Mapa znanja

Arhiva seminara

Naziv seminara

Poslovne tajnice: Emocionalnom ravnotežom do bolje organiziranosti ureda/tvrtke

Predavač

Renata Ćurković

Svrha seminara

Želite li da vaša tvrtka bude prepoznata kao mjesto gdje su svi dobro došli? Znate li kako to postići i unaprijediti? Znate li koja je uloga poslovne tajnice u tom procesu?

Seminar se sastoji od dvije cjeline: u prvom dijelu je fokus na emocionalnoj komponenti u poslovnom okruženju, dok je drugi dio seminara posvećen organizaciji ureda tvrtke.

Sve je više kompanija koje prepoznaju značaj emocija u poslu. Emocionalna inteligencija se uči tijekom cijelog života, a istraživanja pokazuju da je za uspjeh značajniji EQ u odnosu na IQ. Poslovna tajnica kao jedna od ključnih osoba u svakom timu ima veliki utjecaj na uspjeh tima, tvrtke – od toga da je desna ruka manageru do toga da je često zaslužna za „fino uštimavanje“ tima. Upravo zato je od iznimne važnosti njena emocionalna stabilnost koja, kada je kvalitetno i kontinuirano prisutna, polučuje izvanredne rezultate na osobnoj i na organizacijskoj razini.

Naravno, kao jedna od posljedica kvalitetne unutrašnje, emocionalne stabilnosti koja je „osjetljiva“, postoji i „vidljiva“ posljedica – dobro organiziran ured u kojem se u svakom trenutku zna gdje se što nalazi, tko je za što zadužen i sve to odvija u poticajnoj atmosferi.

Ovim seminarom sudionici će dobiti znanja i vještine kako zauvijek riješiti kreativni nered (u kojem se ni sami ne snalaze) i stvoriti radno okruženje koje inspirira i u koje zaposlenici, kupci, dobavljači i svi drugi prepoznaju kao mjesto kojem se vesele.

Namjena

Seminar je namijenjen poslovnim tajnicama, office managerima i svima koji se u tvrtkama bave organizacijom posla.

Način realizacije

Predavanje s PPT prezentacijom.

Iz programa seminara

Emocionalna ravnoteža:

  • IQ, EQ, SQ – zar je emocijama mjesto u radnom okruženju
  • Emocionalne kompetencije – jačanje osobnih i društvenih kompetencija
  • Upitnik – koliki je moj EQ
  • Osvješćivanje i osnaživanje osobnih kompetencija: samosvijest, samosvladavanje, motiviranost, emocionalna svjesnost, samopouzdanje, samokontrola, vjerodostojnost, savjesnost, prilagodljivost, inovativnost
  • Važnost i uloga društvenih kompetencija: empatija, društvena umijeća, razumijevanje i pomaganje drugima, usmjerenost na klijenta, rješavanje sukoba, komunikativnost
  • Kako sve to ukomponirati u svoj život – spoj poslovnog i privatnog

Organizacija ureda:

  • Oblikovanje radnog mjesta
  • Upravljanje prostorom
  • Upravljanje dokumentima i arhiviranje
  • Održavanje čistog stola
  • Ulazna i izlazna pošta
  • Pomoćna sredstava u organizaciji ureda
  • Ured u kojem su svi dobro došli

Svi sudionici dobit će poklon bon iz Müllera u vrijednosti 200,00 HRK i poklon paket kozmetike Farmasi.

Vrijeme

četvrtak, 30.8.2018. od 9:00 do 16:00

Mjesto

Hotel Sheraton, Kneza Borne 2, Zagreb

Kotizacija

1390,00 HRK
U cijenu nije uračunat PDV.