Mapa znanja

Arhiva seminara

Naziv seminara

Konferencija za poslovne tajnice

Predavač

Ivana Štulić, Snježana Šlabek, Sanja Toljan, Matej Sakoman, Žarko Zečević, Milan Todorović

Iz programa seminara

I. dan, 24.1.2019.

I. Čitanje misli – kako smanjiti nesporazume u komunikaciji između tajnice i šefa, Ivana Štulić

  • Sastavni elementi komunikacije
  • Zašto dolazi do nesporazuma?
  • Koliko dobro poznajemo sugovornika?
  • Neverbalna komunikacija
  • Moć slušanja - dva uha, jedna usta
  • Učinkovito pisanje bilješki
  • Potvrda razumijevanja

II. Osobna efikasnost i organizacija, Ivana Štulić

  • Vrijeme je dragocjeno, na što ga trošimo?
  • Upravljanje uredskim prostorom
  • Upravljanje mapama
  • GTD - getting things done metoda
  • Efikasno korištenje e-maila

III. Interna komunikacija i dijeljenje znanja – važnost i uloga tajnice u povezivanju u organizaciji, Snježana Šlabek

Živimo u doba znanja. No, jesmo li svjesni sto kao organizacija stvarno znamo? Kako “uhvatiti” i učinkovitije koristiti vlastito znanje? Pritom ne mislimo na ono eksplicitno, već na implicitno znanje odnosno na ono koje smo stekli temeljem našeg iskustva, rada na projektima i slicno. O tom znanju obično pričamo na kavama, ili usputnim razgovorima, no ono je iznimno važno za uspjeh organizacije. Kroz ovo predavanje donijet ćemo pregled različitih načina upravljanja znanjem, s posebnim naglaskom na ulogu poslovne tajnice u tim procesima.

IV. Zdrava štitnjača, Sanja Toljan

II. dan, 25.1.2019.

V. Preuzimanje odgovornosti i proaktivnost - što, kako i zašto?, Matej Sakoman

Proaktivni ljudi su uspješni ljudi! Ljudi koji ostvaruju svoje ciljeve! Tko to ne bi želio? Proaktivni ljudi hrabro odgovaraju na životne izazove usprkos strahu, neugodnim emocijama i nepovoljnim okolnostima. Reaktivni i pasivni ljudi pod teretima života odustaju i biraju lakši put koji često vodi kratkotrajnim rješenjima. Preuzeti odgovornost za vlastiti život znači živjeti život punim plućima u lijepim i teškim trenucima. U ovom predavanju proći ćemo neka pravila za proaktivan život kao i primjere iz stvarnog života

VI. Digitalni ured – aplikacije koje povećavaju učinkovitost uredskog poslovanja, Žarko Zečević

  • Office online, alati koji omogućavaju brzi i jednostavan pristup dokumentima
  • Kako nam jedinstvena točka dijeljenja informacija i dokumenata olakšava svakodnevni rad?
  • Suradnja i istovremeno uređivanje dokumenata
  • Bilješke i podsjetnici, možemo li bez njih?
  • Kako pronaći relevantne informacije jednostavnim "pretraživanjem"?

VII. Pravilno sjedenje na radnom mjestu i vježbe u uredu, Milan Todorović

Kao bacc. fizioterapije i Feldenkrais pedagog iz 15-godišnjeg iskustva u radu sa raznim profilima zanimanja primjetio sam mnoge zajedničke poveznice kod ljudi koji većinu radnog vremena provedu u sjedećem položaju. Na mnoge probleme uzrokovane dugotrajnim sjedenjem može se utjecati boljim položajem sjedenja i prilagodbom radne okoline. Na ovom predavanju polaznici će osvijestiti nekoliko važnih činjenica o sjedenju. U praktičnom dijelu ćete naučiti kako se tijelo može kretati dok sjedimo.

Vrijeme

četvrtak i petak, 24.i 25.1.2019.

Mjesto

Hotel Sheraton, Kneza Borne 2, Zagreb

Kotizacija

2300,00 HRK
U cijenu nije uračunat PDV..