Mapa znanja

Arhiva seminara

Naziv seminara

Internet marketing za odvjetnike, zdravstvene ustanove, javne bilježnike i farmaceute

Svrha seminara

Svi polaznici dobit će voucher za pokretanje Google AdWords kampanje u vrijednosti 400kn

Internetskim oglašavanjem postižu se mjerljivi rezultati. Kada postoje ograničenja u oglašavanju kao što je to kod oglašavanja za odvjetnike, zdravstvene ustanove, javne bilježnike i farmaceute mora se paziti da se oglasnim kampanjama ne prekrše kodeksi i pravilnici. Stoga postoji mogućnost korištenja Google AdWords sustava koji nije oglašivački kanal, nego služi u svrhu povećanja vidljivosti na tražilici Google. Da bi znali izvući najveću korist iz Google AdWords oglašavanja, potrebno je razumjeti mogućnosti i ograničenja sustava i uklopiti ih u postojeća pravila i ograničenja. Na ovom seminaru ćete naučiti osnove internetskog marketinga, kako povećati vidljivost svoje zdravstvene ustanove ili ljekarne, odvjetničkog ili javnobilježničkog ureda, te kako postaviti parametre da već s vrlo malo ulaganja postignete mjerljive povrate, praktično odmah. Ovaj seminar će Vam pomoći da dosegnete potencijalno zainteresiranog u trenutku kada traži Vašu uslugu uz najmanje moguće troškove. 

Također, kroz seminar ćete naučiti sve prednosti komunikacije preko društvenih mreža. Jako puno potencijalnih pacijenata koristi društvene mreže te im je samo potrebno pristupiti i početi komunicirati. Naučit ćete kako koristiti najznačajnije društvene mreže, što i kako komunicirati te kako iskoristiti društvene mreže za promociju. Pokazat ćemo korištenje Facebook oglasa, od postavljanja računa, do kreiranja kampanja i oglasa koji će se prikazivati vašoj ciljanoj skupini. 

Namjena

Ukoliko imate ograničenja za oglašavanje, ovo je seminar za Vas. Naučit ćete kako efikasno koristiti mogućnosti koje nudi Google tražilica, društvene mreže i internetski marketing, a ne spadaju u oglašavanje, nego povećanje vidljivosti.

Način realizacije

PPT prezentacija, pokretanje jedne Google AdWords i Facebook Ads kampanje, izravan pristup internetu i alatima koji mogu značajno pomoći u povećanju vidljivosti. NE trebate nositi svoj laptop! Sve se radi interaktivno i na stvarnim primjerima.

Raspored seminara

I dio od 09:00 – 12:15 (pauza 15 min.)
od 12:15 do 13:15 pauza
II dio od 13:15 - 16: 00 (pauza 15 min.)

Iz programa seminara

  • Koje su sve mogućnosti internetskog povećanja vidljivosti
  • Neki trikovi u Google tražilici koje niste znali
  • Postavljanje i pokretanje Google AdWords kampanje
  • Što je to Adgrupa, poruka i ključna riječi i kojim alatima naći najbolje pojmove
  • Kako napisati dobru poruku uz dobru ključnu riječ
  • Saznat ćete što je remarketing, DSA, RSLA, EXACT, CTR, CPA, CPM i puno drugih čudnih kratica
  • Kako postići prikazivanje poruke samo određenoj skupini osoba.
  • Kako nam AdWords kampanja može pomoći da se 'popnemo' u organskim rezultatima
  • Koje podatke treba čitati svaki dan, koje jednom tjedno, a koje je dovoljno i jednom mjesečno
  • Koji sve AdWords izvještaji postoje i kako iz njih 'pročitati' želje i  potencijale tržišta
  • Zašto je Facebook oglašavanje bitno i kako ga uklopiti u Vaš marketing mix
  • Koje su odlike Facebook korisnika i u čemu ja Facebook nenadmašan za izvanredne rezultate?
  • Kako koristiti Twitter Search?

Vrijeme

utorak, 19.11.2013. od 9:00 do 16:30

Mjesto

Hotel Sheraton, Kneza Borne 2, Zagreb

Kotizacija

1390,00 HRK
U cijenu nije uključen PDV.