Mapa znanja

Arhiva seminara

Naziv konferencije

Konferencija Employer branding

Predavač

Sanja Petek Mujačić, Đurđica Preočanin Korica, Blanka Lasić, Maja Crnjak, Maja Marković Mileusnić

Svrha konferencije

Zbog kroničnog nedostatka zaposlenih, sve su tvrtke, bez obzira na veličinu, pod velikim pritiskom da unaprijede svoju organizacijsku kulturu, načine vođenja i komunikacije te privlačenja i zadržavanja zaposlenih.

Kako se u priču privlačenja i zadržavanja zaposlenika uklapa employer branding, employe value proposition, iskustvo zaposlenika i sve one marketinške taktike koje su donedavno korištene samo za privlačenje kupaca?

S obzirom na to da su tvrtke i zaposlenici zamijenili mjesta i da tvrtke prodaju sve ono što nude osim svojim kupcima i svojim budućim i trenutnim zaposlenima, marketinške su strategije više nego korisne i u upravljanju ljudskim resursima.

Međutim, jednako kao i u marketingu, vaša ponuda mora odgovarati onome što reklamirate, jer ako ono što potencijalni „kupci“ vide u izlogu, ne odgovara onome što je u dućanu, sve strategije padaju u vodu.

Stoga je važno krenuti iznutra i izgraditi sve segmente vezane uz ljude na autentičan način i onaj koji odgovara njihovim potrebama.

No, bez obzira na 4. industrijsku revoluciju, nove zahtjevne generacije, društvene mreže – employer branding nije tako kompliciran (ni skup) kako se čini.

A kakav je zaista, kako izgraditi Vaš employer brand, od kojih komponenti se sastoji, kako je povezan s drugim procesima unutar HR-a? Sve to i još više, saznajte na Employer branding konferenciji na kojoj ćete, zbog njenog specifičnog formata, i vi imati priliku su-kreirati sadržaj i aktivno sudjelovati.

Ova konferencija namijenjena je svima onima koji žele nadograditi svoja znanja o employer brandingu, saznati više o tom području i naučiti od ostalih sudionika, njihovih izazova i rješenja, dobrih praksi…

Iz programa konferencije

  • World cafe – employer branding
  • Employee Value Proposition
  • Employee experience
  • Marketinških taktike i alati prilikom zapošljavanja i privlačenja zaposlenika
  • Izgradnja percepcije i imidža u očima potencijalnih i/ili trenutnih zaposlenika
  • Može li se employer brand izmjeriti i testirati
  • Zašto je employer branding sve bitniji u kreiranju uspješnih organizacija
  • Kakvim organizacijama je potreban employer branding?
  • Specifične kategorije zaposlenika – (IT, uslužno osoblje, zadržavanje stručnjaka, integriranje majki u organizaciju nakon povratka s porodiljnog, Generacija Z, Y, X – generacijski pristup zaposlenicima)

Vrijeme

petak, 20.9.2019. od 9:00 do 16:00

Mjesto

Hotel Sheraton, Kneza Borne 2, Zagreb

Kotizacija

1290,00 HRK
U cijenu nije uračunat PDV. Redovna cijena je 1.390,00 HRK + PDV. Rane prijave: 1.290,00 HRK + PDV. Rane prijave vrijede za prijave i uplate do 20.8.2019.