Mapa znanja

Arhiva seminara

Naziv seminara

Google Ads napredni

Predavač

Miroslav Varga

Svrha seminara

Google ima 8 servisa koje mjesečno koristi više od milijardu aktivnih korisnika. Možda je običnom korisniku Google najpoznatiji kao tražilica kada mu trebaju razne informacije, ali vrlo vjerojatno koristi i ostale servise: Chrome browser, Android sustav, Play store za aplikacije, Drive i Docs za spremanje i rad s dokumentima, Maps za snalaženje Youtube i Gmail.

Sve te servise Google nudi besplatno jer ih financira od zarade Google Ads sustava. Oglašavate li se u tom sustavu, postoje ogromne količine informacija koje Google nudi oglašivaču, a prikupio ih je od korisnika na svojim platformama. Većinu tih informacija oglašivači ne koriste dovoljno.

Na ovom seminaru će se pokazati razni načini kako do maksimuma iskoristit sve opcije temeljene na Google ML (machine learning) algoritmu.

Uz to naučit ćete i kako razne zgodne tehnike i opcije iskoristite u svojim kampanjama kao:

  • Peel and stick metoda,
  • DSA kampanje,
  • RSLA kampanje,
  • Youtube kampanja,
  • Strukturianje AdWords računa (alfa, beta, silosne kampanje)
  • Kontrola mogućeg potkradanja u display kampanjama,
  • Kako licitirati uvijek iznad samo jednog ponuditelja / konkurenta,
  • Tehnike kako popraviti svoj Quality score odnosno smanjiti cijenu klika,
  • Kako provjeriti imate li duplirane ključne riječi u kampanji na kojima (možda) gubite novac,
  • Kako na temelju konverzija eliminirati neefikasne riječi.

Najkraće - naučit ćete kako iz Google Ads sustava izvući više.

Namjena

Seminar je namijenjen onima koji već koriste Google Ads sustav i imaju barem 10000 klikova u portfelju. Naravno da će oni koji imaju veći broj klikova ili konverzija moći izvući i veću korist. Dobrodošli su i oni koji imaju manji broj klikova, ali možda neće imati uzorak za vježbanje naučenog.

Način realizacije

PPT prezentacija, grupni rad u Google Ads sučelju i analiza polazničkog projekta ili prema odabiru predavača.

Iz programa seminara

I. Što i kako analizirati?

  • Važne metrike i izvještaji
  • Odakle krenuti

II. Strategije oglašavanja

  • Koje opcije su na raspolaganju?
  • Kako izabrati optimalnu?

III. Koji su standardni postupci unapređenja

  • Peel and stick
  • RLSA
  • DSA

IV. Izrada izvješća

  • Kratko i jasno: koliko je uloženo i koliko je dobiveno?
  • Što čitati u custom kolonama?
  • Na što paziti svaki dan?

Vrijeme

srijeda, 3.7.2019. od 9:00 do 16:00

Mjesto

Hotel Sheraton, Kneza Borne 2, Zagreb

Kotizacija

1390,00 HRK
U cijenu nije uračunat PDV.