Mapa znanja

Arhiva seminara

Naziv seminara

Category management

Predavač

Dušan Tomašević, Draženka Ćosić, Jasmina Marić

Svrha seminara

Potrošnja bilježi kontinuirani pad iz mjeseca u mjesec, a nezaposlenost u Hrvatskoj nezaustavljivo raste. Pitanja koja si postavljaju trgovci, ali i proizvođači su: koju strategiju tržišnog pozicioniranja naspram konkurencije odabrati u kriznim vremenima, koju cjenovnu i asortimansku politiku primijeniti, odnosno kako najbolje zadovoljiti potrebe, danas sve „pametnijeg“ i informiranijeg potrošača čija je prosječna kupnja sve manja. Nekad je lokacija bila garancija dobrog rezultata, no je li danas tako? Koji su kriteriji uspješnosti prodaje? Koje je značenje efikasnog upravljanja kategorijama, omogućuje li efikasno upravljanje kategorijama diferencijaciju i konkurentnost? Koje odgovore category management daje vezano za način odabira dućana od strane potrošača i njihove preferencije pri izboru proizvoda, koja je uloga i važnost načina pozicioniranja proizvoda na prodajnom mjestu; te pomoću kojih taktika maloprodavači i proizvođači/dobavljači mogu povećati prodaju i profitabilnost doznat ćete na ovom seminaru.

Namjena

Menadžerima trgovačkih i proizvođačkih kuća u Hrvatskoj koji se žele prilagoditi nastaloj tržišnoj situaciji kroz novi način upravljanja kategorijama.

Način realizacije

PP prezentacija, vježbe.

Raspored seminara

I dio od 09:00 do 13:00 (pauza 15 min.)
od 13:00 do 14:00 pauza
II dio od 14:00 do 16:30 (pauza 15 min.)

Iz programa seminara

  • „Stablo odlučivanja“ na osnovu kojeg se određuje kategorija proizvoda
  • Kategorije i  asortimani u funkciji rasta prometa, promotivnih akcija, borbe s konkurencijom i povećanja prodaje, kategorije koje donose profit
  • “Novi potrošači” - zadovoljavanje potreba i očekivanja potrošača
  • Costumer value - iznos koji su potrošači spremni platiti za određeni proizvod ili uslugu (CV) = quality  / price
  • Promjene u primjeni category managementa  u vrijeme ekonomske krize.
  • Lojalnost brendovima u krizi
  • Strategije i taktike category managementa u vrijeme krize -instrumenti poslovne i cjenovne politike.
  • Trgovačke robne marke - privući potrošača  željenim asortimanom, a izbjeći  pad marže
  • Najnovije  metode upravljanja kategorijama.
  • Suvremeni vertikalni marketing - maloprodavači i proizvođači dijele informacije i resurse kako bi povećali prodaju, snizili troškove distribucije i povećali marže.
  • Elementi koji potiču krajnje potrošače na kupnju
  • Društvena otuđenost
  • Behavioral category management - nova strategija kojom se trgovci još više fokusiraju na potrošača i njegovo ponašanje.
  • Diferencijacija upravljanjem kvalitetom
  • Premijske trgovačke marke
  • Iskustva trgovaca iz Europe
  • Inovativnost i originalnost
  • Održivi i kontinuirani rast i razvoj kategorije
  • „WIN-WIN-WIN”

Vrijeme

četvrtak, 6.2.2014. od 9:00 do 16:30

Mjesto

Hotel Sheraton, Kneza Borne 2, Zagreb

Kotizacija

1390,00 HRK
U cijenu nije uključen PDV.