Mapa znanja

Arhiva seminara

Naziv seminara

Digitalna strategija

Predavač

Dino Oreški

Svrha seminara

Svaka organizacija danas prolazi kroz digitalnu transformaciju. S ciljem rasta i napretka, uprave se suočavaju pred velikim izazovima. Timovi i odjeli koji na svojim leđima nose većinu projekata su komercijalni (marketing i prodaja) i IT timovi.

Cijeli proces kreće od izrade digitalne strategije. Utrku na tržištu danas dobivaju oni koji se najbrže prilagođavaju promjenama. To zna biti dvosjekli mač, jer većina organizacija implementira razne sustave ad hoc, bez unaprijed definirane strategije.

Iz tog smo razloga odlučili napraviti seminar na temu izrade digitalne strategije, čime se naš predavač bavi gotovo 15 godina. Dotičemo se pitanja poput: kako uspostaviti digitalnu arhitekturu, performance marketing, prodajne i marketinške funnele, analize, poslovnu inteligenciju, account based marketing (ABM), optimizaciju trenutnih aktivnosti, i sl.

Ako si često postavljate ova pitanja:

· kako se istaknuti na internetu?

· imamo 159 različitih softvera, alata i sustava, ali kako da ih sve objedinimo da nam daju jedinstvena izvješća?

· kako da povećamo prodaju koristeći suvremene digitalne alate?

onda vam treba digitalna strategija.

Izbjegnite komunikacijski šum između vas i kupaca, kao i između vaše uprave, marketinga, prodaje i IT-a. Prijavite se na naš seminar!

Namjena

Seminar je namijenjen organizacijama koje su spremne prigrliti promjene i kupca staviti na prvo mjesto. Za to su najviše odgovorni članovi uprava, marketinga, prodaje i IT-a. Kupac ne zna i ne želi znati razliku između vaše unutarnje organizacije, ali želi sve informacije odmah. Ako na to niste spremni, vaša konkurencija jest.

Način realizacije

Power point prezentacija (teorijski dio) i praktične vježbe za svaku organizaciju. Za drugi dio je poželjno da imate laptop, ali vam nužno ne treba. Sve se radi interaktivno i na stvarnim primjerima te s postojećim alatima.

Iz programa seminara

I. Što je digitalna strategija?

II. Jasan rezultat

  • Definiranje izazova koji stoje na putu do ostvarivanja rezultata
  • Planiranje vezanih aktivnosti kojima rješavamo izazove
  • Mjerenje, analiza i optimizacija tih aktivnosti

III. Koraci uspostave digitalne strategije

IV. Najčešće greške

V. Content strategija

  • Buyers Journey
  • Marketing funnel
  • Sales funnel

VI. CRM

VII. Što nas čeka u budućnosti?

Vrijeme

četvrtak, 18.7.2019. od 9:00 do 16:00

Mjesto

Hotel Sheraton, Kneza Borne 2, Zagreb

Kotizacija

1390,00 HRK
U cijenu nije uračunat PDV.