbor i evaluacija ključnih riječi
  • Ažuriranje stranica i layout
  • Meta Tagovi
  • Mape stranica
  • Alati (Google Webmaster Tools, All in One SEO pack)
  • Pozicioniranje
  • Vanjski i unutarnji linkovi
  • Zakoni i druge smjernice 

Vrijeme

četvrtak, 12.3.2015. od 9:00 do 16:00

Mjesto

Hotel Sheraton, Kneza Borne 2, Zagreb

Kotizacija

1290,00 HRK
U cijenu nije uračunat PDV.