Mapa znanja

Arhiva seminara

Naziv seminara

Kako povećati efikasnost djelatnika u prodaji

Svrha seminara

Sve jače konkurentsko okruženje, te teška gospodarska situacija prisiljava poduzeća da konstantno preispituju svoje unutarnje neiskorištene potencijale u svrhu povećanja efikasnosti uz neizmjenjene ili smanjene troškove. U vremenu kada je izgledno smanjenje prihoda od prodaje, teško se odlučiti za angažman vanjskih suradnika ili specijaliziranih kompanija, čije su naknade uglavnom previsoke za većinu poduzeća, a s druge strane, nastaviti sa sadašnjim načinom rada znači pomiriti se s činjenicom da vas konkurencija istiskuje s tržišta, ili još gore, da vas samo tržište istiskuje. Značajan napredak, po pitanju poboljšanja efikasnosti prodajnog osoblja (a time i povećanje prihoda), se mogu napraviti i korištenjem internih resursa poduzeća, čak i uz smanjenje ukupnih troškova na kraju razdoblja. Racionalno korištenje resursa, specijalizacija poslova, te angažiranje sredstava u područjima gdje mogu donijeti najveću korist, se može dosegnuti uz jasnu viziju, odlučno vodstvo i malo sredstava, koristeći pristup, metodologiju, set alata, te sustav za upravljanje i praćenje koje možete dobiti na ovom seminaru.

Namjena

Svima koji nisu voljni utrošiti značajna sredstva za poboljšanje efikasnosti prodajnog osoblja, a bave se upravljanjem prodajom, neovisno da li je riječ o malom timu ili velikoj kompaniji.

Način realizacije

PP prezentacija, rješavanje konkretnih problema sudionika, vježbe.

Raspored seminara

I dio od 09:00 – 13:00 (pauza 15 min.)
od 13:00 do 14:00 pauza
II dio od 14:00 - 16: 30 (pauza 15 min.)

Iz programa seminara

  • Što je prodajna efikasnost
  • Kako znamo da li smo efikasni
  • Sustavni pristup efikasnosti prodaje
    • Prednosti
    • Koristi
    • Sastavnice
    • Razvoj
    • Alati
    • Implementacija
  • Efikasnost i kvaliteta djelatnika
    • Optimalan broj
    • Klasifikacija
    • Razvoj
    • Monitoring
  • Organizacija rada
  • Motivacija djelatnika
    • Sustav planiranja
    • Sustav nagrađivanja
    • Nematerijalno nagrađivanje
    • Sustav profesionalnog razvoja
    • Zadržavanje ključnih ljudi

Vrijeme

četvrtak, 31.1.2012. od 9,00 do 16,30

Mjesto

Hotel Sheraton, Kneza Borne 2, Zagreb

Kotizacija

1390,00 HRK
U cijenu nije uračunat PDV.