Mapa znanja

Arhiva seminara

Naziv seminara

Google Analytics

Svrha seminara

Sljedeći termin održavanja seminara: 16.4.2015.

"Znam da je polovica mog marketinškog budgeta propalo. Problem je što ne znam koja polovica." Riječi su Johna Wanamakera, čovjeka kojeg se smatra pionirem modernog oglašavanja.

Da li znate koliko vaša web stranica ima posjetitelja? Da li znate odakle vaši posjetitelji dolaze? Koliko vremena provode na stranici? Da li kupuju vaše proizvode?

Vjerovatno ste u izradu vaše web stranice uložili određeni budget. Također ste uložili i u privlačenje posjetitelja na vašu web stranicu. Da li ste na uloženo ostvarili povrat? Da li mjerite ROI?

Odgovore na sva ova pitanja (i još više) možete dobiti pomoću BESPLATNOG alata Google Analytics koji će izmjeriti uspješnost vaše web stranice i internet marketinga.

Namjena

Svima koji žele znati zašto se posjetitelji nisu odlučili nešto kupiti i još puno povratnih podataka o ponašanju na web stranici.

Način realizacije

PPT prezentacija, izravan pristup Google Analytics sustavu i koji podaci mogu značajno pomoći u optimizaciji web sjedišta.

Raspored seminara

I dio od 09:00 – 13:00 (pauza 15 min.)
od 13:00 do 14:00 pauza
II dio od 14:00 - 16: 30 (pauza 15 min.)

Iz programa seminara

  • Kratka povijest podataka koje Internet bilježi
  • Terminilogija analitičkih alata
  • Što su to KPI (Key Performance Indicators)?
  • Koji podaci i s koliko točnošću se nalaze unutar Googla Analyticsa
  • Kako pravilno postaviti analitičke alate?
  • Analiza ključne riječi - plaćene i besplatne
  • Kako 'pročitati' ponašanje posjetitelja s društvenih mreža?
  • Kako analizirati postupak kupovine na web sjedištu?

Vrijeme

četvrtak, 21.2.2013. od 9,00 do 16,30

Mjesto

Hotel Sheraton, Kneza Borne 2, Zagreb

Kotizacija

1390,00 HRK
U cijenu nije uračunat PDV.