Mapa znanja

Arhiva seminara

Naziv seminara

Google AdWords

Svrha seminara

Broj sudionika ograničen

Internetskim oglašavanjem postiže se mjerljiv rast prodaje. Bez obzira nudite li uslugu ili proizvod, nudite li lokalno, globalno ili ciljano, samo u nekim državama ili regijama. Google AdWords je sustav oglašavanja koji se odvija na Google-u, najvećoj svjetskoj tražilici koju u značajno većinskom postotku koriste europski internet korisnici. Da bi znali izvući najveću korist iz Google AdWords oglašavanja, potrebno je razumjeti mogućnosti tog sustava.

Na ovom seminaru naučit ćete pokrenuti kampanju i postaviti parametre kampanje tako da već s vrlo malo ulaganja postignete mjerljive povrate. Praktično odmah poslije seminara možete krenuti u svijet Google oglašavanja.

Ako već koristite Google AdWords oglašavanje ili ste to povjerili nekoj agenciji, naučit ćete koji izvještaji i koje brojke Vam govore o efikasnosti ulaganja. Želite li razumjeti brojke koje se u sustavu mogu pročitati i provjeriti izvještaje koji nisu dostupni ‘na prvu’ ovaj seminar je nezaobilazan?

Naučit ćete kako doprijeti do potencijalnog kupca kada traži Vaš proizvod ili uslugu uz najmanje moguće troškove. Ako se već oglašavate Google AdWords-om ili vam netko upravlja kampanjom, naučit ćete koja pitanja treba postaviti i na temelju kojih brojki.

Ili najkraće - razumjet ćete kako sustav radi i kako možete efikasno ulagati svoj novac u povećanje prodaje.

Namjena

Seminar je namijenjen voditeljima prodaje i marketinga, marketinškim agencijama, vlasnicima malih i srednjih tvrtki, te svima koji žele uspješno predstaviti svoju uslugu ili tvrtku na tržištu.

Način realizacije

PPT prezentacija, pokretanje jedne Google AdWords kampanje u tražilici i jedne Google AdWords kampanje u Google oglasnoj mreži (banner kampanja) uz izravan pristup internetu i alatima koji mogu značajno pomoći u optimizaciji. Ne trebate nositi svoj laptop, ali nije zabranjeno! Sve se radi interaktivno i na stvarnim primjerima u grupi.

Raspored seminara

I dio od 09:00 do 12:15 (pauza 15 min.)
od 12:15 do 13:15 ručak je organiziran u hotelu Sheraton
II dio od 13:15 do 16:00 (pauza 15 min.)

Iz programa seminara

Kako se pripremiti za Google AdWords kampanju:

  • Kako i kojim alatima napraviti internet marketing plan za Google oglašavanje
  • Kako i kojim alatima istražiti gdje su potencijalna tržišta
  • Kako i kojim alatima istražiti najbolje ključne riječi
  • Kako provjeriti da li nam je web-stranica pogodna za AdWords oglašavanje
  • Neki trikovi u Google tražilici koji mogu pomoći u kreiranju kampanje

Kako otvoriti Google AdWords račun:

  • Koje se postavke nikada više ne mogu promijeniti, a nisu dobre
  • Koje su postavke nužne kod otvaranja računa
  • Koji su savjeti za postavljanje vremenske zone, valute i države sjedišta

Kako ispravno postaviti svoju AdWords kampanju:

  • Koje su najčešće greške u postavljanju kampanje
  • Kako ispravno odabrati mrežu oglašavanja, jezik i teritorij oglašavanja
  • Što su načini isporuke oglasa i način ulaganja dnevnog proračuna
  • Koje su mogućnosti izmjene oglasa i kako odabrati najbolje za sebe
  • Što su proširenja oglasa i kako utječu na kampanju

Kako kreirati oglasne grupe:

  • Što su oglasne grupe, ključne riječi i oglasi
  • Kako napisati oglas koji će biti uspješan
  • Kako odabrati najbolje ključne riječi
  • Kako funkcionira AdWords licitacija i što je Quality score
  • Kako dobro postaviti strukturu oglasnih grupa i što je siliranje
  • Koje su zamke kod odabira ključnih riječi

 

  • Kako nam AdWords kampanja može pomoći da se 'popnemo' u organskim rezultatima?
  • Koje podatke treba čitati svaki dan, koje jednom tjedno, a koje je dovoljno i jednom mjesečno?
  • Naučit ćete kako postići da se oglasi prikazuju samo ženama starosti 18 - 34 god., koje koriste računalo na engleskom jeziku, koje subotom od 10:00 - 12:00 ujutro čitaju članak o receptima za slavonske kolače na coolinarika.hr i pristupaju internetu u krugu 20 km od Metro stanice Manhattan - New York. Uz uvjet da su prije godinu i pol dana gledale vašu ponudu sunčanih naočala duže od 3 min?

BONUS: Pokretanje oglasne kampanje na YouTube sustavu?

Vrijeme

srijeda, 25.3.2015. od 9:00 do 16:00

Mjesto

Hotel Sheraton, Kneza Borne 2, Zagreb

Kotizacija

1290,00 HRK
U cijenu nije uračunat PDV.