Mapa znanja

Arhiva seminara

Naziv seminara

Google AdWords

Svrha seminara

Sljedeći termin održavanja: 25.3.2015.

Broj sudionika ograničen: 20 

Internetskim oglašavanjem postiže se mjerljiv i snažan rast prodaje. Bez obzira nudite li uslugu ili proizvod i bez obzira prodajete li se lokalno, globalno ili ciljano samo u nekim državama ili regiji.
Google AdWords je sustav oglašavanja koji se odvija na Google-u, najvećoj Svjetskoj tražilici.  Da bi znali izvući najveću korist iz Google AdWords oglašavanja, potrebno je razumjeti mogućnosti i ograničenja sustava.

Na ovom seminaru ćete naučiti pokrenuti kampanju i postaviti parametre kampanje tako da već s vrlo malo ulaganja postignete mjerljive povrate praktično odmah.
Ako već koristite Google AdWords oglašavanje ili Vam to netko radi, jeste li sigurni da to ne može biti efikasnije? Želite li razumjeti sve brojke koje se tamo mogu pročitati?
Ovaj seminar će Vam pomoći da dosegnete potencijalnog kupca kada traži Vaš proizvod ili uslugu uz najmanje moguće troškove. Ako se već oglašavate Google AdWords-om ili Vam netko upravlja kampanjom, naučiti ćete koja pitanje treba postaviti na temelju kojih brojki. 

Namjena

Ukoliko nemate na raspolaganju beskonačan proračun za oglašavanje ili povećanje prodaje onda je ovo seminar za Vas. Naučit ćete kako efikasno ulagati u Google AdWords sustav tako da već i malim ulaganjem postignete dobre povrate. Naučiti ćete 'čitati' što Vaši kupci žele i gdje to pronaći.

Način realizacije

PPT prezentacija, pokretanje jedne Google AdWords kampanje, izravan pristup internetu i alatima koji mogu značajno pomoći u optimizaciji. NE trebate nositi svoj laptop! Sve se radi interaktivno i na stvarnim primjerima.

Raspored seminara

I dio od 09:00 do 12:15 (pauza 15 min.)
od 12:15 do 13:15 pauza
II dio od 13:15 do 16:00 (pauza 15 min.)

Iz programa seminara

  • Neki trikovi u Google tražilici koje niste znali
  • Postavljanje i pokretanje Google AdWords kampanje
  • Što je to Adgrupa, oglas i ključna riječi i kojim alatima naći najbolje pojmove
  • Kako napisati dobar oglas uz dobru ključnu riječ
  • Saznati ćete što je remarketing, DSA, RSLA, EXACT, CTR, CPA, CPM i puno drugih čudnih kratica
  • Kako postići da se oglasi prikazuju samo ženama starosti 18-34 god., koje koriste računalo na španjolskom jeziku, koje subotom od 10:00 - 12:00 ujutro čitaju članak o receptima za slavonske kolače na coolinarika.hr i pristupaju internetu u krugu 20km od Metro stanice Manhattan - Ney York. Uz uvjet da su prije toga pogledale vašu ponudu sunčanih naočala?
  • Kako nam AdWords kampanja može pomoći da se 'popnemo' u organskim rezultatima
  • Koje podatke treba čitati svaki dan, koje jednom tjedno, a koje je dovoljno i jednom mjesečno
  • Koji sve AdWords izvještaji postoje i kako iz njih 'pročitati' želje i  potencijale tržišta

Vrijeme

četvrtak, 17.4.2014. od 9:00 do 16:00

Mjesto

Hotel Sheraton, Kneza Borne 2, Zagreb

Kotizacija

1390,00 HRK
U cijenu nije uključen PDV.